Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xbabettex schreef:Ik had laatst mijn springwedstrijd en had mn zus gefilmd die boven in de kantine zat met mijn oma & opa. Keek ik het filmpje terug hoorde ik mijn oma de hele tijd zeggen ' oh jeetje ik durf niet te kijken hoor ' haha
Anoniem schreef:xbabettex schreef:Ik had laatst mijn springwedstrijd en had mn zus gefilmd die boven in de kantine zat met mijn oma & opa. Keek ik het filmpje terug hoorde ik mijn oma de hele tijd zeggen ' oh jeetje ik durf niet te kijken hoor ' haha
haha geweldig! mijn oma komt bij springen niet eens meer kijken, durft ze al niet meer
xbabettex schreef:Ik had laatst mijn springwedstrijd en had mn zus gefilmd die boven in de kantine zat met mijn oma & opa. Keek ik het filmpje terug hoorde ik mijn oma de hele tijd zeggen ' oh jeetje ik durf niet te kijken hoor ' haha
DeEenhoorn schreef:xbabettex schreef:Ik had laatst mijn springwedstrijd en had mn zus gefilmd die boven in de kantine zat met mijn oma & opa. Keek ik het filmpje terug hoorde ik mijn oma de hele tijd zeggen ' oh jeetje ik durf niet te kijken hoor ' haha
vooral grappig als het een 50/60 cm parcourtje ismoet je ze eens meenemen naar een parcours van zo'n 1 meter
Anoniem schreef:@babette jaa mijn oma is ook altijd wel heel trots hoor! moet na een wedstrijd altijd even bellen wat m'n prijs en punten zijn! al begrijpt ze niks van de punten, bij 160 zou ze nog zeggen "zo dat zijn hoge punten! knap hoor!"
maar het is lief bedoelt natuurlijk
Anoniem schreef:@babette jaa mijn oma is ook altijd wel heel trots hoor! moet na een wedstrijd altijd even bellen wat m'n prijs en punten zijn! al begrijpt ze niks van de punten, bij 160 zou ze nog zeggen "zo dat zijn hoge punten! knap hoor!"
maar het is lief bedoelt natuurlijk