langs de bakrand...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maximepatser

Re: langs de bakrand...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:41

Ook mijn oude pony ( toen 18 jaar, welshje ) liep eens in de paddock, komt er zo'n schattig beginnertje langs; ' MAMA!! KIJK EEN VEULEN!!!!' die blijft leuk :')

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:02

Mijn vader (allergisch voor paarden, komt dus nooit in de buurt) keek een keer vanuit de kantine, zegt ie:
Waarom ging je paard nou ineens de andere kant op? Hoort dat zo? (ik reed een volte)

Ilonka_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:04

Mijn moeder vroeg zich af waarom ik de teugels niet in mijn andere hand pakte dan normaal toen mijn instructrice zei dat ik van hand moest veranderen :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:11

M'n oma.

Ik reed een wedstrijd en mijn paard had gebokt tijdens de galop. Dus ik vraag achteraf aan oma 'had je die bok gezien?'

Zegt mijn oma: 'ik heb heb wel zien springen ja, maar krijg je daar nou extra punten voor?'

Achteraf klinkt het niet zo grappig maar toen was het wel leuk :')

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 20:28

Achja mijn oma durft mij eigenlijk niet meer te zien rijden.
Eerste keer dat oma meeging ben ik gevallen :')
Helemaal in paniek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 20:29

Mijn oma vindt het ook niets, is als de dood voor paarden :=

PaardjesFan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 21:43

mijn oma houdt wel van paarden maar is er niet helemaal gek van ofzo...

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 21:44

PaardjesFan1 schreef:
mijn oma houdt wel van paarden maar is er niet helemaal gek van ofzo...

mijne ook :j komt wel in de stallenrij, maar aait niet... kijkt alleen lief aan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:11

mijn oma is als de dood! was ze komen kijken bij mijn nieuwe paardje die in de stand stond, ik zeg "je kan d'r wel aaien, d'r hoofd zit vast, ze doet niks"
nou oma doet toch een stap naar voren om d'r te aaien, begint m'n paard ineens te niezen... oma vloog 3 meter de lucht in en liet dat aaien toch maar even zitten _O-

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:15

die vind ik wel mooi :')

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 22:16

is het dak bij jullie dan 3 meter? of vloog ze erdoorheen? :')

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:16

Mijn oma's zijn niet meer, van 1 oma weet ik dat ze van paarden houdt, althans... ze vond het minder leuk dat 2 dochters op pony zitten, 1 pony loopt niet en de ander racete er vandoor, nouja, pony die niet vooruit te branden is laten staan en achter de lopende pony aan _O-

Andere oma geen idee, volgens mij heeft ze wel ooit op een olifant gezeten, dus dan kan ik aannemen dat ze niet bang is voor paarden? :')

@dreamer
jaah, niezen is ook eng, als klasgenoot niest schrik ik me ook altijd kapot hoor, en dat is toch wel wat zachter geloof ik :=

lovepaloma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:18

Ik had een keer een wedstrijd en het paard waar ik op reed was alleen maar aan het bokken/weg sprinten enzo. Toen kwam ik van het paard af want was klaar met me proef, zegt mn oma het ging heel goed of niet? het zag er heel netjes uit en hij liep ook heel braaf _O- Ze zegt altijd dat ze er verstand van heeft maar dat heeft ze helemaal niet :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:18

hahaha het dak is gelukkig hoger dan 3 meter :') maar ag, mijn oma schikt al als ze alleen d'r oren beweegt ;)
en dat niesen was perfect getimed, komisch paard heb ik _/-\o_
maar als we het over oma's gaan hebben heb ik nog tig verhalen van mijn dappere oma die toch elke keer weer komt kijken :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-01-14 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:19

puppy1128 schreef:
@dreamer
jaah, niezen is ook eng, als klasgenoot niest schrik ik me ook altijd kapot hoor, en dat is toch wel wat zachter geloof ik :=

Dan ken je mijn klasgenoten (maar vooral de leraren) nog niet _O-

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 22:20

Anoniem schreef:
hahaha het dak is gelukkig hoger dan 3 meter :') maar ag, mijn oma schikt al als ze alleen d'r oren beweegt ;)
en dat niesen was perfect getimed, komisch paard heb ik _/-\o_

Haha :P da(k) is wel mooi :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:21

Karla_1999 schreef:
puppy1128 schreef:
@dreamer

Dan ken je mijn klasgenoten (maar vooral de leraren) nog niet _O-

_/-\o_

xbabettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:21

Ik had laatst mijn springwedstrijd en had mn zus gefilmd die boven in de kantine zat met mijn oma & opa. Keek ik het filmpje terug hoorde ik mijn oma de hele tijd zeggen ' oh jeetje ik durf niet te kijken hoor ' haha :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:22

xbabettex schreef:
Ik had laatst mijn springwedstrijd en had mn zus gefilmd die boven in de kantine zat met mijn oma & opa. Keek ik het filmpje terug hoorde ik mijn oma de hele tijd zeggen ' oh jeetje ik durf niet te kijken hoor ' haha :')

haha geweldig! mijn oma komt bij springen niet eens meer kijken, durft ze al niet meer _O-

xbabettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:24

Anoniem schreef:
xbabettex schreef:

haha geweldig! mijn oma komt bij springen niet eens meer kijken, durft ze al niet meer _O-

Haha dit was denk ook de 1e en laatste keer! hahah. Ze is wel altijd heel trots dus dat is wel lief :)

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 22:26

xbabettex schreef:

vooral grappig als het een 50/60 cm parcourtje is :P moet je ze eens meenemen naar een parcours van zo'n 1 meter :P

xbabettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:27

DeEenhoorn schreef:
xbabettex schreef:

vooral grappig als het een 50/60 cm parcourtje is :P moet je ze eens meenemen naar een parcours van zo'n 1 meter :P

Haha ja t was ook 40/60 parcour! Alleen was t mijn 1e keer en mn pony was heel gespannen en ging er in een race tempo op de sprong af! Dus dan snap ik het nog best. De 2de ronde durfde ze wel te kijken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:28

@babette jaa mijn oma is ook altijd wel heel trots hoor! moet na een wedstrijd altijd even bellen wat m'n prijs en punten zijn! al begrijpt ze niks van de punten, bij 160 zou ze nog zeggen "zo dat zijn hoge punten! knap hoor!" :')
maar het is lief bedoelt natuurlijk :o

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 22:29

Anoniem schreef:
@babette jaa mijn oma is ook altijd wel heel trots hoor! moet na een wedstrijd altijd even bellen wat m'n prijs en punten zijn! al begrijpt ze niks van de punten, bij 160 zou ze nog zeggen "zo dat zijn hoge punten! knap hoor!" :')

eerlijk gezegd snap ik ook niet veel daarvan, vanaf waar is hoog?

xbabettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:31

Anoniem schreef:

Haha ja dat begrijpen niet veel mensen natuurlijk want 160 klinkt ook hoog :')