@ Loverhorses0: Mooie deken, alleen zou ik hem op een ander paard doen, voor deze is hij wat te kort bij de kont.
@ Shettepret: Leuke deken! Alleen lijkt hij bij de hals een beetje apart te passen, zeg maar? Is dat omdat de Palomino zo'n dikke hals heeft?

allemaal in verschillende maten.. zodra de bestelling binnen is heb ik dan allerlei materiaal (voornamelijk hardware) vanaf Schleich formaat tot aan Breyer Traditional formaat in huis, halster ringen met meerdere openingen, gespen etc. Dan hoef ik het niet allemaal meer zelf te maken. Scheelt toch weer in de hoeveelheid tijd die er in gaat zitten, en het is gewoon mooier.
Ik moet het ook nog combineren met school (havo 2) dus ik heb het behoorlijk druk maar ik vind t leuk
. Ookal moet ik misschien wat beter mn best doen voor school, want ik sta maar een 6 gemiddeld (sorry offtopic ik weet t) maar dat komt niet door mijn schleich denk ik
Ik ga zo een aantal paardjes een VIP-kaartje geven om naar mijn horses on ice show te mogen kijken en misschien wel een mooi pasje op het ijs mogen laten zien

(mag in topic, maar ook via pb)