Amira_ schreef:Je bent echt niet dik hoor, ik ben pas dik
je bent 13, ga jezelf even geen minderwaardigheidscomplex aanpraten.
je bent nog volop in de groei en je lichaam heeft dat nodig om goed te groeien.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sodeletuut schreef:Lijkt me duidelijk..
Oke, nu weer ontopic.
minikatje schreef:pardon?
ik trek helemaal niets uit je en vind het belachelijk dat je haar dik vind en mij daarmee probeert op te zadelen dat je dat hebt gezegd.
we kunnen niet allemaal maatje 36/36 hebben, ze heeft mooi gevormde benen die niet plomp zijn en van de voorkant zie je haar taille nog.
sorry, maar je bent zelf verantwoordelijk voor wat je zegt en dan kun je niet mij de schuld gaan geven.
dat vind ik zo schijnheilig.
_AAASCHAAA_ schreef:Ik vind het ook prima passen. En laat je niets aanpraten, je bent helemaal niet dik!
Wolferus: wat een ongelovelijke uitspraken plaats je zeg. Vind dit echt zeer respectloos en onbeschoft overkomen. Op die manier kun je iemand echt gigantisch raken! En een minderwaardigheidscomplex die bouw je op en met de woorden die je zegt heb je de eerste stenen al gelegd!
Wolferus schreef:minikatje schreef:pardon?
ik trek helemaal niets uit je en vind het belachelijk dat je haar dik vind en mij daarmee probeert op te zadelen dat je dat hebt gezegd.
we kunnen niet allemaal maatje 36/36 hebben, ze heeft mooi gevormde benen die niet plomp zijn en van de voorkant zie je haar taille nog.
sorry, maar je bent zelf verantwoordelijk voor wat je zegt en dan kun je niet mij de schuld gaan geven.
dat vind ik zo schijnheilig.
Ik probeer je er niet mee op te zadelen. Ik zeg alleen maar dat ik helemaal niet wilde zeggen dat ik haar dik vond, wat dat vond ik zo onaardig klinken. Jij noemde mij echter blind, dus legde ik je even uit waarom ik vaker zeg dat ik 't niet goed kan zien, of iets in die trant