Zou ik dan beter passen?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xAnika schreef:Oh ja ik zeg ook nog even dat er een meisje van 17 op rijdt![]()
Zou ik dan beter passen?
chelle_dora schreef:xAnika schreef:Oh ja ik zeg ook nog even dat er een meisje van 17 op rijdt![]()
Zou ik dan beter passen?
Dat ligt eraan hoe groot de 17jarige is. De enige 17jarige kan kleiner zijn dan de ander.
Ik vind de foto's niet heel duidelijk maar vind het ook geen mooi plaatje meer nee. Maar dat kan ook door de foto's komen.
Elvi_Elisa schreef:Nee dat inderdaad, het is ook puur voor het trainen en straks gaat hij terug naar huis.
Ik blijf hem misschien wel af en toe doen, zodat hij wel wat zwaarder blijft werken omdat hij zich anders gaat vervelen. maar als alles doorgaat komt er dan een karretje en mag hij zichzelf showen voor de wagen
edit : die sprong is 1m
xAnika schreef:Elvi_Elisa schreef:Nee dat inderdaad, het is ook puur voor het trainen en straks gaat hij terug naar huis.
Ik blijf hem misschien wel af en toe doen, zodat hij wel wat zwaarder blijft werken omdat hij zich anders gaat vervelen. maar als alles doorgaat komt er dan een karretje en mag hij zichzelf showen voor de wagen
edit : die sprong is 1m
hoog zeg..
Verder leuk pony'tje!