Ik krijg nu regematig te horen dat ik te groot/te lang ben voor me haffjes.Wat vindeb jullie er van ?
Het kan nog, maar wel wat aan de lange kant vooral op de eerste en vierde foto vind ik dat lijken. Maar haflingers zijn sterke pony's dus denk dat het nog wel kan.
@lianne304 je bent aan de lange kant, maar ik vind dat het er niet vervelend uitziet. past net aan vind ik.@sheehan ik vind dat het past
Bedankt iedereen.Zal binnen kort een foto maken met zadel zal vast een ander beeld geven.Sheehan ik vind je passen
Ik rij nu niet meer op deze pony ik vind mezelf te grooten ze word te oyd maar wat vinden jullie er van?
Ik vind het net aan. Pony ziet er op de 2e foto een beetje uit balans uit, kan echter ook een moment opname zijn natuurlijk.
@daisssx 15 procent van het lichaamsgewicht, dit is inclusief tuigage.Dat wordt een beetje als richtlijn aangehouden Voorgaande foto's passen
Zeg dat een rank paardje rond de 450/500 kilo zit kom je op 67,5 tot 75 kilo als je 15% rekent. Laatste 2 of 3 weet niet precies meer maar ik vindt ze nog passen.
Dat van 15% klopt niet altijd hoor.Mijn paard is 900 kg, maar die kan echt niet iemand van 120 kg aan
Hoihoi, Ik vroeg me af of jullie mij te groot vinden, ik vind namelijk soms van wel...En ja, ik weet dat ie te diep loopt op een foto.