Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Focussed schreef:Ik vind het concept heel erg leuk bedacht, maar de praktijk valt toch wat anders uit dan het plan op papier.
Te grote kinderen (dan al niet te zwaar, lange benen hinderen zo'n pony ook) rijden op te kleine paarden. Er wordt gereden met niet passend tuig of zonder tuig in het kader van "dat is natural horsemanship" terwijl die kids nog nooit een boek van Parelli van dichtbij hebben gezien en de klok al horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.
De halsbanden vind ik niet fijn, pony's kunnen niet buigen achter de kaak. Pony's worden vaak te veel en te belastend gereden, verkeerd zweep of spoor gebruik. Kinderen rijden zonder cap of zonder rijkleding. Te kleine kinderen zonder begeleiding.
Kortom: ik vind het een flop
tomstergirl schreef:De mensen van ppc die de paardjes verzorgen, PROBEREN hun best te doen
Misschien lukt dat af en toe niet maar daar hebben ze de kindjes voor die komen
EskeGirl schreef:tomstergirl schreef:De mensen van ppc die de paardjes verzorgen, PROBEREN hun best te doen
Misschien lukt dat af en toe niet maar daar hebben ze de kindjes voor die komen
En dan is het de taak voor de mensen van PPC om voldoende te controleren, en paardjes direct af te pakken, als het er echt ruig aantoe gaat!
Sjors493 schreef:Qilan schreef:Ik vind ppc nog steeds erg leuk helaas te oud aan worden, haha.
Zowiezo vind ik het ook wle zielig voor die pony's ja, maarja..
Voor de rest staan ze wel lekker ine en grote kudde enso..
Maarja niks aan te doen
ja JIJ kan er wel wat aan doen: Er nooit meer heen gaan!!
HorsesWoman schreef:kaatjeee1997 schreef:die topics van ponypark city worden altijd zulke lang topicsIk ben er nog nooit geweest maar zou er wel graag eens naartoe gaan!
tja dat vind ik echt dom, waarom zou je mee werken aan zoiets verschikkelijks, namelijk een park die 200 shetlanders
verpest en zorgt dat ze geregeld geslapen worden en met veel te dikke en grote kinderen moeten rond rennen,
DE HELE DAG!
ik word echt zo gek van die klote penny meisjes die niet in zien wat er daar gebeurt en er naar toe willen, bah!
HorsesWoman schreef:kaatjeee1997 schreef:die topics van ponypark city worden altijd zulke lang topicsIk ben er nog nooit geweest maar zou er wel graag eens naartoe gaan!
tja dat vind ik echt dom, waarom zou je mee werken aan zoiets verschikkelijks, namelijk een park die 200 shetlanders
verpest en zorgt dat ze geregeld geslapen worden en met veel te dikke en grote kinderen moeten rond rennen,
DE HELE DAG!
ik word echt zo gek van die klote penny meisjes die niet in zien wat er daar gebeurt en er naar toe willen, bah!
Ragdollcat schreef:Hahahaha klinkt heel leuk een award in 2008 voor kindvriendelijkste park.
Maar laten we aub stoppen met de flauwekul dat er dieren misbruikt worden ter vermaak van kinderen.
Laten ze liever allemaal bij elke huisje een hobbelpaard neerzetten dat computergestuurd is, en dan kan een kind erop gaan huppen en schoppen en trekken wat ie maar wil.
Dan krijgt dit park ook eens het meest diervriendelijke award in 2012??????????????