Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 22:40

Dit heb ik gekregen van Sint dit jaar qua Schleich: lint in verschillende kleuren, leer, ringetjes, fjord merrie en veulen, shire merrie en de LE uit China! *\o/*

Afbeelding

adventure5

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 12:27

dankzij nathasja weer enkele dieren erbij gehad en zelfs war reclame materiaal :P
daarnaast kreeg ik onverwachts nog een pakket binnen met een stel elven ruiters dus we kunnen onze verzameling weer even uitbreiden :D

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 13:06

adventure5 schreef:
dankzij nathasja weer enkele dieren erbij gehad en zelfs war reclame materiaal :P
daarnaast kreeg ik onverwachts nog een pakket binnen met een stel elven ruiters dus we kunnen onze verzameling weer even uitbreiden :D

Ik vind die banners echt gaaf :) heb er zelf 3 verschillende :) ik heb ze trouwens gewoon in de kast staan want heb er geen plek voor :(

Ik heb trouwens ook weer wat besteld ben benieuwd wanneer het binnen gaat komen :D

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 13:09

Nathas schreef:
adventure5 schreef:

Ik vind die banners echt gaaf :) heb er zelf 3 verschillende :) ik heb ze trouwens gewoon in de kast staan want heb er geen plek voor :(

Ik heb trouwens ook weer wat besteld ben benieuwd wanneer het binnen gaat komen :D

die banners zijn ook super gaaf ik weet niet eens waar ik ze moet laten zo groot :d die pluche paarden ging nog wel maar deze zijn nog een slag groter :D

ik kreeg een hele boel van bayala binnen van die elven met beesten. en de boot. moet nog een hele zooi foto''s maken om de boel weer uit to date te maken want loop nu ineens achter :d

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 15:45

Met sinterklaas heb ik 3 paardjes gekregen. De tenesee walker hengst, de fjorden merrie 2014 en de fjordennhengst 2014.
Ben er echt zo blij mee!

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 17:50

Mijn allereerste halster gemaakt, mooi?

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 17:56

Eindelijk kan ik jullie eens een van mijn repaints laten zien.
Zijn nek is een klein beetje gebogen.
Dit is denk ik mij 6e repaint.
Afbeelding
Afbeelding
p.s ik weet het er moet nog heeel veel geoefend worden.
De hoeven en ogen heb ik gwn hetzelfde gelaten.
:D

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 20:27

Mooie repaint hoor belle!

Ik heb vandaag een kerstboom gekocht dat qua groote even groot is als schleich, hij heeft lichtjes en kerstballen :)

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 20:47

mooie creaties dames :P
waar heb je die kerstboom gekocht xknurrie ?
ik zoek nog een kleine om bij onze kerststal te zetten.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:22

Vandaag drie van de vier paardjes besteld die ik nog aan mijn verzameling moet toevoegen zodat ik alle gewone paarden in mijn bezit heb. Nu moet ik alleen nog de super pinto.. verder moet ik nog een paar sets en speciale paarden die voor speciale evenementen zijn uitgegeven. Geloof nog 14 hihi kosten.... nog zo'n grote 1000 euro of meer haha

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 10:22

silvericathy schreef:
Vandaag drie van de vier paardjes besteld die ik nog aan mijn verzameling moet toevoegen zodat ik alle gewone paarden in mijn bezit heb. Nu moet ik alleen nog de super pinto.. verder moet ik nog een paar sets en speciale paarden die voor speciale evenementen zijn uitgegeven. Geloof nog 14 hihi kosten.... nog zo'n grote 1000 euro of meer haha

is deze site van jou http://marijesschleichsite.weebly.com/ ?

-

ik heb voor de sint ook nog veeeeeeeeeeeeeeeel gekregen (mijne ouders zijn gescheiden daarom zoveel :P )

Afbeelding
ga van links naar rechts: andalusier hengst, shire hengst, competitie ruiter, amateur ruiter, ezel, knapstrupper hengst, pinto jaarling, knapstrupper merrie, shet hengst, oudere fries merrie, lipizzaner hengst (had ik al maar ben hem aan het repainten, haflinger ruin en nog belville ruiters en een staand poppetje

dan heb ik nog deze stal(len) gemaakt met voer bak, drinkbak en liksteen je ziet nog wat lijm restjes op de grond :( maar ik vind dat niet zo erg
Afbeelding

en dan nog deze lijm gekocht, vraag: is het goede lijm?
Afbeelding

hele mooie repaint belle200, het vlekje vind ik schattig
ijslander14, heel mooi halster een zeker voor de eerste keer :D en super leuk paard die LE <3

dat was het dan :)

Saoura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 10:39

Wow Birgitje, jij hebt echt een mooie verzameling :)

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 10:47

Saoura schreef:
Wow Birgitje, jij hebt echt een mooie verzameling :)

dankje, heb nu 51 paarden en nog wat ruiters, katten en 1 hond en nog 1 ezel. ik spaar meer echt de paardenwereld niet echt andere dieren :) maar ik ga nu toch meer beginnen met de andere dieren misschien, ik zou heel graag de ezeltjes hebben <3 en nog misschien 2 of 3 schaapjes /3

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 17:43

de kinderen hebben sinterklaas gehad en mama krijgt onverwachts ook nog een kado :P
nog mee schleich erbij :P. zal morgen maar weer de zooi gaan updaten of als ik zin heb vanavond. maar inmiddels weer iets van 6 figuren erbij en een paar beestjes :D

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 17:56

is de voltigeset eig al uit de collectie?

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:18

Momenteel staat het hier een beetje non-actief. Wel heb ik mijn verzorgtinker in een aparte houding bij Ilona Kaptein besteld. :D

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:29

Bij mij ia dat echt prut lijm. Birgitje heel waterig maar heleboel op Facebook hebben hem ook en vinden hem fijn

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 20:15

Hoi zou ik me ook mogen melden ik heb samen met mijn vriendin zo'n 30. Ã 40 paarden en veulentjes. Ik heb ook een youtube account daarop heet ik [naam verwijderd] graag zouik tips willen om mooie filmpjes te kunnen maken. En hoe maken jullie zo'n mooi tuig???

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:04

wat is de waarde van de voltige set zonder paard? iemand wil m verkopen voor 20 euro

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:41

@liliekska dat vind ik persoonlijk erg prijzig. Maar je kunt het het beste vergelijken met andere verkopers, wat zij ervoor vragen. :)

@belle2000 misschien kun je iets met pastel doen. Een goede vervanger hiervoor is make-up als je geen pastel hebt. Want het is echt mooi geschilderd! Alleen heeft het nu nog niet echt een natuurlijke uitstraling.
Je hebt m trouwens wel echt heel leuk gebogen!

Voor de rest is het echt weer gezellig in dit topic! Ik ben een tijdje weggeweest omdat het een halve chatroom werd maar als we zo doorgaan...!

95 schleich paarden als ik geen telfout heb gemaakt. Hoeveel hebben jullie er?

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:46

AmyLyklama schreef:
@liliekska dat vind ik persoonlijk erg prijzig. Maar je kunt het het beste vergelijken met andere verkopers, wat zij ervoor vragen. :)

@belle2000 misschien kun je iets met pastel doen. Een goede vervanger hiervoor is make-up als je geen pastel hebt. Want het is echt mooi geschilderd! Alleen heeft het nu nog niet echt een natuurlijke uitstraling.

Voor de rest is het echt weer gezellig in dit topic! Ik ben een tijdje weggeweest omdat het een halve chatroom werd maar als we zo doorgaan...!

75 nu :)

Ik ben bezig met mijn eerste leren halstertje! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 22:31

AmyLyklama schreef:

Wat bdl je met pastel? Heb het opgezocht maar snap het niet? Pastel verf of krijt en ik kan het bij google alleen vinden in groon geel roze enz

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 22:41

@belle2000 dat is een soort samengeperst poeder tot een krijtje. Op zich kun je hier ook donkere oogschaduw voor gebruiken maar de bedoeling is dat je het poeder licht aanbrengt in de natuurlijke deukjes van het model.

Voorbeeld om het te begrijpen:
Jouw gezicht bestaat als je het realistisch zou gaan schilderen niet uit één kleur, want dan zou je geen diepte zien. Dus gebruik je donkere kleuren om het meer vorm te geven.
Dit doe je dus ook bij het model. De tennessee Walker hengst heeft dit ook heel erg duidelijk. De donkere delen op het model zijn hetzelfde als wat de oogschaduw bij jouw kan worden.

Sorry is misschien nog steeds niet heel duidelijk maar morgen zal ik even een foto'tje maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 22:57

Dankje!
Ja ik snap het! Heb even bij de andere modellen gekeken en het klopt idd!
Dankje!
Nog een andere vraag hoe maken jullie een grijs paard met van die witte vlekken? (Kom met geen mogelijkheid op de naam)

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 06:00

Belle2000 schreef:
Dankje!
Ja ik snap het! Heb even bij de andere modellen gekeken en het klopt idd!
Dankje!
Nog een andere vraag hoe maken jullie een grijs paard met van die witte vlekken? (Kom met geen mogelijkheid op de naam)

Bedoel je een appaloosa?