Ik ben erg benieuwd wat jullie ondertussen van mijn haflinger merrie vinden. Ze is sinds december weer volop in training(op een korte periode/3 weekjes na) en veel vet is omgezet in spier. Ze staat in een hit actief stalling met nu ook een aantal uren weidegang op een dijk van een aantal kilometers lang met veeel gras.
Ik heb een pony die minstens 100 kilo te zwaar was Staat nu op een andere pensionstalling en is mooi aan het afvallen. Ze is ook spieren aan het verliezen aangezien ik bijna nooit meer rijd, maar dat is niet zo erg, want ik rijd dus bijna niet meer
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik ben daar heel slecht in is er een "help, mijn paard/pony is te dik" centraal topic of zal ik die even aanmaken? Ik dacht toch echt dat er al zoiets bestond...
_taane_
Geplaatst: 13-07-12 17:39
Ik vind dat je paard of pony is zoals hij zij is. Tuurlijk is TE niet goed, dat is het nooit. Maar kijk uit wat je tegen wie zegt. Kleine meisjes nemen dit vaak te letterlijk en nemen dieeet erg serieus. Ik zeg dit omdat het hier ook is gebeurd dat iemand zij dat zn paard te dik was en daarna ondervoed was. Als je begrijpt wat ik bedoel:)