Zo'n meisje bij ons op de manege heeft zelf een eigen pony... naja ghaat ze over de hele manege lopen bazuinen dat ik aan haar gevraagd zou hebben of ze mijn gidon wilt rijden en of ze mijn paard zou willen inrijden.. naaj mijn paard is net 1.. dusja...?? naja en ik laat totaal niemand anders op me paardjes

naja ik heb nóg een verhaal dat bewijst dat meisjes van 14/15 nog wellis penny zijn....
ik had zo'n vriendin die mijn pony mocht bijrijden (mijn andere, is nu verkocht) en die mocht er ook wedstrijden op starten etc. gaat ze overal vertellen dat het haar pony is en dat alleen zij er op durft etc... naja blablabla... toen kwam ze inene niet meer dus ik heb gezegt ja kap er dan maar mee want hij heeft gewoon aandacht nodig.. naja zij terug nar de manege.. gaat ze daar een beetje eigenpaarden van de stageres en van de mensen die daar werken stappen, poetsen en wassen en opzadelen... en dan tegen iedereen zeggen: jaaaaaaa en dat zijn mijn paarden ien ik ga ze ook bijrijden etc... naja dan mag ze 5 min. uitstappen en dat is het al ja ik rij die bij en ik verzorg die... naja nu is ze van stal en gaat ze een ander paardje bijrijden (zaag zaag) en oo ze mag ee wilde fjord inrijden en iedereen wilt dat ze hun paarden gaat rijden en ze gaat ook nog een wilde hengst in rijden (zo noemt ze hem.. is een shet... ahum..) en ja een wilde welsh K hengst weetikveel en ze gaat wedstrijden starten BLABLABLA

nou ik heb me hart gelucht jongens