Er zijn ook gewoon grote B's kleine C's! Zoals Maxime, Bambi, Black Beauty etc. Ik denk dat je gewoon moet afwachten welke je krijgt. Als je erbij zet wat voor een pony je wilt, zoeken ze echt wel een leuke voor je uit!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BabetSanRemo schreef:Zo'n beetje iedereen is ontopic in dit topic! Als je je mening kwijt wilt raken over ppc, doe dat dan in het centrale topic over ppc!![]()
Er zijn ook gewoon grote B's kleine C's! Zoals Maxime, Bambi, Black Beauty etc. Ik denk dat je gewoon moet afwachten welke je krijgt. Als je erbij zet wat voor een pony je wilt, zoeken ze echt wel een leuke voor je uit!
Ragdollcat schreef:Wat ik hier niet begrijp..........waarom moet er perse op de ponys gereden worden als men al lang en breed te groot zijn en of te zwaar is geworden.
Wees es volwassen en ga paardrijden op een manege. Of ga lekker strandritten maken met een groep.
xXMayaXx schreef:Ik vind rijden echt totaal niet belangrijk. Met mijn leasepony's, waar ik zeker niet te groot voor ben, rij ik meestal ook niet, maar doe ik vrijheidsdressuur, ga met ze wandelen, doe parelli etc., en zelfs in mijn les rij ik steeds minder, en krijg ik steeds meer les in parelli. Voor mij maakt het dus niet uit dat ik alleen nog maar loop, want ik geef er niet zo veel om dat ik niet kan rijden..
Snoevie schreef:probleem is dat de pony's op zo'n ppc vaak veel minder van die gerichte zorg krijgen als een privepony.
ik zou er zelf ook geen 10 seconden opzitten voor een foto,je kan samen met je pony op zoveel andere manieren een leuke foto maken. misschien een leuke fotoshoot?
lifaya schreef:je kan toch zoeken naar een verzorgpony?en anders gewoon naar een manege gaan die buitenritten organiseerd. Hier organiseren ze bijna elke dag strandritten
maritmistppc schreef:lifaya schreef:je kan toch zoeken naar een verzorgpony?en anders gewoon naar een manege gaan die buitenritten organiseerd. Hier organiseren ze bijna elke dag strandritten
Ik zit echt elke dag op marktplaats en andere sites om een verzorgpony te vinden.
Ik kan er echt geen 1 vinden.
Ik kan nu tijdelijk of misschien wel nooit meer rijden omdat ik last van mijn stuitje heb, dat heb ik ook al een paar keer eerder gezegt!
Ik heb te weinig ervaring voor een strandrit, ik rij nog maar 5 maanden, ik vind het moeilijk om te zeggen, maar toch kan ik wel goed rijden, ik rij nu op de manege( als het goed met mn stuitje gaat) bij meisjes in de groep die 5/6 rijden...
maritmistppc schreef:Ik zit echt elke dag op marktplaats en andere sites om een verzorgpony te vinden.
Ik kan er echt geen 1 vinden.
Ik kan nu tijdelijk of misschien wel nooit meer rijden omdat ik last van mijn stuitje heb, dat heb ik ook al een paar keer eerder gezegt!
Ik heb te weinig ervaring voor een strandrit, ik rij nog maar 5 maanden, ik vind het moeilijk om te zeggen, maar toch kan ik wel goed rijden, ik rij nu op de manege( als het goed met mn stuitje gaat) bij meisjes in de groep die 5/6 rijden...
DonjaxAlla schreef:mijn mening is nog steeds dat je gewoon op een shetlander kan rijden zolang je niet bij de knietjes komt.
ik rijd ook gewoon op shetlanders - uiteraard let ik op de bouw, pony niet sterk genoeg gebouwd is niet rijden klaar - zijn ook erg stevige gebouwde. maarja mijn mening
maritmistppc schreef:Hoe plaats je eigenlijk een foto?