Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:11

Whaha, ja hier ligt ook best wel veel sneeuw :))

@ Loverhorses0: Mooie deken, alleen zou ik hem op een ander paard doen, voor deze is hij wat te kort bij de kont.
@ Shettepret: Leuke deken! Alleen lijkt hij bij de hals een beetje apart te passen, zeg maar? Is dat omdat de Palomino zo'n dikke hals heeft?

Shettepret

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:44

Dat komt idd door zijn hals. Of beter gezegd, door de manen!

Dekens bestellen kan! Dan even pb voor meer info! Had ruzie met de externe hardeschijf dus krijg de foto's nog niet op mijn site.

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:48

Aha, vandaar.
Heb nu zelf ook een superleuk idee om te maken, maar wel superpriegelig...

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:54

@palm heb je mijn foto's voor de wedstrijd binnen gekregen ?

@Elena jou dekens zijn altijd gaaf :D

Verder hier ook sneeuw natuurlijk glibber glibber glibber mijn schleich paarden blijven daarom even mooi op stal maar heel misschien morgen even na buiten voor een foto shoot

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:57

mijn zus heeft geen schleich mee dus geen fotos |(

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 23:04

Vandaag de koude getrosteerd :brr:
Heb veel leuke foto's, maar voor het gemak heb ik ze in een filmpje gegoten.
(PB als je een bepaalde foto 'echt' wilt zien, dus stilstaand en met de goede kwaliteit)

Kijk aub in HD, écht veel betere kwaliteit.. :)

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 00:08

leuke foto's Jackytje,
de camarques zijn leuk in de sneeuw,
ik denk dat mijn nieuwe haflingerveulen de eer krijgt om buiten te spelen, en mss nog wat veulentjes,
zo lastig als je niet bij je verzameling kan..
snel mijn winter filmpje gaan maken en dan opruimen, dat ik al mijn paardjes weer kan zien ;)

@ Nathas ik heb je foto's ontvangen :j

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 00:56

sorry kan niet meer wijzigen..

maar zag een handig filmpje over een zadel maken,
vind die er wel goed uitzien,
nu alleen nog op zoek naar leer ;)
*tuigmaakverslaving*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 01:12

Moet even toegeven dat de tuigmaakverslaving bij mij ook goed toegeslagen heeft. Heb gisteravond allerlei spulletjes van o.a. Rio Rondo ingeslagen :o allemaal in verschillende maten.. zodra de bestelling binnen is heb ik dan allerlei materiaal (voornamelijk hardware) vanaf Schleich formaat tot aan Breyer Traditional formaat in huis, halster ringen met meerdere openingen, gespen etc. Dan hoef ik het niet allemaal meer zelf te maken. Scheelt toch weer in de hoeveelheid tijd die er in gaat zitten, en het is gewoon mooier.

Kan niet wachten tot het binnen isss :):)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 03:16

ik sluit me aan bij telpeva heb met haar mee besteld nu kan ik straks super gave realistische halsters enzo maken!!

begon hier vanmiddag ook ineens flink te sneeuwen dus snel voor ik naar werk moest ff half uurtje de tuin ingedoken om foto's te maken heb snel ff 2 dozen met paardjes gepakt die waren de gelukkigen. van de week snel alles weer uitstallen op me kast is zo kaal zo.. als ik maandag vrij ben zal ik ze ook ff in een filmpje gooien. lag aardig wat sneeuw sommige kleinere modellen verdwenen er bijna in dus moest de sneeuw wat afvlakken.

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 09:52

gister weer 3 bestellingen gekregen, waaronder 1 van 43 euro :):) Die gene heeft al heeel vaak bij mij wat besteld en die heb ik ook op hyves dus dat is wel fijn :o

Enne, ik had inderdaad een tijdje terug ook die site van Rio Rondo gevonden, welke 'maat' gespjes en van die ringetjes moet ik dan hebben op schleichformaat? Ik heb al een aantal van die ringetjes en gespjes maar die heb ik van iemand anders...
Laatst bijgewerkt door annickx op 04-02-12 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 09:54

Yess, me moeder gaat er over da denken of ik ook een domein mag kopen!

Annick, Jeetje! 43 euro! Je verdient daar zeker wel veel mee?

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:17

@ Ozette: als ik een tip mag geven, ga eerst eens aan de gang met de gratis website!
Als je dan genoeg bestellingen krijgt, om oa je domein te kunnen onderhouden koop je er pas 1.
Op je gratis site zet je dan een link naar je nieuwe site.

Een betaalde website geeft geen garantie op bestellingen.
Als men je producten goed vind, bestellen ze wel. Zo niet.. Zal je nog meer moeten oefenen.
It's that simpel. ;)

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:21

shettepret, ja , opzich wel handig maar ik vind een webshop leuker ;). Miss krijg ik dan wel meer bestelingen omdat dat makkelijker is? Ik heb zelf bij mijn eerste site nog geen bestellingen gehad. Neem een voorbeeld aan annick.

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:23

FF wat nieuwe dingen op de site zetten, ik zet bij webwinkel ff losse peesbeschermers & longeerlijnen neer, kunnen ze die ook los bestellen.

@ozette88
Ja, ik verdien er best veel mee ja. Maar mijn grootste bestelling tot nu toe was 70 euro :P Ik moet het ook nog combineren met school (havo 2) dus ik heb het behoorlijk druk maar ik vind t leuk *D . Ookal moet ik misschien wat beter mn best doen voor school, want ik sta maar een 6 gemiddeld (sorry offtopic ik weet t) maar dat komt niet door mijn schleich denk ik :P

Ben het met Shettepret eens, eerst met een gratis website beginnen! Anders maak je totaal geen winst en is het zonde van je geld om een domeinnaam te kopen aangezien dat niet heel erg goedkoop is (ookal lijkt dat soms wel zo). En webklik is indd niet mijn favoriete site, maar je kan ook de link van je webklik site invullen op http://www.dot.tk dan kun je er een .tk site van maken ZONDER een gratiswebprovidernaam in je site. dus dan heb je bijv. http://www.lalalalalla.tk

En of je nou een domeinnaam hebt of niet, dat maakt écht niks uit of je nou wel of niet bestellingen krijgt. Geloof me, ik had eerst ook zo'n gratis website en toen kreeg ik net zoveel bestellingen als nu ;) Het ligt dus echt niet an je site hoeveel bestellingen je krijgt.

Dus je moet er echt heel goed over nadenken ;)

(sorry als dit offtopic is)

Desireex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:32

ik heb al genoeg geïntereseerde :)
Laatst bijgewerkt door Desireex op 04-02-12 10:34, in het totaal 2 keer bewerkt

SanneLeoni

Ik ga hier helemaal in mee. Ik heb een gratis website en deze stroomt vol met opdrachten, zonder dat ik een betaalde host heb. Het is wat de klant ervan vindt en of dit hem aanspreekt of niet.

Jilzet

Ja ik denk dat ik dat ga doen. Is gratis enzo. Ga er meteen mee bezig!

pfff, wat een rot site... moet geld betalen ! het is niet gratis...

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:53

ozette88 schreef:
Ja ik denk dat ik dat ga doen. Is gratis enzo. Ga er meteen mee bezig!

pfff, wat een rot site... moet geld betalen ! het is niet gratis...

Bij www.dot.tk? Dat is wel gratis hoor, ik spreek uit ervaring :P Heb namelijk zo'n site gemaakt van een everyoneweb.com site : www.equi-artrepainting.tk

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 11:16

Ze bedoelt denk ik bij webklik want als je bij webklik meer ruimte wilt moet je dat kopen via sms. Daar ben ik nu ook tegen aan gelopen en ik vind het echt stom want ik moet nog zoooveel kwijt op mijn site! Mara 1 ding, gaan we nu niet een klein beetje offtopic? we praten alleen maar over een website maken en je kan hier beter over schleich praten :+ Ik ga zo een aantal paardjes een VIP-kaartje geven om naar mijn horses on ice show te mogen kijken en misschien wel een mooi pasje op het ijs mogen laten zien :+ Ik ga ook nog VIP kaartjes maken voor mijn sneeuw winter paradijs. Haha het word vast niet zo mooi als dat van jou jackytje! Ik vind je filmpje heel goed gelukt! Ik heb nu wle een opdracht gekregen voor een repaint maar dat mag ik hier niet plaatsen want de repaint is een kat...... Ik ga misschien van wat takjes en houtjes en een mooi lapje geruite stof een slee maken waar ik mn falabella voor kan zetten! Dan kunnen de kleine kindjes er op gaan zitten, misschien ook wel voor mijn hond maar dat mag hier ook nietxD Ik ga denk ik ( veel denk ik's in deze post :o ) ook nog een sneeuw-rit organiserenxD

Pffieww weer zo'n lange post!

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 11:23

annick ik vind je repaint van kentucky mooi,
het verbogen beentje heb ik zo mijn twijfels over, maar de kleur vind ik erg mooi!

ik ga zo eens even kijken of er nog wat sneeuw over is..

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 11:28

Palmbierlove schreef:
annick ik vind je repaint van kentucky mooi,
het verbogen beentje heb ik zo mijn twijfels over, maar de kleur vind ik erg mooi!

ik ga zo eens even kijken of er nog wat sneeuw over is..

Die repaints zijn niet van mij :P Ik heb die site voor een vriendin gemaakt want die wou graag een repaintsite voor haar repaints :P Kentucky kan ook niet blijven staan :(

Suzie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 16:20

Ben net in de sneeuw geweest :brr: met een paar Schleichjes en ff wat foto's genomen

Dit vind ik de aller mooiste <3
Afbeelding
De andere foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=P6B84BFV

Zou iemand mij kunnen helpen met het maken van karrentuig, voor de Ijslandse merrie en de kar: sulky. :? (mag in topic, maar ook via pb) (Sulky = het karretje van de palomino shet :j)
Dit heb ik al (men hoofdstel) maar hoe moet je de oogkleppen vast maken? en hoe moet je het tuig 'opbouwen' ???
Afbeelding
Andere kant: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CZEYQJWS.jpg

Edit: ook een nieuwe pf!!!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 16:52

Bij het mentuig dat ik heb gemaakt en tijdje terug, had ik de oogkleppen aan de bakstukken vast gemaakt, en aan de bovenkant een strook waaraan de boel vast zit achter het kopstuk van het hoofdstel, even een voorbeeld plaatje waarop je het goed kan zien:
http://www.huppa.nl/8135-4514-thickbox/ ... tation.jpg

Een mentuig zelf bestaat uit verschillende 'losse' onderdelen, elk deel kan je per stuk maken. Die onderdelen zijn het borsttuig, schofttuig, rugriem, broek, hoofdstel en leidsels.
Ik vind zelf deze website heel handig om te gebruiken als voorbeeld hoe alles in elkaar zit:
http://www.mencursus.net/index.php/optu ... uigen.html

PS ik vind je bit erg leuk gelukt, dat mondstukje vind ik super, dat lukt mij nou nooit netjes :o

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 16:58

bit vind ik idd ook goed gelukt
zoals telpeva zegt heb ik mijn mentuig ook gemaakt..

leuke sneeuw foto's ook! :)
mijn schleichs staan ook weer binnen op te warmen (net als ik ;) )

ik wilde eigenlijk met mijn Palm repaint naar buiten, maar durfde niet zo goed,
dus heb ik hem eerst nog opnieuw gelakt,
maar hij mag straks gewoon binnen in de sneeuw spelen ;)

ik denk dat ik vanavond wel een filmpje heb met al mijn foto's