Schleich paarden [deel 9]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 15:55

annickx schreef:
Dit weekend gelogeerd bij DaphneG (en haar zusje Yvet :D) Die nu gelukkig ook op dit topic zit :) Weer een mooie repaint erbij gekregen van haar:

Afbeelding
Atlanta <3

En ik heb zelf mijn eerste cust gemaakt, op de haflinger merrie, een fjord genaamd Mayflower (ben er erg trots op!)
Afbeelding

En een leuk weetje: de site, http://www.equi-artrepainting.tk de site van DaphneG heb ik gemaakt :D De steeds maar nieuwkomende mooie repaints zetten ze er natuurlijk zelf op :D

Ik vind Atlanta erg mooi!
Alleen niet banketstaaf bedoelt ofzo; maar ik vind de hals van de fjord beetje té dik. Of lykt het zo?
Voor de rest supergaaf!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 15:59

Paar puntjes waar je volgende keer op moet letten, de nek is veel te dik in verhouding met de rest van het model. En de buiging is naar mijn menig iets te diep ook oogt het model op de foto kwa kleur nogal erg geel en oranje (maar dat kan misschien door de licht inval komen).
maar voor een eerste poging best leuk gedaan.

geen foto's quoten aub

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 16:17

Leuke pose zo zeg met de Fjord! Commentaar is al gegeven :) wat is dat witte op de nek eigenlijk, is dat nog van de klei van de manen?
De website doet het bij mij niet helaas -O- komt hij misschien later online?

DaphneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 16:18

Helaas kon ik Atlanta niet zelf houden :P
Vond haar zelf ook wel goed gelukt :)
Ik vind de fjord supermooi hoor Annick met z'n speknekje :D

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 16:21

Dat witte is de manenboog.

En de nek is echt niet te dik, vreemd genoeg lijkt het in het echt beter. Te diep is het ook niet, want bij fjorden lijkt het ook altijd alsof ie te diep is. het is mn eerste cust en ben er zelf blij genoeg mee. maar het valt mee als je m in het echt bekijkt. de nek is juist eerder te dun. fjorden hebben gewoon een speknek. En als je de manen weglaat dan lijkt het meteen al anders

en ze is zéker niet geel/oranje.

de nek lijkt dikker door het witte van de manen, daar houd de nek dus ook op

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 16:29

Als je geen commentaar wilt op je creaties, moet je ze hier niet plaatsen ;)
Erg leuke repaint idd van Atlanta, de fjord repaint/cust vind ik ook leuk gelukt, zeker voor de eerste keer, commentaar is idd al gegeven dus dat doe ik niet meer :P

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 16:32

carmenbrum schreef:
Erg leuke repaint idd van Atlanta, de fjord repaint/cust vind ik ook leuk gelukt, zeker voor de eerste keer, commentaar is idd al gegeven dus dat doe ik niet meer :P

Ik zeg niet dat ik geen commentaar wil hoor, maar niet dat iemand gaat oordelen ofzoo als de foto daar niet duidelijk genoeg voor is :D

xLunalove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 16:45

annickx schreef:
Dat witte is de manenboog.

En de nek is echt niet te dik, vreemd genoeg lijkt het in het echt beter. Te diep is het ook niet, want bij fjorden lijkt het ook altijd alsof ie te diep is. het is mn eerste cust en ben er zelf blij genoeg mee. maar het valt mee als je m in het echt bekijkt. de nek is juist eerder te dun. fjorden hebben gewoon een speknek. En als je de manen weglaat dan lijkt het meteen al anders

en ze is zéker niet geel/oranje.

de nek lijkt dikker door het witte van de manen, daar houd de nek dus ook op

mag ik misschien een foto? :$
ik kan hem niet zien op de mac ie ik bemachtigt heb !
het zal vast wel een mooie repaint zijn met die gouden handjes van je ;x
xLunalove

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 16:58

Ik had al een foto erop gezet, maar ik heb meer foto's:

Afbeelding
Afbeelding

pebble2000

Re: Schleich paarden [deel 9]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 17:24

Ik vind hem ook wel mooi, maar zoals gezegd, een te dikke nek.

Ik heb mijn eerste hoofdstel in elkaar gezet, de teugels komen nog.
Afbeelding
En een fallabella veulen dekentje!
Afbeelding
Tips?

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 17:44

Oke laat die fjord maar zitten dan, die nek is echt niet te dik maarja.

Ben nu druk bezig met bestellingen maken want ik heb het weer lekker druk <3 Ook een bestelling van Palmbierlove *D Dus dat word weer lekker hard werken, maar dat vind ik leuk. Van het geld ga ik een aantal repaints kopen van Birgit, aangezien het toch voor een goed doel is :D

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 17:58

ik ben bij de andalusier merrie de manen aan het veranderen, maar ik heb nu dus de vlechten eraf gehaald en een klei-nek laag eroverheen gedaan. ik wilde dus beginnen met de manen maar ik had eigenlijk geen flauw idee hoe het moet. moet je dan allemaal reepjes klei doen, of een hele plak en dan manen tekenen ? tot nu toe heb ik dit :D

Afbeelding
Afbeelding

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 18:22

annickx schreef:
carmenbrum schreef:

Ik zeg niet dat ik geen commentaar wil hoor, maar niet dat iemand gaat oordelen ofzoo als de foto daar niet duidelijk genoeg voor is :D

dan zal ik mijn tips volgende keer wel voor mij houden, want blijkbaar wil je die niet het is heust niet om je werk af te kraken. het is gewoon opbouwende kritiek.

@vigo ziet er netjes uit zo. probeer gewoon iets word het niet mooi dan haal je het er weer af en begin je opnieuw. voor mijn mustang cust heb ik wel 4 pogingen gedaan voor de manen extentions naar mijn zin waren.

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 18:28

jeej Annick, ik vind jouw tuig altijd zo mooi gemaakt :)
je fjord cust heeft iets aparts, maar zeker niet slecht voor je eerste..

ik heb zelf ook weer een bestelling binnen ;)
heb gister mijn site nog een beetje aangepast..

manen maken deed ik door allemaal kleine sliertjes erop te plakken,
maar toen vond ik ze nog te dik, dus deed ik ze met een mesje nog een beetje bewerken..

xLunalove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 19:33

annickx schreef:
Ik had al een foto erop gezet, maar ik heb meer foto's:

Afbeelding
Afbeelding

Bedankt voor het proberen maar hij weigerd het op internet of hier gewoon op bokt te laten zien ! :( :( :( :(
Ik heb ze dus nog steeds niet gezien, maakt niet uit ik kijk wel ff op hyves ;)
bedankt voor de moeite !
xLunalove

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 19:38

Luna, kun je stoppen met foto's quoten? Dit is namelijk erg vervelend lezen.

Annick, je fjord ziet er goed uit voor een eerste keer! Ik hoop dat je er veel plezier in hebt gehad met het maken ervan. Opbouwende kritiek is al gegeven, dus die ga ik je niet geven.

Pluisje, wat ontzettende leuke cust! Ook al mocht ze in verhouding niet helemaal kloppen, ik vind haar erg leuk om te zien.

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 20:06

@annickx een tijdje geleden gaf jij aan dat jij autistisch bent, misschien vind jij het daarom moeilijk om dingen goed op te nemen wat andere posten over jou creatie zoals nu met de fjord. Ik denk dat je het idd als opbouwende kritiek moet lezen en niet als afkraken van jou werk.
Ik vind de fjord voor j 1e cust goed gedaan en je zal er vast veel beter in gaan worden naar mate je het vaker doet succes er mee meid.

De repaint van de frieze merrie vind ik trouwens heel mooi.

DaphneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 20:28

Nathas schreef:
De repaint van de frieze merrie vind ik trouwens heel mooi.

Yeah dat is mijn repaint *D
en Annick: Je bent echt m'n beste vriendin (echt waar!) inreal en wij zijn samen twee ritalinautistjes en we trekken ons gewoon niets aan van negatief commentaar :D

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 20:48

Ik vind overigens dat iedereen in dit topic netjes en positief reageerd op het werk van andere.
Op het forum gedeelte UK zijn ze véél strenger in het commentaar geven dan hier ;)

Joelle, misschien kun je proberen om de manen nog iets meer weg te snijden, anders hou je van die hobbels bij de nek.

LyraSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 21:18

Annickx; Waar heb je eigenlijk die stallen vandaan op de achtergrond van je foto's ?
Want die heeft The Silver Ranch ook ;)

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:33

LyraSunshine schreef:
Annickx; Waar heb je eigenlijk die stallen vandaan op de achtergrond van je foto's ?
Want die heeft The Silver Ranch ook ;)

hi9hi, ze is the silver ranch

Sanneleoni, :D dankjeee

Vind zelf wel dat er iets niet klopt maar kan mijn vinger er niet goed opleggen :\

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 23:09

ik heb besloten op een repaint wedstrijd op te gaan zetten met 2 categorieën namelijk beginners en gevorderden. Alleen dit maal krijgen alleen de winnaars een prijs.
In deze wedstrijd zal ik niet alleen jureren maar samen met iemand anders, om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen en niet alleen te beoordelen vanuit mijn oogpunt.

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 23:28

Leuk daan! beoordeel je dan echt op de repaint of ook op de foto?

En zou je eventueel een oudere repaint in mogen sturen? Ik zou graag mee willen doen,
maar ik heb geen tijd om een nieuwe repaint te maken. Ik neem aan dat het alleen om repaints gaat? Dus geen customs?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 00:25

gaat om de repaint niet de foto alle repaints zijn toegestaan maar customs niet je hoeft niet perse een nieuwe te maken details en regels etc. volgen nog.

in de toekomst komt er ook nog een custom wedstrijd en een tuigmaak wedstrijd

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 00:41

Ooh wat vet Roosje!! ik heb nog een model liggen die ik wil schilderen, komen er nog speciale punten waar ze aan moeten voldoen? bijvoorbeeld x ras, x kleur? moet het ook naar een bestaand paard zijn, en moeten er ook bijvoorbeeld foto's van het echte paard bij zodat er geoordeeld kan worden op hoe goed hij nagemaakt is?

Leuk leuk leuk, heb er zin in!

Hier wil ik ook nog even op reageren:
DaphneG schreef:
en Annick: Je bent echt m'n beste vriendin (echt waar!) inreal en wij zijn samen twee ritalinautistjes en we trekken ons gewoon niets aan van negatief commentaar :D

Kortom we mogen alleen maar 'oh wat mooi' zeggen?
Serieus wat heb je dan liever, dat mensen je vertellen wat je fout doet zodat je voortaan nóg beter werk kan afleveren en misschien ooit tot de besten kan behoren, of jezelf voor alle goedbedoelde adviezen afsluiten en je hele leven lang matig werk afleveren.

Dit is het enige wat ik erover ga zeggen :) want ik denk dat onze meningen erover gewoon verschillen.