Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
adventure5 schreef:@joyce_r heb je alle dieren en andere dingen besteld van 2015 of alleen de paarden?
ik heb al wel enkele 2015 wilde dieren en bayala's en draken te pakken gehad maar zit nog vrolijk te wachten tot al men paardjes binnen gaan komen die besteld zijn
Joyce_R schreef:adventure5 schreef:@joyce_r heb je alle dieren en andere dingen besteld van 2015 of alleen de paarden?
ik heb al wel enkele 2015 wilde dieren en bayala's en draken te pakken gehad maar zit nog vrolijk te wachten tot al men paardjes binnen gaan komen die besteld zijn
Alle dieren besteld!![]()
Op st. Bernard puppy na, die hadden ze helaas niet. Dus die halen we wel een keertje in de winkel!
Leverdatum is vooralsnog 13 januari, dus geduld wordt nog even getest.... Haha.
Leuk dat je al wat dingetjes hebt!![]()
De Bayala leken me over het algemeen wel leuk! Behalve die mislukte tinker/koe haha.
LicentioFide schreef:Joyce_R schreef:
Alle dieren besteld!![]()
Op st. Bernard puppy na, die hadden ze helaas niet. Dus die halen we wel een keertje in de winkel!
Leverdatum is vooralsnog 13 januari, dus geduld wordt nog even getest.... Haha.
Leuk dat je al wat dingetjes hebt!![]()
De Bayala leken me over het algemeen wel leuk! Behalve die mislukte tinker/koe haha.
Heb je een foto van die mislukte? Heb geen idee welke je bedoeld..
LicentioFide schreef:Wooooww....
![]()
![]()
LicentioFide schreef:Ik vind schleich eigenlijk steeds lelijker en achterlijker worden...
anoek30b schreef:Heb die wolf al in de winkel zien staan, ik vind hem persoonlijk erger als op de foto xd
_Sillebil schreef: