Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 09:36

Mioux schreef:
Niet elke aangifte word serieus genomen. Ze zetten het in de computer ja, maar word er verder veel mee gedaan? nee vaak niet.
Ik ben ook bedreigt en maanden lastiggevallen en zelfs jaren gevolgt, werd er iets aan gedaan? nee... aangifte gedaan? meerdere keren zelfs.. We hebben t uiteindelijk zelf op gelost..

Dus ik wil maar zeggen, ze kunnen t wel neer zetten in de computer maar dat t serieus genomen word is een 2e

Klopt helemaal.Ze doen bij bedreigingen helemaal nix,ze kunnen pas wat doen als er iets gebeurt.Raar systeem,miss. zijn ze dan al te laat,maar zo zijn de regels.

Malakay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 09:48

Misschien denk ik nu wel wat te wild maar klopt dit alles wel?
Hoeveel verzorgers zijn er wel niet die een maandelijks bedrag betalen om te mogen verzorgen, die eens een dierenarts bellen als de eigenaar op vakantie is, eens voer kopen of matriaal wat ze willen gebruiken voor het verzorgpaard ect. Die hebben ook niet altijd een contract. Deze verzorgers kunnen dus volgens een aantal van jullie beweren dat het paard van hun is als ze dat willen omdat ze betaald hebben voor het paard ( niet alle verzorgers vertrekken omdat het lekker liep met de eigenaar _-:( ).
Lijkt mij dat er hardere bewijzen voor nodig zijn dan een rekening betalen en een chipnummer op je naam.
Hoe je het ook went of keert, bewijzen van wie een pony/paard is blijft een gigantisch grijs vlak zeker zonder harde aankoop papieren.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 09:49

Wat een verhaal zeg...

Gaat ts vandaag de pony weghalen?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:06

gohya schreef:
Mioux schreef:
Niet elke aangifte word serieus genomen. Ze zetten het in de computer ja, maar word er verder veel mee gedaan? nee vaak niet.
Ik ben ook bedreigt en maanden lastiggevallen en zelfs jaren gevolgt, werd er iets aan gedaan? nee... aangifte gedaan? meerdere keren zelfs.. We hebben t uiteindelijk zelf op gelost..

Dus ik wil maar zeggen, ze kunnen t wel neer zetten in de computer maar dat t serieus genomen word is een 2e

Klopt helemaal.Ze doen bij bedreigingen helemaal nix,ze kunnen pas wat doen als er iets gebeurt.Raar systeem,miss. zijn ze dan al te laat,maar zo zijn de regels.

klopt, ik heb aangifte gedaan en ze zeiden ook, tot er geen lichaamlijk letsel is kunnen wij helaas niks doen... ik moest maar een ander tel nr nemen, andere route fietsen en dergelijke.

En betreft de pony ik zet me vraagtekens er een beetje bij, want als ik t goed lees wel een andere pony kopen terwijl TS zogezegd al 1 heeft? volgends mij was dit meer een verzorg pony.. en heeft de vader/oom/opa wie t ook is, de pony gekocht als in ik koop hem jij mag m verzorgen en eigen beschouwen maar hij blijft van mij

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 10:24

Tiffany schreef:
Wat een verhaal zeg...

Gaat ts vandaag de pony weghalen?

Ligt eraan wat de politie zegt.

Ocean_Child

Re: Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:32

Huh? Maar ze hadden toch al aangegeven dat je de pony gewoon kan ophalen?

sharontucker schreef:
Dat kan inderdaad,maar volgens de politie kon ik haar gewoon uit de wei halen??? Of hiij zei gewoon iets,echt geen idee.
Ik zie echt op tegen maandag,hoop dat er in de tussentijd nog iets gebeurd dat in mijn voordeel is.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 10:35

Ik had eerst die (vorige) eigenaar moeten bellen,dat heb ik dus nog niet gedaan.
Dat wilde ik vanmiddag met de politie erbij willen doen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:36

Ja daarom klopt van dit allemaal geen kanten, ze heb n jaarling gekocht en de politie zei je kan je oude paardje halen.

En nu is het weer afwachten, ik vind raar verhaal sorry

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:37

O.. Nou, succes dan vanmiddag! Ik hoop dat dit een happy ending voor je krijgt.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 10:39

Mioux schreef:
Ja daarom klopt van dit allemaal geen kanten, ze heb n jaarling gekocht en de politie zei je kan je oude paardje halen.

En nu is het weer afwachten, ik vind raar verhaal sorry

Ik heb geen jaarling gekocht?

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:40

Ik snap ook niks meer van je verhaal.

Wat ik wel weet, in de wei waar Tucker staat, dat het gratis is..
Ja, ze staat op gemeente grond, waar ze officieel niet mag staan. ;)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:41

nu ga je hem daar weghalen, waar ga je hem dan neerzetten en heb je daar geld voor om hem dan te betalen want nu staat ie gratis maar hoe met het dan straks...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:42

Ja een paardje is niet goedkoop nee om ergens neer te zetten, wie gaat dat betalen ?

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:43

Mando schreef:
nu ga je hem daar weghalen, waar ga je hem dan neerzetten en heb je daar geld voor om hem dan te betalen want nu staat ie gratis maar hoe met het dan straks...

Ze betaalde de hooibalen eerder altijd, dus ze kan sowieso iets betalen.
En hier in de buurt kun je een shet redelijk goedkoop kwijt.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 10:44

Die grond is toch gewoon van een vrouw op het kamp?
Lijkt me wel datt ze daar mag staan ;)

Ik heb gewoon geld genoeg om haar te onderhouden,ze heeft daar niet altijd gratis gestaan hoor,
Ik wil haar ergens anders neer zetten maar dat ligt er dus aan wat de politie gaat zeggen.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:45

sharontucker schreef:
Die grond is toch gewoon van een vrouw op het kamp?
Lijkt me wel datt ze daar mag staan ;)

Ik heb gewoon geld genoeg om haar te onderhouden,ze heeft daar niet altijd gratis gestaan hoor,
Ik wil haar ergens anders neer zetten maar dat ligt er dus aan wat de politie gaat zeggen.

Hebben ze dat gezegd, helaas is dat niet zo..

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:46

je bent 14, hoe ga je het dan betalen als die ergens gestald moet worden, en er is iets wat ineens hoge kosten geef? zoals een operatie of dergelijke door een ongelukje op stal of wei of wat dan ook ?

en het is een shet? want in de openingspost bijvoorbeeld is het eerst paard dan pony dus ik volg het even ook niet meer

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:48

Waarom moet TS verantwoording afleggen of ze het wel kan betalen of niet?
Dat is haar pakkie aan en ze heeft het vast geregeld..

Het gaat er nu om, of ze Tucker terug krijgt.. ;)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:49

omdat ik benieuwd was omdat als je het niet kan betalen de politie ook niet 1 2 3 een pony aan je geeft (als deze van ts is en de kampbewoners de papieren niet hebben van aankoop), en heb je al wat gehoord van de politie ?

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 10:50

Dat is raar,want die fries staat er al een aantal jaar en nooit problemen oid.
Inderdaad,als ik het niet kan betalen deed ik er ook geen moeite voor om haar terug te krijgen ;)

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 10:50

Nee,de politie beld in de middag.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:51

Misschien kan je ook overhandigen aan de politie indien hun dit niet gevraagt hebben dat je ouders garant staan voor eventuele kosten indien jij het niet op kan brengen, dan sta je zowiezo sterker in verhaal indien de kampbewoners gaan zeggen dat jij t niet kan betalen etc, dan heb je een garantie.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:08

sharontucker schreef:
Inderdaad,als ik het niet kan betalen deed ik er ook geen moeite voor om haar terug te krijgen ;)

Die fries stond/staat ook in een andere wei. De gemeente wou ze dr uit hebben maar ze hebben de gemeente bedreigd en de gemeente is er nog mee bezig.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:10

Lailaa schreef:
sharontucker schreef:

Die fries stond/staat ook in een andere wei. De gemeente wou ze dr uit hebben maar ze hebben de gemeente bedreigd en de gemeente is er nog mee bezig.

Wat een heerlijke types :')

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:15

Mioux schreef:
Misschien kan je ook overhandigen aan de politie indien hun dit niet gevraagt hebben dat je ouders garant staan voor eventuele kosten indien jij het niet op kan brengen, dan sta je zowiezo sterker in verhaal indien de kampbewoners gaan zeggen dat jij t niet kan betalen etc, dan heb je een garantie.

Dat maakt de politie helemaal niets uit, of je het kan betalen of niet. Hun gaan daar totaal niet over, je moet zelf weten of je een dier houd die wel of niet kan betalen. Je staat daardoor niet sterker in je verhaal. Paard is haar eigendom, sterker kan je niet staan.