Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 17:24

Wat spulletjes die handig zijn om Schleich spulletjes te maken zijn onder andere:

- Lijm
- Schaar
- Kleine sieraden ringetjes
- Pincet
- Leer/nepleer voor halsters en hoofdstellen te maken
- Als je dekens en dekjes wilt maken zal je leuke stofjes nodig hebben
- Veeeeeeel paarden plaatjes waar ook hoofdstellen en dekens op staan, zodat je kan afkijken :D!

Sommige mensen werken liever met naald en draad in plaats van lijm, ik zou gewoon kiezen wat je zelf het leukste of het makkelijkste lijkt :) Voor de rest is het eigenlijk vooral heel veel zelf proberen en afkijken van echte paardenspullen, en met dat je meer spullen maakt word je er ook steeds handiger in. Veel plezier met de hobby Kerewinnetje!

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 17:44

Tinker veulen + Pinto hengst besteld! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:11

Conny_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:31

mooie repaint Paardengek0!
succes met tuig maken kerewinetje, maar pas op! het is verslavend!

ik heb echt geen idee meer wat ik moet gaan maken... heeft iemand nog een ideetje? ik zit al een tijdje te denken om trektuig te maken. maar als ik alle foto's enzo zie, dan wacht ik daar toch nog liever even mee! :+
ik wil binnenkort ook weer gaan repainten, en nu wil ik eens een bont paard proberen. heeft iemand daar misschien nog tips voor?

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:33

Conny_love schreef:

ik heb echt geen idee meer wat ik moet gaan maken... heeft iemand nog een ideetje? ik zit al een tijdje te denken om trektuig te maken. maar als ik alle foto's enzo zie, dan wacht ik daar toch nog liever even mee! :+
ik wil binnenkort ook weer gaan repainten, en nu wil ik eens een bont paard proberen. heeft iemand daar misschien nog tips voor?

Misschien een tweespan? Of is dat te ingewikkeld te maken? Als je gaat Repainten, repaint de Tinker hengst dan alsjeblieft. D:

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:43

Karla_1999 schreef:
Espritfan schreef:
Ik ben opzoek naar de shire hengst en de prezwalski merrie

Ieman die die te koop heeft

Gister een leuk halstertje gemaakt
Weet iemand hoe je mooie gespjes maakt

bedoel je de nieuwe of de oude? de oude is namelijk een ruin := :+

Uhhm de man van Road Trip
http://schleichstaldeboshoeve.weebly.com

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:13

Karla_1999 schreef:
hoe bedoel je heeft road trip een veulen? bedoel je of er een shire veulen is? ja die is er: http://www.shopping.com/Schleich-Schleich-Shire-Foal/info?sb=1 had ff geen zin om een foto op te slaan

ruin zijn:
samson
starlight (?)
Rakker
mon cherry
bing
fjordo
BMW

Bedankt!!
ik ga nu mijn site aanpassen en daarna een rood hoofdstel maken voor mijn Andalusier

Conny_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:24

kimfeline schreef:
Conny_love schreef:

Misschien een tweespan? Of is dat te ingewikkeld te maken? Als je gaat Repainten, repaint de Tinker hengst dan alsjeblieft. D:

tja... ik denk dat dat toch echt iets te moeilijk is voor mij, het zou wel kunnen, want ik heb de huifkar...
en ik had de tinkerhengst gekocht, en die kwam via de post, maar toen ik in de brievenbus keek, zag ik een LEGE envelop!!! er zat een grote scheur in, en we hebben naar de post dinges gemaild, maarja... ze zeiden dat ze er niks aan konden doen... |( |( |( |( dus vaarwel tinkerhengst...

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:31

kimfeline schreef:
Conny_love schreef:

tja... ik denk dat dat toch echt iets te moeilijk is voor mij, het zou wel kunnen, want ik heb de huifkar...
en ik had de tinkerhengst gekocht, en die kwam via de post, maar toen ik in de brievenbus keek, zag ik een LEGE envelop!!! er zat een grote scheur in, en we hebben naar de post dinges gemaild, maarja... ze zeiden dat ze er niks aan konden doen... |( |( |( |( dus vaarwel tinkerhengst...[/quote]
Ahh, wat zonde.
PB mij even ik weet denk ik waar je hem goed koop kan kopen.

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:17

Kan niks meer wijzigen,.
Maar zijn er "hengsten "veulens??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:42

Espritfan schreef:
Kan niks meer wijzigen,.

Welke veulens moet je weten? Als ik bij je site kijk bij veulens zie ik geen foto's :)

Overmorgen naar de stad eidenlijk nieuwe schleich halen! Ik ga misschien ook de setjes kopen (vrijetijdsset, springset enzo) maar zijn die poppetjes niet heel lelijk? Iemand toevallig een foto waar 1 van die poppetjes op staat?

Conny_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 23:09

amoj schreef:
Espritfan schreef:
Kan niks meer wijzigen,.

Welke veulens moet je weten? Als ik bij je site kijk bij veulens zie ik geen foto's :)

Overmorgen naar de stad eidenlijk nieuwe schleich halen! Ik ga misschien ook de setjes kopen (vrijetijdsset, springset enzo) maar zijn die poppetjes niet heel lelijk? Iemand toevallig een foto waar 1 van die poppetjes op staat?

ik heb de springset, en de poppetjes zijn niet echt de mooiste, maar ik vind ze mooier dan belville (ookal heb ik er helaas geen) maar het ligt er ook een beetje aan hoe ze geschilderd zijn, en dan kan je helaas niet zien... maar je kunt die ook altijd nog repainten! :+

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 23:22

amoj schreef:
Espritfan schreef:
Kan niks meer wijzigen,.

ik vind die poppetjes helemaal niet lelijk! :o of heb je over de sets van 2013?

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 23:54

amoj schreef:
Espritfan schreef:
Kan niks meer wijzigen,.

Ik zal even opslaan,

http://schleichstaldeboshoeve.weebly.com

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 07:26

Misschien een tweespan? Of is dat te ingewikkeld te maken? Als je gaat Repainten, repaint de Tinker hengst dan alsjeblieft. D:[/quote]

en ik had de tinkerhengst gekocht, en die kwam via de post, maar toen ik in de brievenbus keek, zag ik een LEGE envelop!!! er zat een grote scheur in, en we hebben naar de post dinges gemaild, maarja... ze zeiden dat ze er niks aan konden doen... |( |( |( |( dus vaarwel tinkerhengst...[/quote]

Wat?! Balen joh! Misschien toch maar in de winkel kopen? :o

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 10:10

Zo naar de Intertoys en Bart Smit. Ook Schleich kijken! Misschien komt er nog een nieuwe bij, maar ben momenteel platzak dus dan zou ik moeten lenen. Ben bang van niet. :(

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 13:47

Hey heeft iemand nog een tip Joe ik een mooi mentuig 2 span maak?

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:16

Helaas, geen Schleich gekocht. Maar goed, van de week komen m'n tinker veulen en Pinto hengst binnen en dat doet me goed.

amy495

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:37

Hey,

Ik ben aan het knutselen en heb een halster en hoofdstel van wol gemaakt. Ook heb ik mijn eerste deken af, van spijkerstof. Ik ben een soort knaloranje-spijkerstof setje aan het maken.

Halster:
Afbeelding

Hoofdstel:
Afbeelding

Deken:
Afbeelding

Setje ( tot nu toe):
Afbeelding

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:39

amy495 schreef:
Hey,

Ik ben aan het knutselen en heb een halster en hoofdstel van wol gemaakt. Ook heb ik mijn eerste deken af, van spijkerstof. Ik ben een soort knaloranje-spijkerstof setje aan het maken.

Halster:
[ Afbeelding ]

Hoofdstel:
[ Afbeelding ]

Deken:
[ Afbeelding ]

Setje ( tot nu toe):
[ Afbeelding ]

Leuke deken, is dat een bh sluiting??
Ik ben aan mijn site aan het werken is er iemand die weet welk ras Bloom is?

amy495

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:41

Espritfan schreef:
amy495 schreef:
Hey,

Halster:
[ Afbeelding ]

Hoofdstel:
[ Afbeelding ]

Deken:
[ Afbeelding ]

Setje ( tot nu toe):
[ Afbeelding ]

Ja idd een kleintje, dat is de enige die ik heb.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:42

Espritfan schreef:

ik neem aan dat je dat als gevonden hebt, want het is idd een clydesdale

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:44

Karla_1999 schreef:
Espritfan schreef:

Ik twijfelde of het die was.
Kloppen de rest van de rassen???//

calorlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:45

heyhey iedereen ;)

sorry als t niet mag, maar mag ik even reclame maken :)
Het is voor een nieuwe schleich-tuig site. Dus iedereen die spulletjes nodig heeft: ga naar http://www.reiterhof-shop.weebly.com
Het zijn echt mooie spulletjes én goedkoop!!! Ik denk niet dat er veel mensen zijn die ze zo goedkoop verkopen!

b.t.w.: paardengek0: moooie repaint :) ik wou dat ik dat ook kon. Heb het overlaatst nog geprobeerd maar hij is zo hard mislukt ^^
Ik denk dat ik het maar bij tuig hou ^^

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:50

Espritfan schreef:
Karla_1999 schreef:

Ik twijfelde of het die was.
Kloppen de rest van de rassen???//

bijna alles klopt, maar bij veulens kloppen alle rassen vanaf Bloom niet :P