Schleich Paarden [Deel 6]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shettepret

Re: Schleich Paarden [Deel 6]

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 17:20

@Natasha: de koker is niet zwart. De koker heeft doorgaans een lichtere kleur als de kleur van de vacht met een iets grijze gloed. Doordat de vacht op de koker zelf wat dunner is, schijnt de kleur van de huid iets door. Behalve bij de wintervacht natuurlijk.
De penis zelf heeft (meestal!) een donkergrijs/zwarte kleur. Dan bedoel ik niet de hele penis maar het kleine ingevouwen gedeelte van de penis wat uit de koker steekt (zoals bij Schleich dus).
De kleur van de koker klopt dus wel bij de Mustang.

Ontzettend leuke repaints! Ik denk dat de Lusitano wat schaduwen mist en misschien de hoeven wat donkerder? Dan ben je al een heel eind!

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 17:28

ow oke sorry

was een ideetje :P
maar ik vindt hem wel heel gaaf :D

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 17:29

De mustang vind ik zo ook klaar ja :)

De lusitano,moet echt nog wat mee gebeuren heb wat met schaduwen lopen klooien maar ik denk dat ik opnieuw begin maar wel met het zelfde doel als kleuren, ik vind hem door de aanpassing die ik al gedaan had niet mooier worden, waarschijnlijk begin ik gewoon opnieuw. De ogen moest ik sowieso nog beter doen, de hoeven zijn nog niet naar mijn zin en de tip voor mogelijk donkerde manen ga ik ook meenemen. Is even wat voorbeeld foto's van deze kleur opzoeken.

Vind erg knap hoe iedereen de staarten, manen en oren kan bewerken/ opnieuw maken

Hebben jullie ook dat je steeds weer spontaan met nieuwe ideeën en werkwijze komt?

Iedereen gefeliciteerd met nieuwe aanwinsten, lief dat je er een van je vriendin kreeg!

Is het trouwens ieder jaar rond dezelfde tijd dat de nieuwe collectie komt? En wanneer kan dat zijn? Betekend dat dat er veel uit de oude collectie weg gaan of maar een enkeling? Zou er namelijk graag nog een paar willen hebben maar vind even dat me geld voor andere doelen nodig is haha :)

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 17:59

Is dat niet in Oktober of November? Dan laten ze ook weten idd welke eruit gaan zodat je die nog kan halen!

@Natasha: was geen aanval, gewoon wat achtergrond info hihi :o

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 18:05

haha daar dacht ik niet eens aan :P
maarja dan weet ik dat haha :D

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 18:06

Oeh Dat is al vrij snel :) dat is fijn dat de overgang er is! Zijn ze dan in de doorsnee winkels niet ineens duurder? Neem aan dat ze dezelfde prijs houden maar je weet nooit natuurlijk

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 18:10

Nee, worden niet duurder nee. Er zijn winkels die de retired modellen in de uitverkoop gooien zelfs!
In september hebben ze nog een release van een paar nieuwe modellen. Deze maand was dat bijvoorbeeld de eventingset!

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 18:11

is er een neiuwe set dan heb je een foto :D

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 18:38

SP heeft het over deze: Afbeelding

Vandaag heb ik de zwarte mustang aangeschaft. Nu heb ik dus alle drie de mustangs. *\o/*

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 18:39

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:05

die is wel leuk haha maarja spaar alleen de paardjes die geen vaste dingen heeft :P

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :D

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:52

Vind hem wel leuk! Alleen springt het paardje iets te hoog over de hindernis haha.
Het zou meer kloppen als hij bijvoorbeeld nu in een lager liggende waterbak zou springen.
Hij zou dan nog boven het water zweven zeg maar.
Ik vind de dressuurset hiervan ook erg leuk!

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:32

deze set wil ik ook nog graag,
en ook de western sets (daar is als het goed is ook een nieuwe bij)
ga dinsdag eens ff kijken of ze bij ons al in de winkel staan..

bij de springset is de houding van de ruiter heel raar, als je in het echt zo zou springen zou je ernaast belanden..

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:32

Na 3 kwartier schrobben is mijn onafgemaakte werkje helemaal schoon en kan ik opnieuw beginnen

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 10:08

Veel succes ifever! Ik hoop op foto's als je klaar bent :D
Ik heb ook gescoord bij de V&D. En de korting gaat er idd per model af.
Maar als je er 6 koopt, gaat er ong. zovel korting af dat je maar 4 betaald.
Vandaar.
Ik heb er ook 6 gekocht, namelijk deze:
* De Dartmoor hengst, merrie en veulen
* De Knabstrupper hengst
* De Tinker merrie
* De Husky reu ('k ga m'n hond repainten :D)

Jolinem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:26

Hoi!
Mag ik hier meekletsen??? Lees al anderhalf topic met jullie mee! Heb ook een eigen site over schleich: http://hetschatkamertje.weebly.com/ . Ik heb 12 schleich dieren: Tinker merrie, tinker hengst, tinker veulen, falabella merrie, falabella ruin, falabella veulen, dartmoor merrie, dartmoor veulen, oude appaloosa hengst, shetlander veulen en shetlander merrie van de sulky.
Groetjes Joline

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:57

tuurlijk welkom hier joline. Mooie wedsite heb je.

uska feli met je nieuwe aanwinsten.

kon een oude schuilstal van iemand kopen voor 25 met verzenden. En nu komen die verzendkosten opeens apart erbij en word het bijna 32 euro laat maar zitten dan vind ik beetje te duur worden.

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 16:39

Dankje!
Ja, ik snap wel dta je dan denkt: Laat maar...

pip12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:34

Jolinem schreef:
Hoi!
Mag ik hier meekletsen??? Lees al anderhalf topic met jullie mee! Heb ook een eigen site over schleich: http://hetschatkamertje.weebly.com/ . Ik heb 12 schleich dieren: Tinker merrie, tinker hengst, tinker veulen, falabella merrie, falabella ruin, falabella veulen, dartmoor merrie, dartmoor veulen, oude appaloosa hengst, shetlander veulen en shetlander merrie van de sulky.
Groetjes Joline

wat leuk dat je ook dingen maakt voor playmobiel! Mijn kleine zusje speelt daar nog mee hihi.

Vandaag de vos gekocht voor een school project, we moeten een strip maken over een griekse fabel met een leeuw en een vos :)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:37

hoe graag ik iets ook wil er zijn grenzen zo bijzonder is de schuistal nu ook weer niet dat ik hem dat bedrag waard vind

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:51

Ja das inderdaad best duur.... aangezien ik koopVERBOD heb van mn ouders.... Tja t'is heel zonde volgnes hun voor die paardjes bla. bla.

maar heb gister de Tenneesse walker bewerkt werd steeds mooier en mooier ik had het rechte been in een krom (nouja buigend) beentje veranderd en hem gekild door in zijn keel te snijden, het hoofd naar boven gedaan en gevuld met klei! enne ik wou de staat naar achter hij was mooi maar toen ineens - Je Raad het al!!! - knapte de staart af :(
Je denk vast: nu kun je eindelijk een nieuwe staart maken maar het valt me smerig tegen! ik heb nu wel een staart maar die is een beetje raar geworden maar toch ben ik best (maar dan ook maar Best) tevreden...
en hem gerepaint hij is nu vos :P En best mooi <3 ik was lekker bezig met hem te repainten toen ik ineens dacht: He? hij lijkt wel op Rodial... (mijn vorige pony die verkocht is :( ) toen heb ik maar een Rodi van gemaakt:) hij is vos met vier witte sokjes en een smalle doorlopende bles! en super lief...

Marritx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:05

Foto ?

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:09

pip12 schreef:
Vandaag de vos gekocht voor een school project, we moeten een strip maken over een griekse fabel met een leeuw en een vos :)

leuk, ben benieuwd,
maak je dan foto's of maak je met die foto's ook een filmpje?

pip12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:18

nee, je moet een strip maken met daarin tekst ballonnetjes met griekse tekst die je moet citeren uit de tekst die ik vertaald heb.

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 19:21

ik ga nu een filmpje maaken een begin van een serie (film) van schleich

als het slechts is eerlijk zeggen
als het goed leuk is ga ik er mee door en komen er soms en dan in de maand of weer een nieuwe part