Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
VisibreTeam schreef:Misschien ben je even allemaal te snel begonnen met alles... Geef hem even wat meer de kans om aan jou te wennen, aan zijn nieuwe plekje te wennen, aan jouw manier van doen te wennen...
Babootje schreef:VisibreTeam schreef:Misschien ben je even allemaal te snel begonnen met alles... Geef hem even wat meer de kans om aan jou te wennen, aan zijn nieuwe plekje te wennen, aan jouw manier van doen te wennen...
Misschien heb jij wel een te groen paard aan TS verkocht.![]()
Aardig dat je TS wil helpen met grondwerken, maar ze heeft dat paard natuurlijk wel gekocht om op te rijden.
Babootje schreef:VisibreTeam schreef:Misschien ben je even allemaal te snel begonnen met alles... Geef hem even wat meer de kans om aan jou te wennen, aan zijn nieuwe plekje te wennen, aan jouw manier van doen te wennen...
Misschien heb jij wel een te groen paard aan TS verkocht.![]()
Aardig dat je TS wil helpen met grondwerken, maar ze heeft dat paard natuurlijk wel gekocht om op te rijden.
Kimmie25501 schreef:Just_bo, dank je!
maralyn, ja, gelukkig is hij echt doodbraaf met Sophie erbij! Ik was echt bang dat zij wel bang was geworden, want toen ik terugkwam met hem nadat ik was gevallen, keek iedereen in de les echt doodsbang. Gelukkig vind ze hem nog steeds heel lief!
MarjanB, ik heb hartstikke veel begeleiding! Waar haal jij uit dat ik dat niet heb? Toen ik opstapte, had iemand hem echt wel vast, maar hij bokte zo hoog en hard, dat het gewoon gevaarlijk was om te blijven vasthouden. Dat begrijp ik echt heel goed! En ik had idd voor iets bravers kunnen kiezen, maar ik vond hem zo leuk, en hij was daar ook braaf, dus ben ik toch eigenwijs geweest en heb hem gekocht. Wel lief dat je het me aanbiedt!
bruintje, ik ben over het algemeen niet zo onzeker. Het enige wat ik eng vind is het opstappen, want als hij dan gaat, heb je helemaal niks. Wat ik ook heb gemerkt idd. Waar dacht je dan dat ik was met rijden? Over het algemeen ziet het er wel iets beter uit, maar het was natuurlijk een van de eerste keren. Oreo was een van de weinigen die wel braaf bleef haha. Maar Oreo was gewoon een once in a lifetime paard. Die kom je echt niet vaak tegen. En ik ga er gewoon van uit dat het met Shan helemaal goed gaat komen!
madhatter schreef:Dat je paard op het begin bokt is doodnormaal hoor, je doet het bijzonder goed en het komt zeker goed!
Anoniem schreef:madhatter schreef:Dat je paard op het begin bokt is doodnormaal hoor, je doet het bijzonder goed en het komt zeker goed!
Nou nou doodnormaal... Een paard bokt niet zomaar. Dan gaat er ofwel iets fout of hij heeft ergens lichamelijk last van. Dat een paard ohz bokt vind ik niet normaal en al helemaal niet gewenst. Bokken uit vreugde of frisheid is wat anders maar zoals ik dat uit het verhaal van TS kan opmaken is dat niet aan de orde.
TS, goed van je hoor dat je het nu rustiger aan doet met hem. Het komt vast goed, hij is jong en jij ook dus er valt genoeg te leren. Alleen maar goed, toch, van leren is nog nooit iemand slechter geworden. Hopelijk gaat het binnenkort wat soepeler allemaal, maar alles op zijn tijd.