ik stoor haar niet daar is geen twijfel over mogelijk en ze heeft bijna altijd haar oortjes naar voren en zwiept haast niet behalve met vliegjes
Anoniem
Geplaatst: 16-03-13 20:51
Pas ik nog op deze Fjord? Ik denk zelf dat ik sws te zwaar ben en ik twijfel ook over mijn lengte, dit was enige springpony die over was, maar heb uiteindelijk niet gesprongen want ik kreeg hoofdpijn..
Anoniem
Geplaatst: 16-03-13 20:51
Pas ik nog op deze Fjord? Ik denk zelf dat ik sws te zwaar ben en ik twijfel ook over mijn lengte, dit was enige springpony die over was, maar heb uiteindelijk niet gesprongen want ik kreeg hoofdpijn..
Zwaar dacht ik al, ben ik ook mee bezig. Te lang echt niet?.. Ik voel me zo groot op zo'n ukkie, rij normaal op een grotere haflinger, pas ik daarwel op? Ja ik weet het zadel ligt nogal vaag..
Ja, ik vind je nog passen. Goed hoor! Als je wat minder zwaar bent kan het makkelijk hoor!
Bambolina
Geplaatst: 16-03-13 20:55
springen met een dressuur zadel dat te ver naar voren ligt? hmm. Fjorden kunnen wel wat hebben maar misschien wel aan de zware kant. Ik ben denk ik niet heel veel lichter dan jij en rijd ook wel is op een fjord maar die is wel flink aan de maat, deze lijkt niet zo groot?
ziet er van af hier uit als een dressuur zadel als ik naar dat lange blad kijk maar misschien zie ik het verkeerd
yasminlove1
Geplaatst: 16-03-13 20:58
wel een heel apart veelzijdigheid zadel dan..
Maureen_M
Geplaatst: 16-03-13 20:59
het is idd een dressuurzadel... en ik vind je ook wat te zwaar. Maar misschien komt het ook omdat de fjord wat kleiner is en totaal niks van bespiering heeft
Oh kan wel haha Nu vraag ik me HEEL erg af of dit het goede zadel is.. ander dekje dan normaal, de pony heeft geen naam op zijn spullen staan, ik vroeg aan rijlesgever of dit zijn zadel was en hij zei van ja.. vond het ook al zo raar.. Maar goed, manege pony's..
YamaSaki
Geplaatst: 16-03-13 21:01
Ja een dressuurzadel Scheelt dat je niet hebt gesprongen, lijkt me niet fijn in een dressuurzadel en lange beugels. Maar als je gewoon bezig blijft met je voornemen om af te vallen past het straks makkelijk!
Annabel
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-13 21:02
Ja, ik vind je te zwaar..
joeluna
Geplaatst: 16-03-13 21:03
Ik denk ook dat je te zwaar bent, de lengte word ook al een beetje aan de krappe kant maar zou nog net kunnen
Heb een half jaar geleden hier ook een foto geplaatst, precies dezelfde pony en toen kreeg ik alleen reactie's van: veeeelste zwaar, echt andere pony pakken enzovoort Maar goed is wel al half jaar geleden.
Tjaa.... het komt wel op hetzelfde neer maar wij zeggen het niet op die manier maar niet verkeerd bedoeld hoor!
little_birdy
Geplaatst: 16-03-13 21:35
ik vind je voor de fjord inderdaad (veel) te zwaar ,
en niet alleen om jou, ik denk als de fjord een passend zadel had gehad waar jij ook beter in zat dat ik het minder storend zou vinden, nu ligt het zadel inderdaad belabberd op de pony waardoor jij ook niet fijn zal kunnen rijden ! en de pony zal storen maar als de manege een ander zadel er voor zal hebben waar jij ook goed in past is het denk ik een veel beter beeld
Te zwaar denk ik, goed dat je ermee bezig bent. Te lang... Nee, dat gaat nog. Het zadel en dekje liggen ook een beetje vreemd maar ja, kan jij niks aan doen.