welk ras?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ponieszlover schreef:Bij mij?
ik wil graag dressuren maar wel een paard die apart is, en je normaal niet veel ziet op wedstrijd. Eentje die je normaal niet voor de dressuur zou kiezen dus geen standaard KWPN. Eentje waar je lekker aan moet werken. Die graag wil werken en lekker kan crossen en ook springen is niet verkeerd. Ik wil wel een betrouwbaar paardje. Het liefst niet groter dan max. 1.65
En het moet natuurlijk een echte knuffel zijn.
Iemand?
ponieszlover schreef:ponieszlover schreef:Bij mij?
ik wil graag dressuren maar wel een paard die apart is, en je normaal niet veel ziet op wedstrijd. Eentje die je normaal niet voor de dressuur zou kiezen dus geen standaard KWPN. Eentje waar je lekker aan moet werken. Die graag wil werken en lekker kan crossen en ook springen is niet verkeerd. Ik wil wel een betrouwbaar paardje. Het liefst niet groter dan max. 1.65
En het moet natuurlijk een echte knuffel zijn.
Iemand?
Jitske87 schreef:Ik ben 15 jaar oud en ik ben 1.61 lang.
Op stal neem ik de tijd om te poetsen en op te zadelen dus op stal moet ie normaal doen, in ieder geval niet ongeduldig. Ik hou van wat snelheid tijdens het rijden maar hij moet wel netjes blijven lopen. Een keer schrikken of wegrennen vind ik niet zo erg. Ik vind brede paarden niet fijn rijden, en het moet een beetje knuffelbaar zijnBen benieuwd
elisedcl schreef:hallo allemaal
ik ben 14 jaar en ik wil een ras waar zeker een volwassene ook op kan rijden.
af en toe een sprongetje en natuurlijk lekker recreatiref rijden.
een paard dat voor me door het vuur gaat.
x elisedcl