Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marloes12345 schreef:past dit nog??
volgens mij is zowiezo het zadel voor mij te klein maar dit was op een manege dus daar kan ik weinig aandoen.
let niet op mn gezicht was ziek op het moment van de foto
ook heb ik een hele dikke trui waardoor ik dikker lijk dan ik ben
ik bn 1,75 en weeg ongeveer 60 kilo
[ Afbeelding ]
SaartjeNina schreef:marloes12345 schreef:past dit nog??
volgens mij is zowiezo het zadel voor mij te klein maar dit was op een manege dus daar kan ik weinig aandoen.
[ Afbeelding ]
Manege grol?
Lizzykizzx schreef:JasmijnJoy schreef:past
Maar misschien denken aan ene hoofdstelletje?
Ik heb wel een hoofdstel, maar Tommy haat het bit echt.
Dus rijden we met een halster en twee touwen, binnekort komt er een bitloos hoofdstel. Maar is het heel erg als hij er nog een maand mee rond blijft lopen?
__Lauraa schreef:Uitleg van te voren:
Pony kan NIET door kleine kinderen gereden worden, die zijn niet sterk en brutaal genoeg. Pony heeft geen lichamelijke klachten, wil onder het werk uitkomen want in stap is er niks aan de hand. Zodra ze aan het werk moet kan ze gaan liggen onder het rijden en ongeveer de handstand doen om te zorgen dat ze niet hoeft te werken. Elvi_Elisa logeert hier deze week en ik wou eens kijken hoe Tana het nog deed ohz aangezien ze al lang niet meer is gereden. Elvi weegt niks en Tana had geen last van haar.
Met dit verhaal erbij ben ik benieuwd of jullie dit voor niet intensief vinden kunnen. Elvi woont in Groningen dus vaak wordt lastig maar dat is ook niet de bedoeling, met deze pony wordt ook gewoon gemend.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
edit: pony is 1.06 m. en stevig gebouwd.
kyraties schreef:Gek, bij mij ziet het er te groot uit terwijl mijn pony super sterk is en er geen last van heeft en dat vinden ze hier wel TE groot
SaartjeNina schreef:marloes12345 schreef:past dit nog??
[ Afbeelding ]
Manege grol?