Het lijkt mij wel een oplossing om bij het reserveren al aan te kunnen geven welke pony je wilt, of dat het je niet uitmaakt. En als die pony dan al door iemand anders is gereserveerd boek je gewoon een ander weekend.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wonderstruck schreef:Als de optie van reserveren er niet was, zouden mensen (ik ook trouwens) elke ochtend er om 5 uur staan om steeds dezelfde pony te hebben..
Het lijkt mij wel een oplossing om bij het reserveren al aan te kunnen geven welke pony je wilt, of dat het je niet uitmaakt. En als die pony dan al door iemand anders is gereserveerd boek je gewoon een ander weekend.
takkie_muis schreef:Nee ze moeten ook mensen boven de 12 geen pony meer geven , een LP of een kleintje maar de grote uitsluitend tot 12 ofzo
Wonderstruck schreef:takkie_muis schreef:Nee ze moeten ook mensen boven de 12 geen pony meer geven , een LP of een kleintje maar de grote uitsluitend tot 12 ofzo
Dan zal de helft van de bezoekers, de kinderen boven de 12, niet meer komen. Die komen allemaal alleen voor hun pony, een andere hoeven ze niet. En ik zou sowieso geen kleine pony willen, want dan moet je steeds bukken met borstelenE ik loop altijd met m'n hand op de rug van de pony, dat kan met kleine pony's ook niet
col_slag schreef:Sorry hoor.. maar veel van de dingen die jullie zeggen gebeuren 3 á 4 weekenden in het jaar
jullie doen net alsof je er elk weekend om 5u moet staan, terwijl je dit jaar het eerste weekend om 2 uur nog aan kon komen en een grote pony had...
En slotjes knippen is mij en mijn vriendinnen, in 14 jaar, nog nooit gebeurd...
Op internet word alles groter en dramatischer gemaakt terwijl het allemaal best meevalt..
En als jij een dagje bent en je vraagt of je even met die pony mag knuffelen heb je heus niet direct iemand zn vakantie verpest..
Tuurlijk zijn er mensen die dingen niet eerlijk doen, er 's nachts komen e.d. maar wat wil je daar aan doen?
als ze niet op het park mogen wachten ze wel voor het park.
Misschien moeten mensen is een keer stoppen met alleen maar dingen groter en dramatischer te maken dan het is en gewoon praten over de LEUKE dingen..