Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
adventure5 schreef:let op de oneliners aub.
natas dat is wel een leuk kerstkadonog meer 2015 items
. wij gaan zo naar den bosch toen om bij otten eens te kijken wat die allemaal heeft intussen. vandeweek bij de intertoys al aardig geslaagd ook op uitlopende dieren die ze nog hadden. ik loop intussen gruwelijk achter op onze pagina want heb geloof ik nog een 40 tal dieren en dingen hier staan die er niet op staan
.
ik krijg echt heel erge plek te kort niet normaal. geloof dat onze kamer komend jaar nog verder verbouwd moet gaan worden met meer planken. kan het nergens meer kwijt. we krijgen ook al die 6 nieuwe draken binnen en ik weet echt niet meer waar ik ze neer moet zetten. pffff
Joyce_R schreef:adventure5 schreef:let op de oneliners aub.
natas dat is wel een leuk kerstkadonog meer 2015 items
. wij gaan zo naar den bosch toen om bij otten eens te kijken wat die allemaal heeft intussen. vandeweek bij de intertoys al aardig geslaagd ook op uitlopende dieren die ze nog hadden. ik loop intussen gruwelijk achter op onze pagina want heb geloof ik nog een 40 tal dieren en dingen hier staan die er niet op staan
.
ik krijg echt heel erge plek te kort niet normaal. geloof dat onze kamer komend jaar nog verder verbouwd moet gaan worden met meer planken. kan het nergens meer kwijt. we krijgen ook al die 6 nieuwe draken binnen en ik weet echt niet meer waar ik ze neer moet zetten. pffff
Otten heeft geen zin om na te vragen.. Ik ben er gisteren ook geweest en meneer Otten was niet zo blij dat hij hoorde dat andere winkels ze wel al hadden![]()
Ze gingen vandaag Schleich bellen. Ze konden ze nog niet eens bestellen, en zouden ze in principe pas de derde week van januari binnen krijgen.![]()
Bij de Bart Smit in Den Bosch heb ik ze ook nog niet gespot?
liliekska schreef:De haf vind ik leuk de shetjes en de laatste ook! tinker opzich wel maar die gevlekte... mwaahh
ik heb voor kerst de sulky met shet gekregen! en in onze intertoys hebben ze nieteens schleich meer!
adventure5 schreef:Oe nathasook al 2015 items aangeschaft.
ik heb er vandaag ook een serie mee genomen vanuit duitsland alleen de paarden niet.
Deze heb ik allemaal besteld dus vind het zonde om ze dan 2x te hebben staan