Dat meisje hebben we zelfs betrapt toen ze het bij Pooh wou proberen, heel erg raar was dat
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponylover_13 schreef:Heyy, kan iemand me wat info geven over het karakter van Capp enzo. Alvast bedankt
Ps: Rebecca, ik heb geen idee haha, we zien wel welk schatje je krijgt (ik hoop op een schatje)
Weet iemand hoe dat werkt als je heel vroeg in de rij staat zonder pk, haalt iemand die je kent die voot je ofzo en geeft hem dan aan je want je krijgt toch op vrijdag voor 2u geen pk
ladyloverrx schreef:ponylover_13 schreef:Heyy, kan iemand me wat info geven over het karakter van Capp enzo. Alvast bedankt
Ps: Rebecca, ik heb geen idee haha, we zien wel welk schatje je krijgt (ik hoop op een schatje)
Weet iemand hoe dat werkt als je heel vroeg in de rij staat zonder pk, haalt iemand die je kent die voot je ofzo en geeft hem dan aan je want je krijgt toch op vrijdag voor 2u geen pk
Heey hahaha ik ook
Ik denk wel dat cappuccino heel heel lief voor je zal zijn hoor
Xxx
Lady lover forever
Yezzi schreef:Wij wilden toen Black nemen, maar toen waren er 2 meisjes die haar al eerder reserveerden. Toen kwam er in de rij iemand naar ze toe om te zeggen dat hun slotje afgeknipt was en dat ze Black weer terugwilden. Heel erg raar!
naarppc schreef:Is Shine echt zo stout met rijden dat ze gaat bokken en zo omdat ze te vroeg is ingereden?
mariska_YeDo schreef:naarppc schreef:Is Shine echt zo stout met rijden dat ze gaat bokken en zo omdat ze te vroeg is ingereden?
ze bokt echt niet heel veel. eigenlijk is shine best braaf voor dr leeftijd, alleen t is wel een pony met karakter. Maar die mensen die zeggen de ze gevaarlijk is enzo, dat zijn van die kids die al janken als de pony met hun staart zwaait ofzo.Maar ze bokt wel eens, maar echt niet nonstop. Maar het is ook absoluut geen robot die alles doet wat je zegt en nooit wat zou doen.
naarppc schreef:mariska_YeDo schreef:
ze bokt echt niet heel veel. eigenlijk is shine best braaf voor dr leeftijd, alleen t is wel een pony met karakter. Maar die mensen die zeggen de ze gevaarlijk is enzo, dat zijn van die kids die al janken als de pony met hun staart zwaait ofzo.Maar ze bokt wel eens, maar echt niet nonstop. Maar het is ook absoluut geen robot die alles doet wat je zegt en nooit wat zou doen.
Oké. En hoe groot is ze eigenlijk? En is ze gebouwd als een shet of Welsh? (Dit is voor mn zusje, ik ga niet meer rijden hoor!)