Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rosan2001

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:27

Wat voor een sluitingen zitten erop? Jammer, pbl, dat jullie een pomp hebben! Anders had je daar schleich op kunnen zetten!

Die ideeën zijn idd erg leuk!

xDeena_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:52

Oh, voor ik t vergeet, iedereen die meegedaan heeft met mijn wedstrijd, de uitslag is aankomende dinsdag!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:14

bah ik ben genept iemand hier die bullyland spaard pb me even?
kreeg vandaag pakketje binnen met waarvan ik dacht 2 oude schleich modellen 1tje is schleich maar de andere is een zwart bullyland paard nu zit ik ermee en vind hem niet eens mooi :(

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:27

@Roosje, wat vervelend zeg! :oo Welk paardje is dat dan? Heb je daar evt. een foto van?

@Annickx, zoo, dat is veel leer! Waar haal jij dat nou vandaan? Ik ben ook al erg lang op zoek naar leer! :P

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:37

Roosje01 schreef:
bah ik ben genept iemand hier die bullyland spaard pb me even?
kreeg vandaag pakketje binnen met waarvan ik dacht 2 oude schleich modellen 1tje is schleich maar de andere is een zwart bullyland paard nu zit ik ermee en vind hem niet eens mooi :(

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 09:01

ik zag op marktplaats een aantal advertenties staan met lapjes leer

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 09:31

@Roosje: dat is idd zwaar balen!!

Annick, heb je de dekens ontvangen? De rood/roze is nu ook klaar. Zal daar nog even de foto's van plaatsen.

Heb gisteren de oude Arabische Hengst, de oude witte Hannoveraan merrie en de omkijkende Camergue merrie (mold 1 uit Portugal) ontvangen! Blij!!

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:14

Hier dan de foto's van de deken.

Afbeelding
Afbeelding

De sluiting van de kruissingels.
Afbeelding

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:50

Jackytje schreef:
Annick, wanneer komt de uitslag van je wedstrijd ? :)

Zo snel mogelijk :D Ik denk dat die dit weekend nog wel komt

@ Shettepret Waauw weer een mooie deken <3 De andere heb ik ook ontvangen hoor! :+

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:22

wow zit er over na te denken om een deken bij jou te bestellen palmbier!
ga straks even foto's maken van de schleich in de sneeuw! ik verdrink er straks nog in :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:39

S>NEEUW! Zeker 5 cm, veel te veel. Maar oke. Ik schraap het wel aan de kant voor foto's :brr:

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 17:38

Meld me ook weer even,

Shettepret wat een mooie deken! Heb je die sluitinkjes zelf gemaakt?

Ga dit weekend beginnen met mijn 'webshop' ik wil het graag zonder '.webklik.nl'. Weten jullie goeie site's? Ik gas allemaal advertenties ophangen enz :D Er komt meer actie in :D ! Weet nog steeds geen 'speciale naam'. Dacht zelf gewoon aan 'schleichtackshop'. Annick, jij krijg echt super veel bestellingen! Hoe krijg je dat voor elkaar? :D

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 17:40

ozette88 schreef:
Annick, jij krijg echt super veel bestellingen! Hoe krijg je dat voor elkaar? :D

Die vraag krijg ik wel vaker ja :j Maar, dat weet ik zelf eigenlijk helemaal niet :P Gewoon geluk denk ik? :P

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 17:58

Wouw Shettepret! supermooi deken!
bij mij sneeuwt het ook, een heel dik pak ligt hier al! iets van 5 of 6 cm! veel te veel idd :P
iemand vroeg om een close up van de sluitingen van de kruisingels van mijn deken? hier een fototje:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4ICQM4FE.jpg

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:20

Dank jullie wel! De sluitingen maak ik idd zelf Ozette!!
Er was toch iemand hier die via Peter van Marktplaats wel eens wat had gekocht?
Is hij betrouwbaar?

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:38

LoverHorses0 schreef:
bij mij sneeuwt het ook, een heel dik pak ligt hier al! iets van 5 of 6 cm! veel te veel idd :P
iemand vroeg om een close up van de sluitingen van de kruisingels van mijn deken? hier een fototje:

Leuk bedacht zo, maar ik zie dat je de ringetjes nu gewoon aan het deken hebt vastgeplakt, dit gaat best snel kapot en misschien is het wat steviger om hem op een andere manier aan het deken vast te maken, verder leuk bedacht hoor! ;)

@Shettepret,
wat een leuke sluitinkjes, hoe maak je die? :D

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:39

Shettepret schreef:
Dank jullie wel! De sluitingen maak ik idd zelf Ozette!!
Er was toch iemand hier die via Peter van Marktplaats wel eens wat had gekocht?
Is hij betrouwbaar?

Ja, Peter is betrouwbaar. Het enige is dat hij vrijwel altijd beschadigde modellen leverd :( Een vriendin heeft heeeel veel van hem en die zijn allemaal wel beschadigd, de 1 wat meer dan de ander. Maar soms ook wel een niet beschadigde :D

@ LoverHorses0

Mooie deken! Leuk die sluitinkjes, origineel gedaan met die kalotjes, heb zelf ook nog wel ergens van die dingen liggen *D

ozette88 schreef:
Meld me ook weer even,

Shettepret wat een mooie deken! Heb je die sluitinkjes zelf gemaakt?

Ga dit weekend beginnen met mijn 'webshop' ik wil het graag zonder '.webklik.nl'. Weten jullie goeie site's? Ik gas allemaal advertenties ophangen enz :D Er komt meer actie in :D ! Weet nog steeds geen 'speciale naam'. Dacht zelf gewoon aan 'schleichtackshop'. Annick, jij krijg echt super veel bestellingen! Hoe krijg je dat voor elkaar? :D

Als je een site wil zonder een gratis webprovider naam wilt hebben zul je een domeinnaam moeten kopen. Dat betekent dat je een bepaald bedrag per maand/jaar moet betalen. Zoals ik. Ik zeg helaas niks over hoeveel ik er voor betaal, dat soort dingen hou ik liever voor mezelf ;) Maar of je nou een domeinnaam hebt of een gratis website, dat maakt niks uit of je nou meer bestellingen ofzo krijgt of niet.
Laatst bijgewerkt door annickx op 03-02-12 19:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:46

Hmm.. dan zal ik nog geduldig wachten.
Dank je Annick!!

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:55

Er ligt echt een superdik pak sneeuw! Jammer dat het nu al te donker is om nog foto's te maken, wou dat net doen maar je zag bijna niks en met flits alleen het paard en de rest zwart. Roosje, dat is echt vet balen zeg! PalmBierLove, jij kan echt zulke mooie dekens maken! Ik vind die sluitingen echt heel echt lijken, die zijn ook zo: http://img.tweedehands.nl/f/normal/1039 ... at-195.jpg. Je ziet het alleen niet zo heel goed.

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:13

annick , okee , juist. :D Nog tips voor mijn site?

Weet echt niemand een naam ? :)

Met dat betalen vind ik erg jammer , ik zou het eens navragen aan mijn moeder ;).

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:15

LoverHorses0 schreef:

oh damn ik heb vandaag slijting zoals dit gezien in de klas op mijn school heb ik die wel weggesmeten zeker :( -:(- -:(- :(
( lijkt erop)
ps ; mooi deken <3
theeft gesneeuwt daarnet jeeej *\o/* maar ik moet maandag met de fiets naar school -O-
Laatst bijgewerkt door horseloverzz op 03-02-12 19:27, in het totaal 2 keer bewerkt

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:16

Stephaniexh schreef:
LoverHorses0 schreef:

Leuk bedacht zo, maar ik zie dat je de ringetjes nu gewoon aan het deken hebt vastgeplakt, dit gaat best snel kapot en misschien is het wat steviger om hem op een andere manier aan het deken vast te maken, verder leuk bedacht hoor! ;)

Ja, ik ben ook bezig om ze steviger vast te maken door middel van een paaar steekjes :P had ik bij iets anders ook al geprobeert en je zag er niets van en was een stuk steviger :P

Ga morgen denk ik foto's maken voor de wedstrijd van PBL!

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:25

Hé ja, de wedstrijd van pbl! Ik ga morgen denk ik ook wat fruttelenpruttelen voor die wedstrijd. Ik heb nu al wel een goed idee. Maar zoiezo iedereen die meedoet krijgt een vet gaaf halster dus dat mag ik gewoon niet missen!

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:32

Ik denk dat ik miss een 'domein' ga kopen. Ik dacht aan de naam; 'SchleichTackShop'. Wat vinden jullie?

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 20:02

hier ook sneeuw *\o/*
hopelijk ligt er morgen nog wat om mijn schleichs er lekker in te laten spelen,
nog even kijken wie de eer krijgen ;)
ik wil ook nog een winters filmpje maken, dus ook ff naar kijken, want in de echte sneeuw is het toch echter..
alleen idd iets minder als je er doorheen moet fietsen of met de auto, moet er zo door naar de manege

o en jullie verwarren me trouwens met shettepret, want ik heb zelf nog geen deken gemaakt,
wil ik nog wel gaan doen, maar voorlopig nog niet..

LoverHorses0 vind jouw sluiting ook goed opgelost,
wat je evt ook zou kunnen doen om het ringetje mee vast te maken is ook weer een reepje suedine gebruiken,
dat is bij echte dekens ook, zoals dit: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... MabSg240tA