Een Bruin vzh zadel Een borsttuig met martingaal Een Scapa dekje kleur ben ik nog niet over uit Een paar nieuwe rijdbroeken met zitvlak Een nieuwe uitrij deken
M_nuela
Geplaatst: 01-02-09 16:39
Mhh, ja!
-VZH Pagony Diamant -Dressuur Clinic -Goede set peesbeschermers
Arabische
Geplaatst: 01-02-09 16:42
- nieuw hoofdstel met mexicaanse neusriem - nieuwe paardrij-jas - dressuur teugels
Rijbroek Bandages bij es Terra Bandages bij es Blueberry BR pro bruin SLR Camera iPod Classic Geldboom ES Jade ES Dubbelvla Bandages bij Jade Rondgenaaid hoofdstel
xFioon
Geplaatst: 01-02-09 19:05
xFioon schreef:
- scapa halster en touw red - JC junior veelzeidigheid -HH sunshine peesbeschermers en strijklappen -norton peesbeschermers en strijklappen rood -Winnie the pooh dekje rood+bandages -BR 4ever dekje groen/roze -BR 4ever dekje paars -BR 4ever dekje lichtblauw - pandora bedels
Nies_
Geplaatst: 05-02-09 15:41
Bandages bij es Terra Bandages bij es Blueberry SLR Camera iPod Classic Geldboom Bandages bij Jade Rondgenaaid hoofdstel Halster, scapa
Marijee
Geplaatst: 05-02-09 17:38
Marijee schreef:
Marijee schreef:
Roze en bruin setje voor Shadow en mascha Nieuw frontriempje Fleece deken (bruin) Zweetdeken Bruintuig Chaps (Bruin) 1 extra zadel. Aantal Lesjes GG Box Seizoen 1 Alle Harry potter dvds +boeken (heb nu al boek 1) Halster
Fury08
Geplaatst: 05-02-09 17:47
Tsjaaaa.. Wat ik nu nog zou willen.
- Mijn mooie allessie die nu in de opfok staat, heerlijk aan huis hebben, met allemaal vriendjes en vriendinnetjes voor hem. - Een groot stuk land, met stallen en dan allemaal paardjes die niet meer gezond zijn, maar die wel pijnvrij kunnen leven een plekje geven, en heerlijk vertroetelen. - Mooie friese paarden - Mooie arabieren - Mooie leren laarzen op maat gemaakt - Allemaal mooie setjes : Peeskappen, dekjes, en kleding - Mooie trailer - Mooi zadel op maat gemaakt - Mooi hoofdstel - Mooi hoofdstel met mexicaanse neusriem - Mooie halsters
Kortom : Nog heel lang en heel hard werken. Haha
poekel
Geplaatst: 05-02-09 17:50
mijn lijstje is heel kort, wat ik wil is nog een x in de Z dressuur starten met mijn eigen paard.... meer wensen heb ik echt niet....
Yellowfish
Geplaatst: 05-02-09 17:58
Valt eigenlijk best mee op het moment..
- Christ lamsvel heel pad zwart / Standaard grandeur pad zwart - Marylot neus- en kinriem met S comfort hackamore (met zwart bont onderlegt) - Gedraaide beugels - Leren kaptoom - Leren halster
Maar zal even moeten wachten aangezien ik net een nieuwe singel + neusbontje + poetshandschoen van Mattes heb gekocht én een BF Cheyenne
Stardust0
Geplaatst: 05-02-09 18:00
* eigen paard * zadel (wintec isabell weth)(te duur) * hoofdstel (kieffer madonna of Hb Turijn) Dekje (rood) Peesjes en kogels (rood) halster (rode En leer) Rood borstelsetje (Binnen Jeehh)) babyblauw setje. Leren peesjes
Maar eerst een Groter paard
Seraphim
Geplaatst: 05-02-09 18:23
Donkerbruine rijbroek Grijze rijbroek (die ik nu heb is versleten na 6 jaar trouwe dienst ) Bruine Ariat rijschoenen Beige dekje Beige peesbeschermers Zwart dekje met lichtbauwe bies Antraciet zweetdeken Kieffer Lusitano
En dat allemaal voor een paard dat deze zomer pas van mij zal zijn
Selmaa
Geplaatst: 07-02-09 11:37
wat ik wil? een paardje, daar kan ik nu alleen nog over dromen maar als ik een goede baan heb komt hij er
ik wil bruintuig bruin springzadel (prestige) bruin hoofdstel (prestige) veredus olympic peesbeschermers en strijklappen in het bruin jophurs en chaps in het bruin transportbeschermers bruin leren halster mooie bruine bling frontriem bruin voortuig (prestige) geldboompje best wel een lijstje maarja dromen mag