Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 16:34

AmyDekker schreef:
hey,

ik ben nieuw hier ( 5 min. geleden aangemaakt ) en snap er dus nog niet zo veel van :P
ik spaar ook schleich, kan iemand me uitleggen hoe het hier precies werkt?

welkom, amydekkertje 8-)

adventure5

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 16:42

welkom amydekkertje.

ik denk dat er weinig uit te leggen valt :P maar gewoon mee kletsen het beste is?

xLauraBinkyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 21:32

Amydekker welkom
We praten over schleich enzo, over nieuwe dingen die je gemaakt hebt enz. Kortom: over alle dingen die in het algemeen over schleich gaan. Specifiekere dingen zijn waarschijnlijk al forums over (zoals repainten en customen) dus die dan liever daar.

Ik heb net de 3 ijslanders voor mezelf besteld en de dartmoor hengst + het veulen besteld voor de verjaardag van mijn beste vriendin waarmee ik samen schleich spaar :o Hoop dat ze snel binnen komen :)

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 08:41

Ik heb al getemd. Dat onliners nu, helaas, toegestaan zijn, betekend niet dat off-topic gaan of nutteloze berichten plaatsen ook toegstaan is ;) . Dit soort berichten horen thuis in het huiskamer topic of in privé.

Ik heb overigens afgelopen week mijn zadeltje af gemaakt. Ik heb nooit eerder echt tijd gehad om er foto's van te plaatsen. Ik ben vandaag vroeg uit en heb dan wel tijd om ze te plaatsen. Ik zal dan ook meteen een foto plaatsen van mijn nieuwe foto-rijbak. Ik zeg er meteen even bij dat ik me wel heb laten inspireren door bokkers en Google, maar dat ik echt geen ideeën probeer te stelen :)

Mijn volgende "projectje" word denk ik een hoofdstel voor bij het zadel, en mischien ga ik er wel een complete set bij maken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 12:48

Moderatoropmerking:
Er komen hier stilaan toch steeds meer oneliners in het topic en dat is niet de bedoeling. Niet alleen is het tegen de regels, maar ook andere mensen die in dit topic posten, melden dit en terecht: van die korte berichtjes als "leuk", "mooi", "moet je doen" etc. voegen niks toe en maken het niet leuker om een topic te lezen. Willen jullie hier aub rekening mee gaan houden? Alvast bedankt voor de medewerking!

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 13:41

Zoals beloofd, zijn hier de foto's van mijn zadel en mijn foto-rijbak :)

Het dressuurzadel
Afbeelding

De foto-rijbak (deze is dus alleen om foto's te maken, voor "gebruik" zou hij te klein zijn. Het resultaat van de foto's die je er van krijgt, zie je hierboven)
Afbeelding

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 17:47

Super leuke rijbak, erg leuk met die reclame :D

In Zwolle zit nu een winkel met schleich waar ze nog oude schleich verkopen die allang uit de collectie zijn met vaantjes :oo

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 19:24

ow die rijbak geweldig.
hoe heb je die reclame gedaan? gewoon uitgeprint?
dat zadel is ook heel er mooi :P

oe oude collectie ik mis er nog een serie uit de oude collectie maar krijg binnenkort weer een ijslander van vroeger om toe te voegen aan onze collectie :D langzaam maar zeker wordt die compleet. en dan nog enkele nieuwe.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 19:35

De reclame heb ik gemaakt door ze gewoon uit te printen op dik papier en vervolgens te lamineren. Ik heb het op de wand geplakt met dik dubbelzijdig tape zodat het ietsjes naar voren kwam te staan.
Ik heb de reclame er bij gedaan omdat ik wilde dat het op een soort manege-bak ging lijken :)

Dank jullie wel trouwens :D

dieselenco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 22:32

jongens de schleich colectie van 2015 is bij ons te koop in de bart smid :D ik heb de ijslander en de schetland hengst :o misschien is het voor jullie een tip om eens te gaan kijken? :j

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 22:49

Foto?

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 23:40

ja heb je een foto van ze. want ze zijn in duitsland her en der te verkrijgen maar heb ze in nederland nog niet ontdekt.
ben nieuwsgierig hoe ze er in het echt uit zien.

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 09:29

@adventure5 ja inderdaad! Ik ben vooral nieuwsgierig naar de meest papo achtige zoals de Pinto en de knabstruber.

Ik heb nu m'n eerste tuigje af, en ook een sprongetje. Ik kijk later even of ik ze kan sturen.

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 09:50

AmyLyklama schreef:
@adventure5 ja inderdaad! Ik ben vooral nieuwsgierig naar de meest papo achtige zoals de Pinto en de knabstruber.

Ik heb nu m'n eerste tuigje af, en ook een sprongetje. Ik kijk later even of ik ze kan sturen.

dat heb ik dus ook. ik wil ze best hebben voor mijn collectie maar als ze er niet uit zien komen ze niet echt in het zicht te staan:P. verstop ze dan wel een beetje achter in de hoek ofzo dat ze niet zo snel opvallen :P

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 09:57

Ik heb de ardenner en het nieuwe ezeltje besteld op de site maar die komen pas in januarie aan. Zouden ze ook in belgie al verkrijgbaar zijn?

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 10:02

Ik mag nog niks bestellen -O-

Ik heb gister een hoofdstel gemaakt. Foto's komen zsm :D

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:40

Het gaat weer eens lekker met mijn aankopen....nu alleen een beetje slechte ervaring met een verkoper:

Ik merkte al dat mailverkeer niet al te soepel verliep...maarja iemand kan het druk hebben, en daarnaast had ik het ook wat drukker.. maar goed, overeenkomst bereikt met de verkoper en geld overgemaakt. Hij zou mijn pakketje zsm versturen. Gisteren kreeg ik een mail: hij had het pakketje weggebracht, en als ik het pakketje kan afhalen zou ik daar mail over krijgen.... vond het vreemd dat ik het zou moeten afhalen . Wat blijkt: Hij heeft mijn pakketje naar een afhaalpunt verstuurt. Hier had ik dus totaal geen weet van en dit is ook niet met mij overlegt of besproken. Afhaalpunt ligt voor mij op een paar kilometer rijden, en het gaat me voorlopig echt niet lukken om het op te halen (ivm werk en feestdagen).

Iemand een idee hoelang ik zo'n pakketje kan laten liggen bij een afhaalpunt?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:49

Er is schleich te koop bij de action :oo

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:51

schleich bij de action?

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:52

vandaag even wat nieuwe aanwinsten opgehaald !

schleich exclusive paarden van 2013

nieuwe 2015 paardjes

en een paar oude paardjes

*\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door HxSunlight op 20-12-14 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:58

Wat leuk die nieuwe modellen... waar heb je deze al kunnen halen? Ik kan niet wachten tot januari, ik bestel ze allemaal in een keer hihi

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:59

Ik had ze bij de intertoys vandaan alle 2015 paarden lagen daar al ma alles in een keer mee nemen werd mij toch iets te veel van bedrag haha..

en oude modellen en exclusive bij iemand opgehaald die dit op marktplaats had gezet :)

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:31

Wat gaf dat jullie alle 2015 paarden modellen al hebben kunnen spotten! In januari halen wij alles in 1x :D Ben erg benieuwd! Maar zal het denk ik niet kunnen laten om even binnen te spieken bij de winkels :=

Ik ben vanmiddag bezig geweest met een kerstkaart, en ik wil hem jullie eigenlijk niet onthouden _O-

Afbeelding

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:15

Hoihoi!

Mag ik mij hier melden?
Ik heb zelf geen schleich maar wil er eigenlijk mee beginnen.. heb altijd grand champions gespaard en nu aan het verkopen. Zoek dus iets nieuws om te sparen en schleich lijkt mij eigenlijk wel heel leuk. Ik heb voor mijn Grand Champions ooit eens een weide gemaakt met schuilstal de weide is volgens mij iets van 100x50 cm.

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:22

welkom en veel plezier!