drenterxx schreef:Hoeveel kost dat bijvullen van die slush?![]()
Ik ben ook beetje slushverslaafd
dan moet je wel eerst zo'n grote beker hebben!
ik weet niet meer precies hoeveel dat kost maar volgens mij was het niet zo duur!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waar is dat restaurant dan?
) is toch geen ruimte meer? Dit is wel een goede plek, lekker rustig ook! 

miss half 10
Hoeveel hooi halen jullie trouwens? Wij hadden onze armen helemaal volgepakt en toen 3x op en neer gelopen, aan het einde van de midweek was maar de helft op.
Hooinetten zijn ook handig! 
En dan kom je 1 maand later een super schattig filmpje tegen waar ze zij aan zij aan komen gelopen.
wordt wel opgegeten door de andere ponies die rond lopen, maar nu heb ik een hooinetje dus dan valt niet alles meer op de grond, dan maar hopen dat calista het hooi eet en niet het netje 

En ik vul dag 1 altijd mijn hooinet, en als ie dan leeg is, meestal na 2/3 dagen, vul ik hem weer.
En dat is dan voor 1 pony, mijn zusje haalt altijd een emmertje voor haar pony, omdat zij geen hooinet heeft. Maar vaak staan ze met zn 2 en aan 1 hooinet te eten haha. En ik sta meestal kwart voor 10 in de ponyrij.
Soofjesuper schreef:S'ochtens een half emmertje en savonds. Ik haalde het op samen met me paardje gewoon vol laden met hooi en dan weg rijden alles wat opmde grond valt, meer dan de helftwordt wel opgegeten door de andere ponies die rond lopen, maar nu heb ik een hooinetje dus dan valt niet alles meer op de grond, dan maar hopen dat calista het hooi eet en niet het netje
In het kletstopic heb ik het filmpje geplaatst waar je Buddy en Fire ziet.