Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wonderstruck schreef:Shine is inderdaad (tijdelijk?) weg. Ik ben er vandaag geweest, en Joop zei tegen ons dat Shine te gevaarlijk was om nog mee te geven. Ze gaat niet echt weg, maar ze gaat op wei, en gaat waarschijnlijk als fokmerrie functioneren. Als ze ooit nog braaf genoeg wordt om mee te geven, is er wel een kans dat ze weer terug komt.
Lowina is hoefbevangen, niet kreupel zoals heel veel mensen nu beweren. Het gaat al veel beter met haar, ogen zijn al niet meer dof, en ze is al veel slanker geworden. Ze staat ook goed op haar benen. Ze staat niet op wei, maar op stal. Over een week of 2, 3 wordt ze weer meegegeven.
Dagje was heel leuk, Talana nog 2 uurtjes gekregenVerder had ik looppony Eddie
takkie_muis schreef:elodiexdidi schreef:van Shine is geen leugen...
iemand heeft der leren steigeren en vandaag was haar laatste dag in het park...
het werd gevaarlijk, ik vind het echt zielig voor al die Shine lovers...
but it was AMAZING
Ze is dus verpest even hard gezegd?
Wonderstruck schreef:takkie_muis schreef:
Ze is dus verpest even hard gezegd?
Ik vraag me af of dat van het aanleren van steigeren waar is, wij zijn met Joop bij Lowina geweest, en we hebben het heel lang over Shine gehad, maar hij heeft niks gezegd over het aanleren van steigeren. Wel dat ze steigerde, maar hij zei dat dat uit haarzelf kwam tegen ons.
liliekska schreef:Oke tis laat maargoed, vandaag was leuk! Ik heb broschje en drenter heeft ajax. Shine is idd weg, en elodie is raar elodie verstopte zich achter diablo, okke werd 4 keer teruggebracht, fire en michel hebben t goed buddy weet k niet mango heeft t goed volgensmij, hoorde wel iemand zeggen: ja kom gaan we met buddy galopperen maar dat hoeft niks te betekenen.