Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melody7 schreef:in die gevallen wel, maar er gaan ook gewoon meisjes heen met eigen paarden en alles, dan snap ik die ouders echt niet hoor, als je thuis een paard hebt staan... ik hoef er echt niet meer heen, heb een top verzorgpaard
DonjaxAlla schreef:maritmistppc schreef:Wij kunnen 1x per jaar naar PonyParkCity, Verder gaan we dan ook niet op vakantie omdat we daar het geld niet voor hebben.
sorry maar persoonlijk zou ik dan kiezen voor vakantie !mja als daar je lievelingspaardje staat..
lifaya schreef:het is een paard, geen mens. Een paard is een vluchtdier en als ze eenmaal laten zien dat ze ergens last van hebben is het al te laatga je echt wachten tot een paard dat gaat aangeven? sorry maar ik begrijp het gewoon niet... Ik heb 2 jaar een shetlander verzorgd (als 19 jarige!) en geen haar op mijn hoofd wat erop is gaan zitten. Ook niet alleen zitten!
maritmistppc"
[quote="DonjaxAlla schreef:maritmistppc schreef:Wij kunnen 1x per jaar naar PonyParkCity, Verder gaan we dan ook niet op vakantie omdat we daar het geld niet voor hebben.
sorry maar persoonlijk zou ik dan kiezen voor vakantie !mja als daar je lievelingspaardje staat..
maritmistppc schreef:lifaya schreef:het is een paard, geen mens. Een paard is een vluchtdier en als ze eenmaal laten zien dat ze ergens last van hebben is het al te laatga je echt wachten tot een paard dat gaat aangeven? sorry maar ik begrijp het gewoon niet... Ik heb 2 jaar een shetlander verzorgd (als 19 jarige!) en geen haar op mijn hoofd wat erop is gaan zitten. Ook niet alleen zitten!
Tuurlijk ga ik niet op Mist zitten tot dat ze een zere rug krijgt, maar ik met mijn 54 kilo en 1.67 kan ik er wel 10 seconden op zitten voor een foto
maritmistppc schreef:sorry maar persoonlijk zou ik dan kiezen voor vakantie !mja als daar je lievelingspaardje staat..
paardengek_8 schreef:Ik vind persoonlijk dat je met 1.60 niet meer op een shet moet gaan zitten. Of je zwaar of ligt bent, maakt dan niet zoveel uit. Door dat je ( bijna ) mee kan lopen, ga je dus een verkeerde houding aannemen waardoor die pony er last van krijgt, omdat je natuurlijk niet met je voeten de grond wil raken, maar natuurlijk ligt de keuze bij jou. Niemand kan je tegenhouden er op te gaan zitten.
maritmistppc schreef:In PonyParkCity moeten ze ook eigenlijk beter op het rijden letten.
Ik vind deze meisjes ook echt te groot, die waren tegelijk met mij, in dit filmpje zie je niet dat ze galopeeren maar dat deden ze echt heel veel, galoperen óf drafen...
http://www.youtube.com/watch?v=ZwcpEH22 ... detailpage
BArts17 schreef:Het spijt me zeer dat ik dit zeg, maar ik heb met plezier dit topic gelezen [ Afbeelding ]
Sypol_Rawr schreef:maritmistppc schreef:In PonyParkCity moeten ze ook eigenlijk beter op het rijden letten.
Ik vind deze meisjes ook echt te groot, die waren tegelijk met mij, in dit filmpje zie je niet dat ze galopeeren maar dat deden ze echt heel veel, galoperen óf drafen...
http://www.youtube.com/watch?v=ZwcpEH22 ... detailpage
Ze rijden echt niet veel, ik ben 2x tegelijk geweest en dit zijn vriendinnen van me, beter verwijder je dit filmpje want ze weten zelf ook dat ze te groot zijn en ze rijden allang niet meer..
melody7 schreef:Sypol_Rawr schreef:Ze rijden echt niet veel, ik ben 2x tegelijk geweest en dit zijn vriendinnen van me, beter verwijder je dit filmpje want ze weten zelf ook dat ze te groot zijn en ze rijden allang niet meer..
heey, ben jij pooh beer fan? dat is die in je avatar toch of niet?die had ik de eerste keer, alleen had hij toen even niet z'n weekend
later is er ook nog een meisje van af gevallen die even bewusteloos was ofzoiets, maar dat beestje had echt iets leuks in zich
Sypol_Rawr"
[quote="melody7 schreef:Sypol_Rawr schreef:Ze rijden echt niet veel, ik ben 2x tegelijk geweest en dit zijn vriendinnen van me, beter verwijder je dit filmpje want ze weten zelf ook dat ze te groot zijn en ze rijden allang niet meer..
heey, ben jij pooh beer fan? dat is die in je avatar toch of niet?die had ik de eerste keer, alleen had hij toen even niet z'n weekend
later is er ook nog een meisje van af gevallen die even bewusteloos was ofzoiets, maar dat beestje had echt iets leuks in zich