oh die is wel erg klein! En wat is dat voor een boek waar ze het over hebben?
Edit: ben er al achter, het is een jubileumsboek. En wat ik ook begrepen heb, is dat de kleur van het Fallabella veulen nog niet definitief hoeft te zijn. kan nog anders worden.
Heb gisteren de töltende ijslander ontvangen. Ben er wel blij mee. En nog andere paardjes zijn aangekomen, maar die liggen bij de buren en die doen niet open.
ja ben bang van wel, maar vriendlief ziet dat nog niet zo zitten
Janine1999
Geplaatst: 13-11-10 15:00
Sommige maken zelf dekjes. Hoe doen jullie dat ? En sommige maken zadels. Hoe doen jullie DAT ? Want ik heb bij het aansingelen per ongeluk mijn zadel kapot getrokken.. Maar hoe ? en kunnen ze dan wel weer af ?
Janine, heel veel hebben die vraag Ikzelf probeer het momenteel te haken, maar niet echt met succes Je kan zo ook met stof (naaien) maken geloof ik. Preciese dingen weet ik niet.
Janine1999
Geplaatst: 14-11-10 14:00
Ik spaar het ook, alleen het is zo duur.. Ik heb er nu 7 paardjes, en 1 cavia. En als ik vroeg hoe je die dekentjes maakt, reageer maar niet meer, ik heb al iets. Ik heb namelijk een abonemant op sokken verliezen, en dan heb ik nog maar 1 sok i.p.v 2 En dus ik knutselen, nietje erin, klaar is kees ! Alleen nog versieren met stiften en viowalla. Kon je maar zelf zadels maken, mijne is stukgegaan bij het aansingelen
iedereen is ooit met een paar paardjes begonnen. Ik heb een lange tijd alleenn 3 gehad (de tinkers) en opeens sloeg t dan toch toe.
SanneLeoni
Geplaatst: 14-11-10 18:08
Inderdaad!
Ik ben er ook ooit met 1 begonnen. Een hele tijd gestopt en toen ben ik verder gaan sparen naar 4, 10, 20 en ga zo maar door. Inmiddels heb ik er een stuk of 80, dus dat zal bij jouw langzamerhand ook gaan gebeuren
hamsterfan
Geplaatst: 14-11-10 18:16
Wie heeft er misschien een lijst van alle paarden( of met elven, weiden, bak etc.) er uit de handel gaan? Ben niet zo handig.
Ik ben pas écht hard gaan sparen sinds ik klaar ben met mijn studie en aan het werk ben. Had er voorheen zeg 1 per jaar en nu heb ik echt al een hele verzameling staan van een stuk of 50 paardjes