Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dieseliris schreef:Hallo ik heb al lang niks meer geplaatst hier,
Ik heb net een hoofdstelletje gemaakt en ben r blij mee!!
Er staat een foto op insta (@schleich_real_picc)
@Fje_Rody ja ik heb 8 belville er komen er nog 2 aan
adventure5 schreef:balen joyce dat ze nu nog later binnen komen ff vraagje bestel jij ze via otten?
Joyce_R schreef:@natasha1996 gefeliciteerd met je Satchmo! Een mooie aanvulling op de collectie!
@birgitje, wat een leuke spulletjes heb je gemaakt! Ook je ezelsstal is erg leuk![]()
@Dasjexx welkom! Je bent zo te lezen ook al goed op weg met je verzameling! Leuk!adventure5 schreef:balen joyce dat ze nu nog later binnen komen ff vraagje bestel jij ze via otten?
Ik bestel ze inderdaad via Otten!Komen zelf al jaren bij die winkel. Toen een aantal jaar via Schellens en in Duitsland gekocht en dit jaar toch weer via Otten omdat die voorverkoop hadden. Helaas alleen wel laat met de levering
![]()
De reden is nu dat er twee modellen niet op voorraad zijn. Die verwachten ze de 23e binnen te hebben en als het goed is komt het pakketje dan onze kant op. Maar zit er over te denken om toch maar even langs te rijden, ben er toch zo, en dan alvast de andere die wel binnen zijn op te halen. Maar dat is ook weer zo wat.
Heb jij ze ook via Otten?
Joyce_R schreef:@natasha1996 gefeliciteerd met je Satchmo! Een mooie aanvulling op de collectie!
@birgitje, wat een leuke spulletjes heb je gemaakt! Ook je ezelsstal is erg leuk![]()
@Dasjexx welkom! Je bent zo te lezen ook al goed op weg met je verzameling! Leuk!adventure5 schreef:balen joyce dat ze nu nog later binnen komen ff vraagje bestel jij ze via otten?
Ik bestel ze inderdaad via Otten!Komen zelf al jaren bij die winkel. Toen een aantal jaar via Schellens en in Duitsland gekocht en dit jaar toch weer via Otten omdat die voorverkoop hadden. Helaas alleen wel laat met de levering
![]()
De reden is nu dat er twee modellen niet op voorraad zijn. Die verwachten ze de 23e binnen te hebben en als het goed is komt het pakketje dan onze kant op. Maar zit er over te denken om toch maar even langs te rijden, ben er toch zo, en dan alvast de andere die wel binnen zijn op te halen. Maar dat is ook weer zo wat.
Heb jij ze ook via Otten?
adventure5 schreef:ik bestel ze niet meer via otten. kwam daar wel vrij vaak maar sinds mijn man en de eigenaar een beetje mot hebben gehad komen we daar niet meer. en als we er komen zijn ze ook zeer onvriendelijk tegen ons. helaas ben ik naar en ander gegaan waar ik eigenlijk voor ik bij otten kwam alles al bestelde en dat is schellens. die heeft zover ik weet alles op voorraad en wat er nog binnen komt komt deze week binnen. (dan zou ik ook men laatste commic figuur hebben en alle 15 paarden ineens).
dus ben benieuwd hier is ook al wel de lever datum van de paarden opgeschoven maar heb de rest van wat ik besteld had wel al binnen en de rest krijg ik netjes na geleverd zonder extra kosten.
Joyce_R schreef:adventure5 schreef:ik bestel ze niet meer via otten. kwam daar wel vrij vaak maar sinds mijn man en de eigenaar een beetje mot hebben gehad komen we daar niet meer. en als we er komen zijn ze ook zeer onvriendelijk tegen ons. helaas ben ik naar en ander gegaan waar ik eigenlijk voor ik bij otten kwam alles al bestelde en dat is schellens. die heeft zover ik weet alles op voorraad en wat er nog binnen komt komt deze week binnen. (dan zou ik ook men laatste commic figuur hebben en alle 15 paarden ineens).
dus ben benieuwd hier is ook al wel de lever datum van de paarden opgeschoven maar heb de rest van wat ik besteld had wel al binnen en de rest krijg ik netjes na geleverd zonder extra kosten.
Ohh dat is vervelend dat je om zo'n reden er niet meer heen gaat..Al moet ik zeggen dat ik de eigenaar tegenwoordig ook alleen maar chagrijnig vind. Vroeger was ie altijd gezellig.
Schellens is inderdaad altijd netjes! Altijd tevreden over geweestOndanks wat Schleich15 zegt, dat is wel zonde natuurlijk! Maar had van hun ook niet anders verwacht dan dat ze het netjes zouden oplossen.
Ook wat Joysieee zegt, volgens mij kan dat wel kloppen dat algemene levering wel laat is! Maar eigenlijk is deze datum gewoon normaal. Eerste week van januari is ook wel gruwelijk snel. Alle andere jaren was het ook eind januari.
Leuke repaint ook Joysieee!
adventure5 schreef:Ik heb net een mail gehad dat ik morgen een pakketje binnen krijg van schellensalleen nu vraag ik me af of het me na bestelling is van de comic of dat het de 2015 paardjes zijn
ik bestel bij hun al meer dan 4 jaar en eigenlijk nooit problemen gehad (krijg notebene geregeld reclame materiaal mee gestuurd van hun)
maar jullie hebben dan ook problemen (om het zo te noemen) met otten?. ik weet niet wat er is maar die oudere meneer is super aardig en vrolijk en helpt ons echt goed en vraagt ook of we dit en dit en dit al hebben. maar die andere meneer is (zoals mijn man het zegt) vaag. echt chagerijnig kan ik het niet noemen gezien ik hem eigenlijk nooit sprak ik was altijd in gesprek met de oudere meneer over alles. ach ja misschien dat ik er over een tijdje alleen heen ga om eens te zien wat daar nog te vinden is wat we niet hebben.
ik zal maar weer eens een update plaatsen op onze pagina met de items en al die ik vandeweek binnen heb gehad. want ik loop achter geloof ik.
*kan niet wachten tot morgen ben nu super nieuwsgierig*
adventure5 schreef:heb jij alle nieuwe van 2015 dan al binky_eline?
ik hoop ze eindelijk deze week te krijgenen dan alleen nog een paar wilde dieren en wij hebben alles van begin dit jaar binnen. en dan is het helaas wachten tot de volgende lading binnen komt.