Hier maar weer een foto

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Robijntjah schreef:Omdat ik weer de opmerking kreeg in mijn topic dat ik te groot zou zijn
Hier maar weer een foto
[ Afbeelding ]
Robijntjah schreef:Ik ben idd geen poppetje (en de intentie om dat te worden heb ik ook niet). En dat zou ook niet bij mij passen (heb nu een extreem zandlopersfiguur en wil iets platter op de buik worden en wat beenvet van na mijn ongeluk kwijt).
Je raad helemaal prima haha, ik ben zelf overigens 1.78 lang en mijn pony 1.53 ongeveer. Het is overigens een PRE dus mooi rond gebouwd en ze kunnen best wat hebben
maralyn schreef:Je bent ook zeker niet "dik" en dat bedoel ik er ook zeker niet mee.
Maar je bent wel grof gebouwd. Aan je schouders en heupen te zien.
Want ik zie geen "buik" of "kont" om ruw te zeggen!
Als ik vriendelijk mag raden, denk ik dat je een kilo of 75 bent?
In principe helemaal niet gek hoor! En denk dat het goed bij je eigen lichaam past!
Wanneer ik iemand echt te zwaar vind, is dat ze een groter zadel nodig hebben, wat niet past op de rug van het paard zelf. (18 inch zadel, paard kan max 17.5 inch hebben zegmaar)
Robijntjah schreef:Ik ben gelukkig alleen maar af aan het vallen. Daarbij zie ik mezelf niet als dik
Paardjes45 schreef:maralyn schreef:Je bent ook zeker niet "dik" en dat bedoel ik er ook zeker niet mee.
Maar je bent wel grof gebouwd. Aan je schouders en heupen te zien.
Want ik zie geen "buik" of "kont" om ruw te zeggen!
Als ik vriendelijk mag raden, denk ik dat je een kilo of 75 bent?
In principe helemaal niet gek hoor! En denk dat het goed bij je eigen lichaam past!
Wanneer ik iemand echt te zwaar vind, is dat ze een groter zadel nodig hebben, wat niet past op de rug van het paard zelf. (18 inch zadel, paard kan max 17.5 inch hebben zegmaar)
Waarom ga je raden hoe zwaar iemand is? Misschien is die gene wel heel ongelukkig met z'n gewicht en zo maak je haar alleen maar onzekerder over haar lichaam. Ze is absoluut niet dik, gewoon gezond. Pre's kunnen over het algemeen wel wat hebben hoor.