Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:09

idd moeders overdrijven ook wel vaak

Barroco

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:12

Haha op de bassisschool zat een meisje in mn klas en die vond eht helemaal geweldig dat ik reed
Ging ze verhalen vertellen dat zij ook reed, vaak moest ze de wilde paarden temmen (let op, hier waren we 10/11 ) en ook won ze vaak prijzen met en hier komt het: STEIGERWEDSTRIJDEN!!

Whahahhaha...! een aantal jaar later sprak ik haar moeder die vertelde me dat ze een paar rijlesjes had gehad toen ze 9 was ofzo...

Equidea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 14:11

ElzA_NT schreef:
ik denk dat ik wel weet wie lois_fjordje bedoelt, Maar verder zullen de meeste verhalen wel echt gebeurt zijn ja ik vind sommige wel super grappig haha

Wie dan? *sorry ben net wakker *

joycie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 15:58

Ik was vrijdag op buitenrit geweest en toen kwamen we een man met een hondje tegen. Wij allemaal naar dat hondje kijken; "Oh, wat een leuk hondje". Die man begint opeens te schreeuwen of we onze poep niet een keer kunnen opruimen in plaats van over zijn hond te banketstaaf. Oke, het is niet Penny, maar we moesten wel heel erg lachen.

En we rijden altijd langs het strand en dan zijn er kinderen aan het spelen in de speeltuin. Komen wij langs, kijken al die kinderen en zeggen dan:"Oh, paarden". Nu heeft mijn instructuer bedacht dat wij maar eens moeten zeggen: "Oh. kinderen!"
En dat vinden die kinderen best apart

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:00

ik was vandaag aan het rijden en hij liep echt super geweldig was echt trots op mijn ventje en er stodn al de hele tijd een klein meisje langs de kant en die zei na de les oo jij kan goed rijden ik zo dankje wel en zij zo mag ik hem eens aaien ik zo ja hoor en ik zo wil je er even op die grote ogen helemaal aan het glunderen en ik hara er op gezet het kind was helemaal blij zo zie je maar weer

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:08

Zo was ik toen ik klein was altijd aan het vertellen tegen een klasgenoot dat als ik later groot zou zijn en een eigen paard had ik op buitenrit ging bij haar voorthuis zou gaan staan en mijn paard laten hinniken zodat zij wist dat ik er was. Dan zou ze achterop stappen en zouden we door het dorp rijden...

orrieborrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:32

Tijdens de lessen van bijv. paardenruiters (niveau L-M) worden vaak de volgende dingen gezegt (en nog meer natuurlijk). "Hou hem bijelkaar" , "Achterhand er meer onder" enz..

En dan die pennymeisjes gaan dan aan elkaar les geven en roepen dat dus ook, terwijl ze niet eens doorhebben wat er bedoelt wordt, laat staan hoe je het uit moet voeren....

aartlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:36

sanne_shelly schreef:
lois_fjordje schreef:
Het meeste verzinnen jullie denk ik, want zulke dingen kan je soms gewoon echt niet doen!!

waarom zouden we... ik zou dit echt niet kunnen verzinnen hoor

Als een iemand bijv zoiets mee heeft gemaakt kan je de gekste dingen verzinnen als je het hebt gehoord. sommige van deze verhalen kunnen gewoon echt niet waar zijn...

Isabella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:21

ja soms LIJKT dat zo
ik ben net onderweg bijna thuis was net gebeurd, staat er een tuiger in een klein weitje,komt er een klein shetje langs met de kar begint ie te showen, zegt een kindje tegen z'n moeder kijk eens dat grote paard roept zijn veulen en hij gaat helemaal rennen

Lady_Tamzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:21

ik was vroeger ook wel een beetje penny
er stonden dan 6 paarden in een weiland en dat weiland ligt in een zandwegetje
en ik ging altijd naar die paarden toe (waren c pony's maarjah)
en die man waar die paarden van waren had het wel door..enzo dus ik ging daar elke dag heen
en nam ik een paar vriendinnen mee,, komt die man der aan,, ik echt zoo van owjeej
en die meisje vroegen dus dat ze me mogten helpen bij het verzorgen van de pony's
en hij zoo nee,, dat meisje verzorgt ze al
ik had nog nooit met die man gepraat

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:27

hoe is het afgelopen dan mehorslady???? heb je die ponys nu als vzponys of niet?

Equidea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 18:32

Citaat:
waarom zouden we... ik zou dit echt niet kunnen verzinnen hoor

Als een iemand bijv zoiets mee heeft gemaakt kan je de gekste dingen verzinnen als je het hebt gehoord. sommige van deze verhalen kunnen gewoon echt niet waar zijn...
[/quote]

Moet je ook ff zeggen wie he, als je dan toch een topic om zeep wilt helpen door mensen te beschuldigen moet je het wel goed doen lois_fjordje

Als mensen hier willen liegen over dingen moeten ze dat zelf weten, ze hebben toch alleen zichzelf ermee!

Dat jij dan een topic om een kinderachige reden om zeep wilt helpen terwijl weet ik veel hoeveel mensen lol hebben met dit topic dat is nogal...
vul zelf maar in.

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:00

laat gewoon lekker, beide

aartlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:02

huh? Dus je bent een Penny als je bijv naar een pony elke dag gaat die niet van jouw is? Ik vind dit echt te gek hoor

_Jennifer_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:11

lois_fjordje schreef:
huh? Dus je bent een Penny als je bijv naar een pony elke dag gaat die niet van jouw is? Ik vind dit echt te gek hoor

Penny zijn houd niet alleen in dat je een vervelend kreng bent die privé paarden van andere gaat rijden Maar ook gdat je gewoon zoveel van paarden houdt, dat je gewoon elke dag naar vreemde paarden in het weitje kruipt

Vroeger toen wij altijd rondjes gingen fietsen, stond er langs de nieuwe waterweg een soort dierentuintje met 2 shetlandponytjes. En als mijn moeder vroeg: "welke weg zullen we fietsen?" wou ik altijd langs het "dierentuintje met de 2 ponytjes" en da zat ik zo'n half uur gras te voeren die ze zelf al genoeg hadden

Isabella_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:27

ja idd ik weet niet waar ze over lopen te muggenziften maar laat dat oké kleine kindjes en pennytjes verzinnen de gekste dingen!

_Summerly_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 21:24

Zo'n soort actie als Jennietje heb ik ook nog weleens gehad. Bij tante Heleen kan je helemaal om de stal heenlopen en eerst stond bij de buren zo een paard, om die te zien moest je dus achter de stal staan. Alleen het had geregend dus alles bij dat paard was helemaal blubberig enzo, paard werd gewoon bijgevoerd omdat er geen gras stond maar vooruit. Ik ging zo samen met een ander kind van ongeveer mijn leeftijd naar achter bij die stal en wij allemaal gras over de sloot naar dat paard gooien om te laten eten want we vonden het de grootste dierenmishandeling. We hadden dat beest zelfs een naam gegeven.

aartlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 11:22

ik ben dingen van een penny maar ook dan heel veel niet :S Ik vind het maar een beetje onzin over "penny's"

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 12:07

nou er was een keer een meisje die wou mijn pony kopen dus ze had me toegevoegd op msn en zei ze zo; we hebben zelf stallen enzo heel groot en veel , blabla. dus toen dacht ik; nou dat kan nog wel. toen zei ze later dat ze volbloed arabieren heeft ingereden en dat ze ook stallen van 10x10 hadden voor de paarden die zich niet op hun gemak voelden in de gewone stallen en ze was pas 11, nou toen dacht ik; ik denk niet dat dit helemaal waar is

Isabella_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 15:21

ja maar dat penny gedoe vind ik juist leuk lekker een topicm erover gezellig toch en je kunt nog een lachen

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 20:36

Ik heb zoo vaak penny meisjes bij mij lopen.
Ik ben de enige met paarden in de omgeving...

Dus toen ik voor het eerst bij mij paarden kwam stond er een kluitje pennymeisjes opte scheppen tegen elkaar dat ze allemaal een eigen pony hadden (het bleek 2 groepjes te zijn) Dus het ene meisje zei zo tegen mij van wat vind je van onze paarden? Ik zo van heel mooi.
En toen ging ik bij me andere paarden kijken en weer die meisjes opscheppen over welk paard van wie was enzo. Dus ik vraag wat ze er mee doen. En natuurlijk rijden ze wedstrijden. En mijn tuiger van 2 jaar zou al in de Z rijden:P Dus ik ga ze voeren en ze keken mij dom aan toen ik 2 paarden meenam .

Toen zei ik zo van je vind het toch niet erg dat ik even deze 2 leen he:P:P
Jullie hadden die rooie koppen moeten zien

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 20:38

hahahahahahah branka16 die is goed

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 21:31

Weet je, er zit nog een groot nadeel aan penny's, en ze hoeven er niet eens voor in de buurt te zijn! Ik heb drie maanden op de Welsh K hengst van m'n instructrice gereden, en NIEMAND buiten de manege gelooft me! Ik wordt aangekeken met zo'n blik van 'tuurlijk meid, vertel jij je penny-verhaaltjes maar lekker '. Ik ben gestopt met die superbrave hengst toen de lente begon, en hij merries errug leuk begon te vinden (ik ben een enorme lafaard, en hobbel nu rond op 'n beginnerspony'tje).

Annetje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 21:54

Ik wil meerrr.... Ook al zou het verzonnen zijn ik vind het nog steeds geweldig:)

amyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:11

jep,
helemaal mee eens met Annieyy. Wil ook meer zelfs als het verzonnen is.
Heb eigenlijk niet echt penny verhalen, sta op een wei ergens in the middle of no where :d
Ga binnekort is naar de manege dus genoeg penny's daar
greetz
Amy