las ergens dat hij misschien eerst als special edition wordt uitgebracht en t jaar daarna als gewoon paard. Dat is blijkbaar al eens gebeurd. Dus ben benieuwd
Wat vinden jullie van mn repaint?
Ben nog aan t twijfelen of ik m zo laat of er toch een fjord van maak. Wat vinden jullie?
die bonte mustang is een special edition van schleich voor een bepaalde winkelketen. Maar blijkbaar is er in het verleden al eens een special edition voor een winkelketen gemaakt en is die edition daarna gewoon overal in de verkoop gegaan.
Hoe ga je een fjord maken van de haflinger dan? Haal je dan de originele manen eraf ofzo ?
Stephaniexh
Geplaatst: 26-07-11 11:25
Jaa, met een stanley mesje ofzoiets , ik heb ook een keer van een hengst een merrie gemaakt met een stanley mesje .
silvericathy
Geplaatst: 26-07-11 11:25
ow die steigerende moet ik gewoon hebben.... als iemand toevallig naar de winkel gaat en hem ziet, wieowie wil er dan eentje voor mij meenemen en opsturen
thanks, ben idd blij met de vitrinekast... ik heb zo'n 72 paarden
furyke
Geplaatst: 26-07-11 11:26
nee een fjord met liggen de manen. Dat vind ik heel mooi. Ga hier niet meer in snijden of zo. De repaint is eigenlijk al af. Maar twijfel of de kleur van t paardje nu niet te donker is voor een fjord.
HxSunlight
Geplaatst: 26-07-11 11:27
ik ga naar duitseland als ik hem zie zal ik hem voor je meenemen moet ik nog voor meer meenemen
geprobeert, past prima..in bubbelenvelop hier door de brievenbus thuis. laat trouwens wel vaker dingen per post komen in envelop van Schleich paarden.. dus dat zou moeten kunnen.