Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 13:39

HorseEline schreef:
adventure5 schreef:
op de paarden van 2015 mag ik ook nog ff wachten joyce_r net als 1 comic ding maar merendeel van de rest heb ik al wel binnen gelukkig.

Ik heb echt medelijden met jullie. Je weet niet precies wanneer ze komen toch? Hebben jullie geen winkel in de buurt waar je ze kunt aanschaffen???

Ik ben nu de 'oude' knabstrupper merrie aan het repainten, het wordt waarschijnlijk (Ik wil nog wel eens van gedachten veranderen als ik eenmaal bezig ben :D ) een bruinbonte-ik ben verliefd op <3 bonte,
<3 valk en <3 palomino paarden.

dat kan wel maar waar ik ze bestel zijn ze goedkoper dan ze ff in de winkel halen. :D
en als ik ze bestel weet ik zeker dat ik ze heb/krijg. ook al komen sommige later binnen, ze sturen ze altijd netjes na zonder problemen. dus in dat opzicht is bestellen niet zo erg :D

heavenbeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 14:04

Ook zijn sommige erg beschadigd als je ze in de winkel koopt zoals in de V&D daar komen allemaal kleine kinderen langs en gooien de mooie diertjes op te grond zo hatelijk net als je die gene wilt de beschadigd is >;) haat dat echt. Ik heb ze nooit via internet gekocht miss ooit :)

zoni65

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 15:49

ik ga deze kopen en dan een repaint doen van mijn paard :) hebben meer mensen de bayala collectie geschilderd ?

Afbeelding

Blackbirb

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:45

@zoni65 ja, ooit een keer een veulentje. Ik vind het persoonlijk niet fijn om een real paard op de bayala's te repainten. Je weet dat je ook gewoon de fries hengst kan kopen? Daar zitten dan geen bloemetjes op en ook geen elf. Maar het is wel hetzelfde model.

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 18:01

Hey hallo,

Ben nieuw hier op bokt maar je zult me waarschijnlijk vaak tegenkomen in dit topic :)
Heb nu ongeveer 15 paardjes xD

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 18:09

heavenbeest schreef:
Ook zijn sommige erg beschadigd als je ze in de winkel koopt zoals in de V&D daar komen allemaal kleine kinderen langs en gooien de mooie diertjes op te grond zo hatelijk net als je die gene wilt de beschadigd is >;) haat dat echt. Ik heb ze nooit via internet gekocht miss ooit :)

bij de v&d koop ik ze al nooit zijn ze nog duurder dan bij intertoys.
daarnaast is het bij intertoys ook vaak zo dat er mee gespeeld wordt en ze als een slordig zooitje ongeregeld staan in het schap.
zo af en toe wil ik nog wel eens iets in de winkel kopen maar merendeel bestel ik via internet.

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 18:40

Ik heb maandag mijn nieuwe 2015 paardjes binnen gekregen! *\o/* Sommige, zoals de knapstrupper merrie en de pinto hengst, vind ik echt veel mooier dan op de foto en andere die me op de foto erg tof leken vallen me dan in het echt weer tegen :')

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 19:40

ik heb ook nog wat paardjes aangeschaft: appaloosa merrie, arabieren veulen 2014, fell pony merrie en hengst, en de "oude" IJslander merrie, de nieuwe ardenner, nieuwe ezel, ezel veulen, akhai theke merrie, Camargue merrie, trakhener merrie, knapstrupper veulen en het hangbuikzwijn :') heb ook nog heeeeeeeeel veel dingen gemaakt maar ik ga dat niet allemaal posten hier ;) alleen een paar dingen maar die komen nog wel :) het nieuwe ezeltje is echt wel schattig maar toch niet zo leuk als op de foto :\ maar ja, ik ben blij met wat ik heb gekocht

elin O:)

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:28

oke vandaag moesten we naar de stad toe en ja hoor ik heb toch maar weer enkele beestjes mee genomen bij de intertoys. moest wel even zoeken tussen alles maar vond toch wat leuke .
ik kreeg wel een bericht binnen dat mijn nabestelling en paardjes halverwege volgende week binnen zouden moeten komen. kan nu al niet wachten :D

heavenbeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 11:29

adventure5 schreef:
heavenbeest schreef:

daarnaast is het bij intertoys ook vaak zo dat er mee gespeeld wordt en ze als een slordig zooitje ongeregeld staan in het schap.
zo af en toe wil ik nog wel eens iets in de winkel kopen maar merendeel bestel ik via internet.

Ik koop ze nu ook bij de intertoys omdat daar wel alles recht staat en ook nieuwe staan (dus bij V&D staan nog paarden van 2012 :') )Dus ik heb nu 2 nieuwe een waar ik een foto van heb gestuurd en die gestippelde. Vraagje: Zijn die boekjes van 2015 al uit of moeten die nog komen?

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 12:14

Citaat:

Ik koop ze nu ook bij de intertoys omdat daar wel alles recht staat en ook nieuwe staan (dus bij V&D staan nog paarden van 2012 :') )Dus ik heb nu 2 nieuwe een waar ik een foto van heb gestuurd en die gestippelde. Vraagje: Zijn die boekjes van 2015 al uit of moeten die nog komen?

die zijn al uit ik heb ze in duitsland al gezien. maar bij onze intertoys is het een gigantische puinhoop. alles ligt overhoop en door elkaar. ik neem daar zo af en toe wel iets mee maar let wel op dat ze niet tot nauwelijks beschadigd zijn. en die oude dieren vind ik niet eens zo erg want niet alle hebben wij daarvan :P. zo kwam ik pas een schaap tegen uit 2008 die we nog niet hadden en een kalf uit 2007. maar de oude paardjes zie je niet :d iedereen neemt die altijd meteen mee :P
maar ik probeer komende week weer eens te kijken of die 2015 boekjes hier ook al te verkrijgen zijn.

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 17:12

Hier wordt het steeds erger met het ontvangen van de bestelling... Eerst zou het 13 januari zijn, toen werd het 15 a 16 januari. Gisteren binnen gelopen en ze zouden vandaag binnen komen en worden verzonden. Echter nog steeds geen bevestiging en is op de website de datum van de levering ook aangepast naar 'januari 2015' ;( ;( ;( _-:(

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:19

Hooi
Ik ben nieuw hier maar in verzamel al heeeeel lang paarden en andere dieren van schleich!
Waar kopen jullie je schleich?
Is de website schleich shop.eu betrouwbaar?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:46

Als jij daar zelf je schleich besteld weet je toch zelf wel of het betrouwbaar is of biet

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:42

irisskib schreef:
Hooi
Ik ben nieuw hier maar in verzamel al heeeeel lang paarden en andere dieren van schleich!

Welkom Iris!
Schleich Shop is zeer zeker betrouwbaar! Prima site!

heavenbeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 00:18

adventure5 schreef:
Citaat:

die zijn al uit ik heb ze in duitsland al gezien. maar bij onze intertoys is het een gigantische puinhoop. alles ligt overhoop en door elkaar. ik neem daar zo af en toe wel iets mee maar let wel op dat ze niet tot nauwelijks beschadigd zijn. en die oude dieren vind ik niet eens zo erg want niet alle hebben wij daarvan :P. zo kwam ik pas een schaap tegen uit 2008 die we nog niet hadden en een kalf uit 2007. maar de oude paardjes zie je niet :d iedereen neemt die altijd meteen mee :P
maar ik probeer komende week weer eens te kijken of die 2015 boekjes hier ook al te verkrijgen zijn.
lang lang bericht,hier in de intertoys zijn ze ooi verdeeld er word ook goed toezicht opgehouden, :D

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 11:15

ze zijn binnen !!
De satchmo en safari paard
*\o/* *\o/*

Afbeelding

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 11:21

oke hier nog wat spulletjes van mij

een setje
Afbeelding

ezelstal
Afbeelding

nog een stal
Afbeelding

nog wat dekens met een raar soort halster
Afbeelding

verder nog mijn allereerste repaint :')
enhttp://i58.tinypic.com/6sqkwx.jpg

http://i62.tinypic.com/2q8pxqp.jpg

bij de intertoys zijn ze vaak bijeen gegooid in de rekken ook bij ons. er staan altijd krassen enzo op en dat is echt vervelend soms staan er wel paardjes zonder krassen maar ik koop toch nog liever van de site :j

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 12:56

Joyce_R schreef:
irisskib schreef:
Hooi

Welkom Iris!
Schleich Shop is zeer zeker betrouwbaar! Prima site!

Ooh super bedankt ik koop namelijk alleen in winkels maar daar word er altijd zo slecht mee om gegaan (bekrast en omgegooid enzo)

Dasjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 13:53

Hallo allemaal,

Ik ben niet redelijk nieuw hier, heb vroeger wel vaker meegepraat, maar dan op een ander account. :D Helaas door de vele ruzies van toen, is het allemaal een beetje verwaarloosd geraakt (ik spaar nog wel!), maar niet heel actief meer.
Ik ben nu al weer een tijdje volop bezig en ga ook proberen hier regelmatig mee te praten! :j Ik maak ook tuig en repaints, dus ik zal als ik weer eens iets heb gemaakt hier foto's plaatsen *D
Ik heb ongeveer 70 paarden en 30 andere dieren (koeien, katten, honden, ezels etc.) Ik wil ook graag de wild life sparen (heb ik er ong 10 van), maar geen bayala omdat ik het realistisch wil houden ;)

@birgitje: Wat een super leuke stallen zeg! Tjee! Ben helemaal in love met je ezelstal... <3

KyraD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 19:34

Hallo allemaal,
Ik wil ergens deze week een fotoshoot doen met mijn schleich, alleen ik heb een vraag.
Ik wil namelijk zoiets nadoen op een paardje:
http://i60.tinypic.com/14n1obm_th.jpg
(dus kringen om de ogen etc)

Maar met welke verf kan ik dat het beste doen (want ik heb het vaker gezien)
maar dat ik het er nog wel af kan krijgen.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen!

KyraD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 19:35

Hallo allemaal,
Ik wil ergens deze week een fotoshoot doen met mijn schleich, alleen ik heb een vraag.
Afbeelding

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 21:25

Denl vingerverf of waterverf of nat stoepkrijt.

Fje_Rody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 18:30

Horsey2901 schreef:
Hallo allemaal,
[ Afbeelding ]

Je kan het ook proberen met krijt, niet wasko krijt maar die andere.
Dat krijg je er met water heel makkelijk af geloof ik ;)

Fje_Rody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 18:31

Hebben jullie ook belville poppetjes? Of ben ik de enigste? Zoja welke? :')