Die Rath kan Totilas NIET goed rijden. Ze zijn geen team, ze zijn twee verschillende wezens. Edward en Totilas waren één.
Rennie89
Geplaatst: 09-03-12 18:15
Change3x schreef:
Die Rath kan Totilas NIET goed rijden. Ze zijn geen team, ze zijn twee verschillende wezens. Edward en Totilas waren één.
Daar gaat het niet over waarom ik die foto plaatste, ik plaatste die foto om te laten zien dat ik dat dat weer niet vind passen qua beenlengte Maar ik ga volledig met je mee hoor
Sjors
Geplaatst: 09-03-12 18:15
Change3x > Voor 1x past Lifaya: Pas niet Macyy: Past
Mn lieve maatje, ik mis hem zo. Het was voor een paar keer, ik weet hakken uitdrukken en voeten naar binnen maar de beugels waren nogal groot & het lijkt of ze ongelijk zijn maar hij stond op rust
Ik vind het altijd jammer dat grote B ponies en C ponies niet echt in overvloed zijn Het zjn of shetjes (waar ik van me leven niet op stap) of Welshjes A model of het zijn weer D of E ponies Heb het liefst een wat kleinere pony, hebben ook wat fijnere gangen en stappen makkelijker op en af Op het paard dat ik rijd/reed, dat is 1.63, en daar kom ik niet op zonder krukje en dat is niet echt handig met buitenrijden, want mocht ik eraf donderen...tja Of er moet een bankje in de buurt zijn ofzo. daarbij vind ik ponies gewoon veel leuker
xLotje
Geplaatst: 09-03-12 18:42
Het kan prima, IJslanders kunnen wel wat hebben, maar persoonlijk vind ik, dat het er niet héél mooi uit ziet. Gewoon echt nét iets te groot/zwaar...
Rennie89
Geplaatst: 09-03-12 18:43
Ik ben absoluut niet te groot/zwaar voor deze pony hoor bedenk even dat dit een soort boomloos zadel is (dus je zit gewoon feitelijk op de rug) en ik rijd met lange beugels omdat het Tolt is
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 09-03-12 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt