ik heb 2 fjorden eentje voor 3 euro en eentje voor 4 euro incl. zal proberen vanaaf de arabier te verven en dan een foto te plaatsen. hij ziet er nu nl niet uit.
die aalstreep ziet er heel mooi uit vanaf hier. Maar ik weet niet of je met schaduw ook de neus bedoelt, want zo'n brunblakke fjord als jij tekent heeft altijd een grijze neus Mocht je dat al weten heb ik niks gezegd
edit: ik kan vanaf hier trouwens ook de achterkant van de staart niet goed zien, maar de aalstreep hoort door de lopen als een verticale streep in de staart, dus niet dat de onderkant van de staart zwart is en de bovenkant wit maar dat er één zwarte baan door de staart loopt aan de achterkant en dat de kant bij zijn billen / lichaam wit is zoals hier: http://www.superguus.com/arnd2.jpg (alleen is dit dan Fjord Guus en die heeft een andere kleur, maar ik kon geen betere foto vinden)
Maargoed, ik kwam eigenlijk om even te zeggen dat ik komend weekend weg ben naar België dus dat jullie maar niet al te hard moeten praten, voordat ik straks 100 pagina's bij moet lezen als ik terug kom Iedereen die nog wat gaat doen succes met het customizen/repainten/mishandelen van je Schleichs, en tot na het weekend
even oftoppic of hoe je dat ook noemt gisteren van mijn tanntes paard gevallen lig nu in het ziekenhuis/sorry voor de spelfouten/ heb een gebroken elleboog en herrseschudding doeeeeeeeeeg
pip12
Geplaatst: 23-06-11 15:18
ik heb de ponykoets vorig jaar van mijn zusje voor mijn verjaardag gekregen vind hem echt lief!