wie is je lievelings shet uit Ponyparkcity

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 21:02

natas_rakker schreef:
in juni een weekendje van vrijdag tot zondag(niet in de vakantie ervoor.
kan je ze niet alleen voor een dagje reserveren?
hoe lang ben jij dan? jij bent dus ook te groot?

Okee, dan is het waarschijnlijk niet zo druk :)
Ja dat kan ook, dan haal je hem 's ochtends op, en als je hem leuk vind kan je hem de rest van de dag houden. Als je hem de dag daarna weer wil, kan je hem reserveren ;)
ja ik ben 15, en 1.70 en 59 kilo
Maar dit is waarschijnlijk ook mijn laatste jaar :(

natas_rakker

Re: wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 21:59

@xJess

okee, ahh jammer.
ja nou voor mij is dit de eerste keer hoor, maar het lijkt me super leuk!
maar ik vind het ook super leuk om gwn te verzorgen enzo en ik heb zelf ook verzorg paarden 2 fjorden en andere paardjes en mini shetlanders en een iets grotere shetlander en dan ga ik altijd lekker wandelen enzo en ja nu kan ook me zusje er dan op zitten en zei is 5 maar ze is nu al gek van paarden. hihi.
en ja srry dat ik zoveel vraag maar wat moet je eigenlijk meenemen voor pony ja borstels maar halstertouw of halster?

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 22:08

natas_rakker schreef:
@xJess

okee, ahh jammer.
ja nou voor mij is dit de eerste keer hoor, maar het lijkt me super leuk!
maar ik vind het ook super leuk om gwn te verzorgen enzo en ik heb zelf ook verzorg paarden 2 fjorden en andere paardjes en mini shetlanders en een iets grotere shetlander en dan ga ik altijd lekker wandelen enzo en ja nu kan ook me zusje er dan op zitten en zei is 5 maar ze is nu al gek van paarden. hihi.
en ja srry dat ik zoveel vraag maar wat moet je eigenlijk meenemen voor pony ja borstels maar halstertouw of halster?

Het is ook echt super leuk! :)
Ja daarom, je kan heel veel met die pony's doen, het is een heel leuk park met ook heuveltjes enzo waar je op en af kan :)
Haha maakt niet uit hoor, je krijgt wel een halster mee, met touwenteugels eraan. Maar de meeste mensen nemen wel een eigen halster met touw mee, dat is wel handig als je gaat wandelen. Want dan is teugels van touw niet zo fijn. het is ook wel slim om iets van borstels mee te nemen, je kan het daar allemaal wel kopen, maar het is niet goedkoop :P

natas_rakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 22:13

@xJess
hihi, alleen zo jammer dat het nog zo lang duurt.
heb je eigen paarden?
ik zit nog niet zo lang op bokt.nl maar kan je niet berichtjes naar elkaar sturen anders moet het steeds bij dit forum. :o

DemienKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 21:18

@ruby123.
Die pony's daar hebben het kei goed.
Soms hebben ze een afracer ja maar daar zeggten de cowboys of kinderen in het park wat van.
en ja somige pony's vind je fijn en somige niet.
Er zijn ook een heleboel kinderen die Misty niet leuk vinden maar voor mij is hij de beste. <3
En als je susjes een liefe pony willen ga dan gewoon vroeg in de rij dan heb je een top pony. <3
Maaar ik vind al mdie pony's daar TOP. :+:

Misty&Cappuccino zijn de beste. <3

rLOVESed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 18:38

Hopelijk ooit weer naar de leukste ed [img][media%20id=1225872441vccC%20size=large][/img]

Rebecca (L) Mister ed
Since 2008

rLOVESed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 18:42

Hoe doe je eigenlijk een foto XD
Ik snap dr weer eens niks van ;P

Maarja mister ed luff joee <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 19:04

Duo was mn favoriet! <3

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 19:50

ilovekimmy <3

paardenhyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 19:07

Mijn lieveling is Onny!<3
Het is een lief, bruin paardje.

Over de pony's & Huisjes gesproken:
Ik weet niet wat jullie allemaal zeggen, maar waar jullie het over hebben is 5 jaar geleden. Toen reden ze nog met bit, en lette ze niet echt op de pony's. Nu rijden ze bitloos & Letten ze goed op de pony's. & De huisjes zijn niet super vies. Alleen sommige (Zoals ik) hebben niet geluk; bij ons lagen er haren in de douche & Echt overal insecten. Eerst dacht ik ook dat alle huisjes heel vies zijn, maar dat valt dus wel mee. Dus dat jullie dat ook ff weten.

I love Onny

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 08:11

Duo is heel lief, alleen zit voor geen meter ( vind ik ) Bobbie is een schatje, maar ik vind Mini toch wel de leukste!

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 08:22

ik vind het echt doodzielig voor die beestjes! ze moeten de hele dag stappen,draven,galloperen, vaak zitten er veel te grote kinder op/ te zwaare. Ik ben er nog nooit geweest, we zijn wel een keer wezen kijken, en ik vond het echt doodzielig!! ga er never nooit heen!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:21

xJess schreef:
natas_rakker schreef:
in juni een weekendje van vrijdag tot zondag(niet in de vakantie ervoor.
kan je ze niet alleen voor een dagje reserveren?
hoe lang ben jij dan? jij bent dus ook te groot?

Ja dat kan ook, dan haal je hem 's ochtends op, en als je hem leuk vind kan je hem de rest van de dag houden. Als je hem de dag daarna weer wil, kan je hem reserveren ;)

Beetje zielig, dan ben je nu al veeeeeeeeelste groot...

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:20

HorsesWoman schreef:
xJess schreef:

beetje zielig? heeeeellll zielig!

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 13:17

Sjors493 schreef:
HorsesWoman schreef:

beetje zielig? heeeeellll zielig!

xJess schreef:
oh, dan ben je wel te groot... :o
maar dan ben jij ook groot voor je leeftijd! Maar dat is eigenlijk wel te groot voor die pony's, maar je kan er ook mee wandelen en dan er naast rennen, dat doe ik ook altijd :) En inderdaad je zusje erop laten rijden. ja je kan ze reserveren, dan is de pony de rest van de tijd dat je er bent van jou :)
Wanneer ga je?

Eerst even lezen voordat je gaat oordelen. ;)

manoukjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:15

Danger is de bestee <3

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:40

Het is sowieso dom dat je aan z'n verschikkelijk park wilt meewerken en ze wilt betalen.

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:44

Ik vind niet dat het een verschrikkelijk park is. De pony's zien er allemaal gelukkig en goed verzorgt uit. Ze staan in een enorme stal met een enorme uitloop. En ze komen ook op het land. Er zijn genoeg manegepony's, of uberhaubt paarden die het veel slechter hebben. Ze hebben echt het beste met hun pony's voor. Laatst was er een pony in het touw blijven haken (was overigens niet de schuld van diegene, was gewoon lomp van de pony dat die dwars door het touw heen liep), en z'n beentje moest gehecht worden. Werd allemaal netjes gelijk gedaan, en het beestje staat nu lekker op een weiland tot het weer over is.
Mijn mening is dat de pony's het in ppc echt niet slecht hebben.

TessxArmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:50

easy is de leukste :)

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:40

xJess schreef:
Ik vind niet dat het een verschrikkelijk park is. De pony's zien er allemaal gelukkig en goed verzorgt uit. Ze staan in een enorme stal met een enorme uitloop. En ze komen ook op het land. Er zijn genoeg manegepony's, of uberhaubt paarden die het veel slechter hebben. Ze hebben echt het beste met hun pony's voor. Laatst was er een pony in het touw blijven haken (was overigens niet de schuld van diegene, was gewoon lomp van de pony dat die dwars door het touw heen liep), en z'n beentje moest gehecht worden. Werd allemaal netjes gelijk gedaan, en het beestje staat nu lekker op een weiland tot het weer over is.

open your eyes.

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:47

HorsesWoman schreef:
xJess schreef:

open your eyes.

?? >;)

manoukjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:57

xJess schreef:
Laatst was er een pony in het touw blijven haken (was overigens niet de schuld van diegene, was gewoon lomp van de pony dat die dwars door het touw heen liep), en z'n beentje moest gehecht worden. Werd allemaal netjes gelijk gedaan, en het beestje staat nu lekker op een weiland tot het weer over is.

ja dat was Bobbie tog ?

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:58

manoukjelle schreef:
xJess schreef:
Laatst was er een pony in het touw blijven haken (was overigens niet de schuld van diegene, was gewoon lomp van de pony dat die dwars door het touw heen liep), en z'n beentje moest gehecht worden. Werd allemaal netjes gelijk gedaan, en het beestje staat nu lekker op een weiland tot het weer over is.

ja dat was Bobbie tog ?

Ja. ;)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:59

HorsesWoman schreef:
xJess schreef:

open your eyes.

Inderdaad.

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 17:35

Nou, hoor.
Ik weet niet welk paard een vervelender leven leidt, een paard dat 23/7 op stal staat(of 100 rondjes achter elkaar moet lopen) of deze pony's die 10 uur lang alle aandacht krijgen die ze verdienen.
Het is ook nooit goed :')..

(En dan nog durf ik te zeggen dat men er niet 10 uur lang mee bezig is, er zijn vast ook andere activiteiten)