Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
adventure5 schreef:dankzij nathasja weer enkele dieren erbij gehad en zelfs war reclame materiaal
daarnaast kreeg ik onverwachts nog een pakket binnen met een stel elven ruiters dus we kunnen onze verzameling weer even uitbreiden
Nathas schreef:adventure5 schreef:dankzij nathasja weer enkele dieren erbij gehad en zelfs war reclame materiaal
daarnaast kreeg ik onverwachts nog een pakket binnen met een stel elven ruiters dus we kunnen onze verzameling weer even uitbreiden
Ik vind die banners echt gaafheb er zelf 3 verschillende
ik heb ze trouwens gewoon in de kast staan want heb er geen plek voor
![]()
Ik heb trouwens ook weer wat besteld ben benieuwd wanneer het binnen gaat komen
silvericathy schreef:Vandaag drie van de vier paardjes besteld die ik nog aan mijn verzameling moet toevoegen zodat ik alle gewone paarden in mijn bezit heb. Nu moet ik alleen nog de super pinto.. verder moet ik nog een paar sets en speciale paarden die voor speciale evenementen zijn uitgegeven. Geloof nog 14 hihi kosten.... nog zo'n grote 1000 euro of meer haha
Saoura schreef:Wow Birgitje, jij hebt echt een mooie verzameling
AmyLyklama schreef:@liliekska dat vind ik persoonlijk erg prijzig. Maar je kunt het het beste vergelijken met andere verkopers, wat zij ervoor vragen.![]()
@belle2000 misschien kun je iets met pastel doen. Een goede vervanger hiervoor is make-up als je geen pastel hebt. Want het is echt mooi geschilderd! Alleen heeft het nu nog niet echt een natuurlijke uitstraling.
Je hebt m trouwens wel echt heel leuk gebogen!
Voor de rest is het echt weer gezellig in dit topic! Ik ben een tijdje weggeweest omdat het een halve chatroom werd maar als we zo doorgaan...!
95 schleich paarden als ik geen telfout heb gemaakt. Hoeveel hebben jullie er?
AmyLyklama schreef:@liliekska dat vind ik persoonlijk erg prijzig. Maar je kunt het het beste vergelijken met andere verkopers, wat zij ervoor vragen.![]()
@belle2000 misschien kun je iets met pastel doen. Een goede vervanger hiervoor is make-up als je geen pastel hebt. Want het is echt mooi geschilderd! Alleen heeft het nu nog niet echt een natuurlijke uitstraling.
Je hebt m trouwens wel echt heel leuk gebogen!
Voor de rest is het echt weer gezellig in dit topic! Ik ben een tijdje weggeweest omdat het een halve chatroom werd maar als we zo doorgaan...!
95 schleich paarden als ik geen telfout heb gemaakt. Hoeveel hebben jullie er?