bij mij zat wel alles erbij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KittyDylan schreef:SophieXAnni schreef:Vond het wel heel erg jammer, heb jij contact opgenomen kitty? Ik wilde het eerst wel doen maar heb toen tog niet gedaan
Nee. Nadat is had besteld (en het er nog niet was) kwam ik er pas achter haha(dat wat wanuu zei over die drie kalenders)
.
Ik heb vandaag nog een aantal barebackpads en bosal hoofdstellen gemaakt, vind ze wel leuk geworden
De adventkalender vind ik ook heel leuk, ik vraag em voor sinterklaas! SophieXAnni schreef:KittyDylan schreef:
Nee. Nadat is had besteld (en het er nog niet was) kwam ik er pas achter haha(dat wat wanuu zei over die drie kalenders)
Bij mij hetzelfde, maar ze gaven online wel de andere weer dus er werd gezegd dat de andere geleverd zou worden en toen werd deze geleverd
) en zoonlief wil de batman hebben. ik vrees dat ik er niet onderuit ga komen om ze te sparen.
wij hebben die zonder falabella nu dus toch ook maar opzoek naar de andere.
Eerst een week met een vriendin logeren waardoor mn kamer ook weer vol is, dan een week hw en dan eindelijk 2 weken Schleich!