@joyce maar wat jij zegt over die mislukte shetlander/tinker joyce klopt wel. de verhouding klopt totaal niet met wat ze eerst hadden voor paard en ruiter. maar die bayala's moet ik nog ben begonnen met die kleine wezentjes
ik durf hier niet te zeggen wanneer men paarden precies binnenkomen zal er eens achteraan gaan.
en die draak heb ik al dat is runner maar die is niet zo heel zeldzaam :d heb hem al in meer winkels zien staan

.
Wel allemaal even terug gelezen net.

Niet zo slim dus. Ik heb gekozen voor de Knabstrupper. Ik noem haar Flaebe, want de stamvader van de Knabstruppers heette (blijkbaar) zo. Ik heb ook nog een vraagje, hoe en met welke klei cust je paarden? Ik kan namelijk wel buigen enzo, maar het lijkt me ook leuk om eens een paard andere manen te geven.
Mag ik die van jou als voorbeeld?
) waardoor als alles om was gevallen ik ook niet echt tijd en zin had om het weer overeind te zetten. Ik had dus besloten dat ik het gewoon van de grond af wilde. Ik ben samen met mijn vader naar de bouwmarkt gegaan en heb daar witte planken gehaald. Omdat mijn kamer uitloopt in een punt, wilde ik de planken ook in een soort piramidevorm hebben. Alles is opgehangen en alle paarden zijn verhuisd naar de planken. Het gewoon zo veel netter nu.