die ponykoets heeft mn vriendin en beide kunnen eraf!

ik geloof dat roosje de twh al heeft, of niet? van manegepaard dacht ik.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xHaithi schreef:Wat een gedoe zeg, met die advertenties en marktplaatsmensen. Arme jullie
Dat stalletje is zoals Thats_me zei inderdaad de garage. Ik vind het wel apart dat die deur zo'n flauwe kleur heeft. Hij zou groen moeten zijn (misschien verbleekt in de zon) maar die set is nu dus verkocht geloof ik he?
Welkom Eske
natasha1996 schreef:Welkom eske
o roosje hopen dat het goedkomt en dat je het goeie paardje nog krijgt
EskeGirl schreef:SanneLeoni schreef:De hengst misschien? Alhoewel je wel zijn ** weg moet halen
Die vond ik ook niet zo mooi, het hoofd leek in verhouding zo groot, of ligt dat aan mij?
Thats_Me schreef:Roosje welke zou je dan krijgen. De andalusier toch? Ik zou persoonlijk de TWH houden en de anda in de winkel kopen. Ben je ook gelijk van het gezeik af
xHaithi schreef:Ik heb eerlijk gezegd nog nooit in RL een SF gezien dus daar kan ik niet echt over oordelen. De modellen zijn inderdaad wel vrij lomp ja, dat is wel zo, maar ik weet dus niet of ze dat in het echt ook zijn.
De Friese merrie is ook een model dat net zo goed een ander had kunnen zijn vind ik. En over dat ponyachtige van de andalusiërmerrie, daarover ben ik het helemaal met je eens. En ze past inderdaad niet bij de hengst. Het veulentje is dan wel weer een cutie, hoewel valk niet zoveel voorkomt bij anda's.