Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

bokker1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:54

Yezzz!! Bij ons in het dorp bij de intertoys zijn de nieuwe paarden van 2015 ook!!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:56

let op de oneliners aub.

natas dat is wel een leuk kerstkado :P nog meer 2015 items :P. wij gaan zo naar den bosch toen om bij otten eens te kijken wat die allemaal heeft intussen. vandeweek bij de intertoys al aardig geslaagd ook op uitlopende dieren die ze nog hadden. ik loop intussen gruwelijk achter op onze pagina want heb geloof ik nog een 40 tal dieren en dingen hier staan die er niet op staan :O.

ik krijg echt heel erge plek te kort niet normaal. geloof dat onze kamer komend jaar nog verder verbouwd moet gaan worden met meer planken. kan het nergens meer kwijt. we krijgen ook al die 6 nieuwe draken binnen en ik weet echt niet meer waar ik ze neer moet zetten. pffff

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 13:05

adventure5 schreef:
let op de oneliners aub.

natas dat is wel een leuk kerstkado :P nog meer 2015 items :P. wij gaan zo naar den bosch toen om bij otten eens te kijken wat die allemaal heeft intussen. vandeweek bij de intertoys al aardig geslaagd ook op uitlopende dieren die ze nog hadden. ik loop intussen gruwelijk achter op onze pagina want heb geloof ik nog een 40 tal dieren en dingen hier staan die er niet op staan :O.

ik krijg echt heel erge plek te kort niet normaal. geloof dat onze kamer komend jaar nog verder verbouwd moet gaan worden met meer planken. kan het nergens meer kwijt. we krijgen ook al die 6 nieuwe draken binnen en ik weet echt niet meer waar ik ze neer moet zetten. pffff

Otten heeft geen zin om na te vragen.. Ik ben er gisteren ook geweest en meneer Otten was niet zo blij dat hij hoorde dat andere winkels ze wel al hadden -O-
Ze gingen vandaag Schleich bellen. Ze konden ze nog niet eens bestellen, en zouden ze in principe pas de derde week van januari binnen krijgen. :n
Bij de Bart Smit in Den Bosch heb ik ze ook nog niet gespot?

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:17

Joyce_R schreef:
adventure5 schreef:
let op de oneliners aub.

Otten heeft geen zin om na te vragen.. Ik ben er gisteren ook geweest en meneer Otten was niet zo blij dat hij hoorde dat andere winkels ze wel al hadden -O-
Ze gingen vandaag Schleich bellen. Ze konden ze nog niet eens bestellen, en zouden ze in principe pas de derde week van januari binnen krijgen. :n
Bij de Bart Smit in Den Bosch heb ik ze ook nog niet gespot?

klopt heb vandaag ook een tijdje met hun staan praten. en ze waren na het telefoon gesprek nog minder vrolijk geworden. En dat snap ik ook wel maar dat intertoys ze heeft is de schuld van intertoys duitsland. die heeft een hele lading opgekocht en al verspreid onder zijn winkels. (waaronder dus ook verschillende winkels in nederland). daarnaast kregen we het ook over de verspreider in belgie puppy. die zorgt voor de verspreiding in de benelux en die was dus ook niet vrolijk dat intertoys er dus al mee bezig was.

Maar we hebben vandaag wel onze collectie verder uitgebreid met wat oudere modelen die we nog miste :D
Wordt toch maar even wachten tot ze ze wel gaan krijgen bij Otten of anders de intertoys maar verder plunderen.

Binkie_Eline

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 12:43

Ik heb met Sinterklaas de IJslander hengst en de wasplaats gekregen, heb zelf nog de Trakehner merrie en de Friese merrie gekocht!
De IJslander hengst heet Ganti
De Wasplaatspony heet Bolero, het is de Hannoveraan hengst
De Trakehner merrie heet Melody
De Friese merrie heet Nynke.

Ik ben heel blij met ze!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 12:47

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:28

ik mag nu gaan wachten op een pakketje uit duitsland. als het goed is zitten hier bijna alle nieuwe paarden van 2015 al in :P. er was er 1 niet leverbaar werd gezegt en de rest wel dus ben wel benieuwd.
zou wat zijn alle 15 paarden al binnen hebben voor ze eigenlijk verkocht worden. (op die aantal bij intertoys na dan)

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 11:10

Ze verkopen echt schleich bij de action!
Zo'n Bayala poppetjes met diertje voor 2,50/2,60 volgens mij! :)

Helaas (nog) geen paarden. Maar wie weet :p

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 11:52

dalena schreef:
Ze verkopen echt schleich bij de action!
Zo'n Bayala poppetjes met diertje voor 2,50/2,60 volgens mij! :)

Helaas (nog) geen paarden. Maar wie weet :p

Die heb ik hier ook gezien

Ik heb vier nieuwe paardjes *\o/*

Afbeelding

Gister nog alles geteld (kreeg de paarden gister) en ik zit nu op 78 paarden.

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 14:03

Heb de fjordenmerrie voor kerst gekregen !! Lijkt op mijn eigen paard , verzamel alleen de paarden die ik leuk vind , ik maak wel zelf tuig , hebben jullie nog leuke ideeën ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 16:10

Moderatoropmerking:
Net weer een aantal offtopic reacties verwijderd, ik wil jullie wijzen op mijn eerdere modopmerking

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 21:46

ik kan daar zelf niet reageren miranda.

alleen met kerst geen paardjes erbij gekregen :D maar zondag gaan we in duitsland shoppen dus misschien dat ik daar nog een paar paardjes haal :P

dolflover123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 13:52

Ik heb een vraagje. Ik heb een binnenbak van 100 cm bij 60 cm gemaakt. Daar wil ik graag zand in doen. Weet iemand misschien waar ik het kan kopen en hoeveel ik er nodig van heb. En de prijs?

Deejay102

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 15:22

Net weer wat oude dekentjes en halsters gevonden :)) gister ook de pony rij set op nieuw gekregen, had de oude kapot gemaakt :D

Even een vraagje hoe kun je foto's plaatsen?

liesxp13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 15:20

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 22:13

Voor de liefhebbers, ik heb van de week een aantal 2015 modellen gespot in de winkels. Ik zal hier de paarden neerzetten, aangezien 17 foto's wat veel zijn :D Via de link kom je op onze facebookpagina, bij het bericht, waar ik de rest van de foto's heb gezet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Via deze link kan je op onze Facebook pagina's direct alle foto's zien van de 2015 modellen die ik heb gespot:
https://www.facebook.com/ValinorSchleic ... 6664944463

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 22:22

De haf vind ik leuk de shetjes en de laatste ook! tinker opzich wel maar die gevlekte... mwaahh
ik heb voor kerst de sulky met shet gekregen! en in onze intertoys hebben ze nieteens schleich meer!

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 22:27

liliekska schreef:
De haf vind ik leuk de shetjes en de laatste ook! tinker opzich wel maar die gevlekte... mwaahh
ik heb voor kerst de sulky met shet gekregen! en in onze intertoys hebben ze nieteens schleich meer!

Diegene die op een haf lijkt is de ijslander merrie :D Maar die is inderdaad ook best heel leuk gelukt!
En die gevlekte komt inderdaad heel ehm, ja apart over op foto's, maar moet zeggen dat die me alleszins mee valt! Geen heel slecht model, maar top is inderdaad ook anders.

En leuk die shet met sulky! Erg leuk modelletje!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 23:10

Ik vind de knabstrupper nog wel meevallen. Had echt gedacht dat het een gevalletje shire hengst 2.0 zou worden :o

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 10:58

als ik zo de foto's zie lijken ze redelijk mee te vallen. met de foto die schleich zelf poste van ze allemaal had ik echt zoiets van uhm die verdwijnt achter in de verzameling. maar als ik het zo zie denk ik dat die nog wel redelijk vooraan mag komen te staan.

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 12:20

Even een kleine snelle impressie van wat er bij ons is bij gekomen :)

Afbeelding

Afbeelding

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 17:56

Sneeuwpret :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 21:47

Oe nathas :P ook al 2015 items aangeschaft.
ik heb er vandaag ook een serie mee genomen vanuit duitsland alleen de paarden niet.
Deze heb ik allemaal besteld dus vind het zonde om ze dan 2x te hebben staan

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:22

adventure5 schreef:
Oe nathas :P ook al 2015 items aangeschaft.
ik heb er vandaag ook een serie mee genomen vanuit duitsland alleen de paarden niet.
Deze heb ik allemaal besteld dus vind het zonde om ze dan 2x te hebben staan

Ja ik kon het niet laten en had van men werk een vv. bon gekregen van 25 euro dussssssss...... 1 en 1 is dam 2 hahahaha.

Jij bent ook goed bezig geweest of niet. Ik ga morgen verder met foto's maken en dan op fb zetten

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 10:37

Zaterdag de mini shetlander hengst en tinker merrie van 2015 gekocht :D