Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Of hij moet opeens een groeispeurt krijgen.

armyhorse schreef:Ja dat klopt dat ik te licht ben.
Maar de pony zelf word ong. 1.47.
Maar ik vraag me af of ze dat wel word ?
Want ze word 6 augustus 3 jaar.
Citaat:maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, dan zie ik toch graag eerst een foto, waarop je ernaast staat ofzo...

superwoman schreef:Citaat:maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, dan zie ik toch graag eerst een foto, waarop je ernaast staat ofzo...
Ik wel. Ik ben 1.72 en heb een pony gehad van 1.50 (luxe welsch cob) Ik heb een normaale beenlengte.
1.37/1.40 is echt veel te klein, dat weet ik zeker!!
Melissatje schreef:Mijn vriendin heeft een manege pony gekocht waar ze natuurlijk al een aantal jaren helemaal gek van is..
Nu zit ze maar de Z-e-i-k-e-n Van ik ben te groot dit en dat..En als die pony ze zin niet krijgt probeert die te steigeren maar hij komt nooit zo hoog zit ze ohh ik ben te zwaar..Aventoe word ik daar helemaal gek van want te zwaar is ze zowiezo al niet en te groot valt ook heel erg mee..wat vinden jullie..??

Lauwsiej schreef:vind der helemaal niet te groot.
vinden jullie haar nou te lang omdat ze een stukje onder z'n buik uitkomt?
daar is echt niks mis mee

yousra schreef:Ik vind haar gewoon iets te lang voor het mooie, maar ze gewoon nog ermee rijden, maar als een jurylid op haar protocol schrijft dat ze te lang voor hem is en -4 punten krijgt, sta ik er niet versteld van hoor.
Maar om gewoon voor de lol te rijden kan dat nog wel hoor!

yousra schreef:Ik vind haar gewoon iets te lang voor het mooie, maar ze gewoon nog ermee rijden, maar als een jurylid op haar protocol schrijft dat ze te lang voor hem is en -4 punten krijgt, sta ik er niet versteld van hoor.
Maar om gewoon voor de lol te rijden kan dat nog wel hoor!