Hallo, even kort voorstellen, ik ben Astrid, 1m61. En dit is thelma, 1m57. Voorlopig nog mijn verzorgpaardje, maar ik ga haar kopen. Nu is mijn vraag, vinden jullie mij te dik voor haar? (Problemen met dragen heeft ze niet)
Rennie89
Geplaatst: 03-07-12 06:07
zonder een gewicht is het moeilijk te zeggen een perfect plaatje is het niet, maar zo te zien past het zadel jou wel prima en dat vind ik toch wel het belangrijkste qua lengte pas je ook gewoon
opzich pas het wel, maar het gewicht is misschien wel handig
Jespri
Geplaatst: 03-07-12 09:03
lifaya schreef:
zonder een gewicht is het moeilijk te zeggen een perfect plaatje is het niet, maar zo te zien past het zadel jou wel prima en dat vind ik toch wel het belangrijkste qua lengte pas je ook gewoon
Hier ik op een fries x fjord die ik vaak huur, jullie hebben bij deze eerste foto al eens gezegd dat het past, ik ontving gisteren nog een foto van de zijkant en ik begin nu ontzettend te twijfelen.. Ik vraag hierbij dus nog eens om jullie mening. Ik denk dat het niet meer kan.. Ik moet er wel bij zeggen dat ik erg lange benen en een kort bovenlichaam heb..
Ik weeg trouwens 81,7 kg, heb vrij dikke bovenbenen.. En op de foto draag ik onder het vest nog een bodyprotector, dus kan zwaarder lijken dan ik in werkelijkheid ben
DW_dressage: Past manonwelmer: Past astridvdh: Ik vind je een beetje te zwaar uitzien. Hoeveel weeg je? EliseBrouwer: Past
Main
Woonplaats: In een dorpje met m'n mannetje en onze ''dierentuin''
Geplaatst: 03-07-12 10:37
Hey,
Nu ben ik ook wel benieuwd geworden. Ik heb een foto van mijn oude leasepony, maar rijd nu een haflinger die ietsje groter/langer gebouwd is. Zal even zoeken of ik een foto van hem & mij samen er op kan plaatsen.
Hierbij alvast foto's van mijn oude leasepony, omdat ik daar erg wisselende reacties op kreeg of ik te groot was:
**
Hierbij foto van mijn huidige verzorgpaardje, niet erg goed te zien, maar hierboven een beetje vergelijkingsmateriaal:
Laatst bijgewerkt door Main op 03-07-12 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt
DW_Dressage
Geplaatst: 03-07-12 10:39
Op de eerste foto vind ik te groot, 2e kan nog wel.