Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xJamie_ schreef:Haha, ik ben ook 1.56 en heb een pony van 1.48 genomen omdat ik vond dat mijn pony van 1.36 te groot werdIk heb een vraag.
Ik ben 1.55m en 33 kg.
Nu is het zo dat mijn zusje van 8 een pony krijgt. Maar mijn ouders vinden het wel fijn als ik er ook nog op kan rijden.
Wat is de minimale lengte van een breed gebouwde pony en een rank gebouwde pony waar ik nog op zou kunnen rijden?
HeavensDevil schreef:Vind dit allemaal een beetje vaag.. van " ja het staat er niet zo mooi omdat je wat te lang bent " wist niet dat paard rijden een mode show was.. ik bedoel kom op zeg ook al ziet het voor geen meter uit moet je maar genieten van je pony/paard.. oke kwa gewicht of je te zwaar bent voor een paardje mag er best wel over gepraat maar of het mooi staat.. ?!?!
Tsss ik rij zelfs op een shetlander en ben 1.62 en weeg 53 en heeft de shetlander geen last van dieren arts zei zelf ook dat het shetlander geen last van het gewicht had... ponys en paarden kunnen best wat hebben kwa gewicht... dus zo als ik zei geniet van jullie ponys en paarden ^^
fuego3 schreef:HeavensDevil schreef:Vind dit allemaal een beetje vaag.. van " ja het staat er niet zo mooi omdat je wat te lang bent " wist niet dat paard rijden een mode show was.. ik bedoel kom op zeg ook al ziet het voor geen meter uit moet je maar genieten van je pony/paard.. oke kwa gewicht of je te zwaar bent voor een paardje mag er best wel over gepraat maar of het mooi staat.. ?!?!
Tsss ik rij zelfs op een shetlander en ben 1.62 en weeg 53 en heeft de shetlander geen last van dieren arts zei zelf ook dat het shetlander geen last van het gewicht had... ponys en paarden kunnen best wat hebben kwa gewicht... dus zo als ik zei geniet van jullie ponys en paarden ^^
op den duur krijg je als je te lang bent op wedstrijden daar opmerkingen over als je te lang bent , daarom word dit gemeld en staat er dan ook bij dat het nog niet storend zou zijn, maar recreatief wel kan , maar bv de shetlander die we een pagina er voor zagen , met de benen op de grond , die is zo lang dat je zo'n pony gewoon in de weg zit met je lengte en zijn rug daarmee beschadigen kan.