Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JasmijnJoy schreef:maralyn schreef:Als je het niet snapt, moet je eens in gesprek gaan met officiele ijslander fokkers, die kunnen je haarfijn uitleggen waarom!
Dus ik zou zeggen: DOEN, bellen, mailen, sprokkel die informatie maar op.
Ik weet het antwoord wel, en die plaats ik hier dus niet!
Waarom niet?
dancer_ schreef:Bokt is toch ook een forum om te leren? Waarom zou je het dan niet uitleggen? (desnoods via pb aan de mensen) Alleen maar fijn als je iemand aan informatie kunt helpen die jij blijkbaar wel weet?
Laten we maar weer ontopic gaan..
JasmijnJoy schreef:Ja, maar ik ga niet naar profesionele mensen of wat dan ook. Even bellen om te vragen waarom je dan niet op een haflinger kan. Maar wel op een ijslander.
JasmijnJoy schreef:Waarom wel? Als jij het kan uitleggen.
1. Ik haat bellen. Ik vind het verschrikkelijk.
2. Wat moet mijn moeder wel niet denken als ik allemaal vreemde mensen ga bellen voor hun mening?
3. Hoe kom ik aan die nummers?
Ik ga niet heel de dag google afspeuren en mensen lopen bellen.
maralyn schreef:dancer_ schreef:Bokt is toch ook een forum om te leren? Waarom zou je het dan niet uitleggen? (desnoods via pb aan de mensen) Alleen maar fijn als je iemand aan informatie kunt helpen die jij blijkbaar wel weet?
Laten we maar weer ontopic gaan..
Ik vind bokt eigenlijk helemaal niet goed als informatief object. Hier is de informatie vanuit 80% uit meningen en ervaringen.
Ik ga liever op google, en kijk op proffecionele site's. Vraag hoger geschoolde ruiters, en mensen met een KVK nummer op hun site om informatie, zoals een osteopate, Dierenarts of fokker of instructeur