PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:17

Hmm en Shine is dus ook weg? , leuk die FB ik weet alle roddels :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:19

Shine weg? :oo

Tak vertel alles!

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:19

dat is volgens mij gewoon weer eens een leugen

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:20

Iemand die ik ken is er nu en die heeft Shine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:23

Ik vindt de sensatie al leuk , vandaag een flinke discussie en toen werdt ie verwijderd jammer was net op dreef :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:24

Jij gediscussieerd of? Weet je ik ben echt bang dat als ik naar de GS ga dat ik Buddy niet kan vinden en dat hij dus weg is... :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:25

mwah mijn mening geuit werdt niet gewaardeerd en werdt al uitgemaakt voor klein kind en de kleine pony's waren poedersuiker etc

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:26

love_horse1 schreef:
Iemand die ik ken is er nu en die heeft Shine.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:33

Halloooo mensen,
Om geruchten en misleidende verhalen te voorkomen wil ik jullie het volgende al even melden. Jullie kennen allemaal de pony Shine, super lief mooi beesie. Helaas is het dit jaar niet zo goed gegaan met shine en stijgerd zij heel erg snel, ppc vindt dat gevaarlijk voor de kinderen, wat wij natuurlijk allemaal begrijpen. Daarom hebben ze een slimme beslissing genomen om shine niet meer uit te geven in ppc en haar lekker op de wei zetten. Heel erg jammer maar de juiste beslissing van ppc!
Daisy en teddy hebben mooi gedag kunnen zeggen en shine staat nu lekker op rust!
Voor de rest was het een super weekend met iedereen, ik heb zo genoten en Lizzie gedeeld met lieve Jessica! Weer een stukje vertrouwen opgebouwd, heel trots op die etterbakki!!
Love 226

#Facebookbericht

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:48

Ik las indd op twitter dat Shine weg was...

ToosxHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:51

Het is onverantwoord moesten ze haar nu weggeven aangezien ze tegenwoordig steigert. En nu kan ze lekker grazen op de weide. Beter voorkomen als genezen zeggen ze dan! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:52

Er zijn nieuwe pony's dus opzich..

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:16

Shine is inderdaad (tijdelijk?) weg. Ik ben er vandaag geweest, en Joop zei tegen ons dat Shine te gevaarlijk was om nog mee te geven. Ze gaat niet echt weg, maar ze gaat op wei, en gaat waarschijnlijk als fokmerrie functioneren. Als ze ooit nog braaf genoeg wordt om mee te geven, is er wel een kans dat ze weer terug komt.
Lowina is hoefbevangen, niet kreupel zoals heel veel mensen nu beweren. Het gaat al veel beter met haar, ogen zijn al niet meer dof, en ze is al veel slanker geworden. Ze staat ook goed op haar benen. Ze staat niet op wei, maar op stal. Over een week of 2, 3 wordt ze weer meegegeven.

Dagje was heel leuk, Talana nog 2 uurtjes gekregen :D Verder had ik looppony Eddie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:29

van Shine is geen leugen...
iemand heeft der leren steigeren en vandaag was haar laatste dag in het park...
het werd gevaarlijk, ik vind het echt zielig voor al die Shine lovers...

but it was AMAZING

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:29

Wonderstruck schreef:
Shine is inderdaad (tijdelijk?) weg. Ik ben er vandaag geweest, en Joop zei tegen ons dat Shine te gevaarlijk was om nog mee te geven. Ze gaat niet echt weg, maar ze gaat op wei, en gaat waarschijnlijk als fokmerrie functioneren. Als ze ooit nog braaf genoeg wordt om mee te geven, is er wel een kans dat ze weer terug komt.
Lowina is hoefbevangen, niet kreupel zoals heel veel mensen nu beweren. Het gaat al veel beter met haar, ogen zijn al niet meer dof, en ze is al veel slanker geworden. Ze staat ook goed op haar benen. Ze staat niet op wei, maar op stal. Over een week of 2, 3 wordt ze weer meegegeven.

Dagje was heel leuk, Talana nog 2 uurtjes gekregen :D Verder had ik looppony Eddie

was je er vandaag? ik ook hahah
ik had lp Diablo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:30

elodiexdidi schreef:

but it was AMAZING

Ze is dus verpest even hard gezegd?

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:34

takkie_muis schreef:
elodiexdidi schreef:

but it was AMAZING

Ik vraag me af of dat van het aanleren van steigeren waar is, wij zijn met Joop bij Lowina geweest, en we hebben het heel lang over Shine gehad, maar hij heeft niks gezegd over het aanleren van steigeren. Wel dat ze steigerde, maar hij zei dat dat uit haarzelf kwam tegen ons.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:36

Wonderstruck schreef:
takkie_muis schreef:

Ik vraag me af of dat van het aanleren van steigeren waar is, wij zijn met Joop bij Lowina geweest, en we hebben het heel lang over Shine gehad, maar hij heeft niks gezegd over het aanleren van steigeren. Wel dat ze steigerde, maar hij zei dat dat uit haarzelf kwam tegen ons.

Ok :) . lastig hoor voor de lovers en de cowboys , maar als ze een fokmerrie is is ook mooi :) Misschien werdt het Shine wat te veel allemaal.

ponylover_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:37

wow ik heb ff wat gemist! :wow:

ik heb het ff gelezen en ik zelf vind dat je zo'n ppc pony niet moet leren steigeren omdat dat echt verkeerd kan gaan, voetje (of wat dan ook) is leuk maar steigeren zou ik zelf nooit doen...

(de gene die dit heeft aangeleerd wil ik niet kwetsen!)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 23:15

Oke tis laat maargoed, vandaag was leuk! Ik heb broschje en drenter heeft ajax. Shine is idd weg, en elodie is raar elodie verstopte zich achter diablo, okke werd 4 keer teruggebracht, fire en michel hebben t goed buddy weet k niet mango heeft t goed volgensmij, hoorde wel iemand zeggen: ja kom gaan we met buddy galopperen maar dat hoeft niks te betekenen.

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 23:34

Hoe gaat het met twister en lizzie? :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 23:50

liliekska schreef:
Oke tis laat maargoed, vandaag was leuk! Ik heb broschje en drenter heeft ajax. Shine is idd weg, en elodie is raar elodie verstopte zich achter diablo, okke werd 4 keer teruggebracht, fire en michel hebben t goed buddy weet k niet mango heeft t goed volgensmij, hoorde wel iemand zeggen: ja kom gaan we met buddy galopperen maar dat hoeft niks te betekenen.

Ooo wat fijn dat m'n schatjes het goed hebben <3 , hoop dat het met budseltje ook goed gaat !

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 00:09

Heeft een van jullie die vandaag geweest zijn Danger ook gezien? Ben benieuwd hoe t met dr is, en mis dr enorm :(

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 08:04

Twister weet ik niet, lizzie weet ik niet zeker ga ik vandaag kijken volgensmij us die bij een lover en heeftze t wel goed maar weet niet zeker.
Danger heeft het vogensmij ook wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 09:04

Afbeelding

<3 <3 <3