mijn eerste les was op hem... mijn eerste val was in mijn eerste les op hem.. gallop en draf ook...
2 jaar geleden isi verkocht aan een manege in krimpen... dit jaar isi overleden... ik weet niet hoe oud hij is geworden 18/19/20 ofzo ik mis hem echt heel erg...
Ehm de allereerste was Beauty, van mijn oude manege. Zij is overleden. En toen ik op Hippisch centrum Barendrecht kwam daarna, was ik gelijk verkocht. Pinoccio. (ll) En ik rij er al een hoop jaren en hij is nogsteeds mijn lieveling. Ik heb ook Newfest heeel erg leuk gevonden, maar zij is nu verkocht en ik heb geen idee waarheen.. Ik heb in mijn eerste jaar prive lessen op Lotte gereden en verder vind ik Hanna een leuke pony.
Maar mijn allereerste lieveling was Beauty, ik zal haar nooit vergeten..
Een verschrikkelijk boze manegepony waar (bijna) iedereen bang van was! Ik wist gewoon hoe ik met hem om moest gaan en op een gegeven moment vond ik dat rotbeest gewoon de liefste van allemaal! Had tenminste een beetje karakter
Gypsylady
Geplaatst: 20-08-09 14:46
Gruppo een zwart bonte pony die we iedere winter van Ponypark hadden voor de winterverzorging Later Zorbella mijn eerste eigen paard de moeder van Desteny (jah van Zoer) En mijn echte liefde Milton-boy een vliegenschimmel die ik helaas om privé dingen moest verkopen
Een shetlander op de manege genaamd Rebecca. Maar ik ook vaak op andere pony's: cupido vond ik heel leuk, dat was een welsh ruintje. Later kreeg ik toby, een welshmerrie. Zij was erg vurig maar dat vond ik wel leuk
Fury.. een zwarte pony.. Geen idee meer van, hij was van de manege toen ik 7 was.. vondt er allemaal weer tekeningen van dat ik hem na tekende.. Fury en zwart dat is het enigste wat ik heb onthouden
Noname27
Geplaatst: 21-08-09 19:36
Rosita. Superveel van geleerd. Daar heb ik voor het eerst op gegalopeerd. en zonder zadel op gegallopeerd.