hey, als ik dit zo allemaal hoor is het wel heel dubbel hoor bij die schetlander kan het dan voor heel af en toe wel maar met een heel mager langer meisje kan het helemaal niet volgens jullie
gr caroline ps. ik heb vroeger een pony van 1.20 gereden en dat ging niet echt van zicht maar wel van gewicht
merel_gomez
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-07 09:24
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 01-03-24 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb binnenkort een afspraak voor een eventuele bijrijdpony, deze is 1.45 en ik rond de 1.70 .. alleen weet ik nog niet wat voor ras het is (waarschijnlijk in alle enthousiasme vergeten te vragen ).. maar zou het eventueel kunnen ? wat denken jullie ?? Ik dacht er al aan een topic erover te openen tot ik dit zag .. heb helaas geen foto's .. ben er alleen wat onzeker over .. pony kan tot ong 65 kg dragen ..
Of is dit nu nog te moeilijk te bepalen zonder foto of ras pony ?
merel_gomez
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-07 20:53
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 01-03-24 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
ben ik te groot voor deze pony we zijn al op zoek naar een grotere maar k zou toch wel willen weten of ik echt te groot ben. pony : 1.30 ikzelf : 1.60 niet op de teugels letten alvast bedankt.
komt er niet aanvallend uit hoor hoor wel vaker dat ik te groot wordt maar wou het zeker weten we zijn al op zoek naar een E pony de stal is er al klaar voor dus als ik een leuke zie! kan die komen dus wie weet er nog een Spring E ohja , bij die foto's zitten mijn beugels op springmaat.