Ponyparkcity ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

paardenhyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 19:41

Ik ben 1.50, en ik ga nog naar PonyparkCity. So what? Ik neem een pony waar ik op pas + Ik rij maar HEEL weinig. Misschien bij elkaar een half uur in een hele dag! Dus, en als je gewoon zoveel van je pony houdt & Je bent 30? ---> Loop er gewoon naast! kom op zeg, mensen niet zo zeuren, die pony's worden goed verzorgd, en ik denk dat ze net zoals ik heel weinig rijden!
Oke, ik moet toe geven, sommige kinderen zijn afracers & dat is bijvoorbeeld wel zielig, maar er zijn nog veel meer paardenlovers (Zoals ik) die goed voor de pony's zorgen. & Al racen ze die pony af en dat soort dingen. Dan moeten die pony's ff doorbijten, maar daarna krijgen ze misschien een heel lief baasje, die respect voor de pony's heeft. & De pony's kunnen 's avons goed uitrusten van 6 uur 's avonds tot 10 uur 's ochtends! Dus zeur niet, die pony's hebben het goed.

Sabuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 12:22

paardenhyve schreef:
Al racen ze die pony af en dat soort dingen. Dan moeten die pony's ff doorbijten, maar daarna krijgen ze misschien een heel lief baasje, die respect voor de pony's heeft.

Jah, misschien, maar misschien hebben ze ook een stel maanden waarin ze alleen maar van die afracers krijgen! In dat park lopen meer van die kinderen rond dan kinderen die alleen maar knuffelen en heel lief zijn voor de pony, omdat het meestal kinderen zijn die geen eigen pony of verzorgpony hebben, en het meestal maar doen met een uurtje per week rijden. Nu kunnen ze eindelijk de hele dag rijden, en zo veel galopperen als ze willen! Dus ja, dan doen ze dat ook.

paardenhyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:07

bloempjess schreef:
Ik vind het al een stukken beter dat er bitloos word gereden. Scheelt de pony's een hoop ellende, geen getrek in mond waardoor pijnlijke plekken kunnen ontstaan etc. Als ze nou nog iedere pony een bitloze optoming aanmeten zou het helemaal te gek zijn, vind ik.

Maar waar zijn die halsbanden voor dan? Lijkt me niet voor luchtzuigen, dat doen ze niet allemaal lijkt mij

Op de halsbanden staan de namen, verder zijn ze nergens voor.

marissa119

Re: Ponyparkcity ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 22:51

paardenhyve,
goed dat je er wat van gezegd hebt, wel hard voor der dat ze er afviel ik hoop dat het pijn deed }:)

marissa119

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 23:40

ik vind ppc een super park ben er ook paar keer geweest en had het onwijs naar me zin. :D
ik vind alleen dat die afracers mensen die alleen maar galoperen geen pony mogen krijgen!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 18:58

Ze zijn nog steeds aan de grote kant.

En als je geen kind van 12 bent en je hebt ogen en kijk realistisch naar dat park, moet je het wel verschikkelijk vinden.

En ik zou willen dat als je bij google ppc indrukt je dit krijgt,
Wany dit is een zwartmaken, dit is opbouwende kritiek, en de waarheid.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:14

Kan me wel voorstellen dat dit de droomvakantie is voor elk pennymeisje.
Heb net even het promofilmpje zitten kijken en daar zie ik toch echt kinderen rijden zonder cap.
Je zou toch zeggen als die pony's het echt niet naar hun zin zouden hebben dat ze elk kind er vanaf gooien?
Ik hou niet van dit soort dingen omdat door de grote het overzicht toch helemaal weg is.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:18

ik vind dat mensen boven de 145 cm/ 155cm niet meer op shetten mogen rijden...
ik heb het zelf ook een tijdje gedaan op myn oude verzorg shet maar ik was de enige die realiseerde dat zij te groot was, andere meisjes die daar ook verzorgden zijn 15 dan weet je wel wat je moet doen toch?~
ik vind dat ppc ook andere iets grotere rassen moet hebben zodat het ook leuk is voor oudere en groterde mensen... ik vind die shetten van ppc uber zielig dat mag je ze gwn niet aan doen!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:20

Grotere pony's is helemaal vragen om ongelukken. Daar is het concept ook niet naar gemaakt.
Anders ga je op een gewoon ponykamp of op een andere paardenvakantie.

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:21

Lous schreef:
Grotere pony's is helemaal vragen om ongelukken. Daar is het concept ook niet naar gemaakt.
Anders ga je op een gewoon ponykamp of op een andere paardenvakantie.

helemaal mee eens! :j
ppc is voor kleine meisjes die lekker kunnen rond hobbelen op een shettie.

kinderen die ouder zijn moeten gewoon op ponykamp gaan!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:24

dat is wel weer waar ik ben 1.75 en ik wil ook weer eens naar ppc maar dan om de pony te knuffelen verzorgen en noway rijden rijden moet je maar op groterde rassen doen (voor mijn lengtte dan...)
@lous; Nyan cat dat spelletje heb ik op mn mobiel!!

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 08:17

Gowlan schreef:
Zo loopt dit topic nog joh.. eigenlijk best slecht want er zijn inderdaad meningen verdeeld over PPC en ik ben er nooit geweest maar ben ook niet echt er over te spreken..
Maar het is niet zo netjes om PPC hierdoor zwart te maken.. Als je er wat tegen wilt doen, waarom is nu dan al maandenlang die brief niet verzonden aan het park die voor verbetering moet zorgen?

elke week stuur ik nog een brief! ;)

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 08:18

en op ponykamp kost meestal netzoveel als naar PPC dus dan gaan ze toch maar naar PPC

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 13:21

Sjors493 schreef:
en op ponykamp kost meestal netzoveel als naar PPC dus dan gaan ze toch maar naar PPC

ppc is duurder. ;)

Sjors493 schreef:
elke week stuur ik nog een brief! ;)

Overdrijven is ook een vak. :roll:
Zo slecht hebben ze het daar echt niet hoor. Ga je dan ook naar alle maneges een brief sturen die niet goed voor hun pony's zijn. Het zijn er genoeg.

Sabuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 16:40

PPC is niet duurder omdat je dan voor het hele gezin een huisje en vakantie hebt he ;) bij ponykamp alleen voor de gene die op ponykamp gaat. hangt er wel vanaf wel kamp natuurlijk :D

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:05

Arisca schreef:
PPC is niet duurder omdat je dan voor het hele gezin een huisje en vakantie hebt he ;) bij ponykamp alleen voor de gene die op ponykamp gaat. hangt er wel vanaf wel kamp natuurlijk :D

Ja dat is waar, maar ik heb een ponykamp gedaan dat 260 euro voor een midweek was. En bij ppc is een weekend ongeveer 100 euro duurder. En voor de ouders is er verder niet veel om te doen.

Sabuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:20

Ja, dat klopt :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:22

je mag ook gratis naar slagharen hoor met het treintje :)
Maar dat even ter buiten , die pony's worden wel vals gemaakt , laten we daar allemaal eens mee zijn ;)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:59

Paardengek0 schreef:
, trucjes aanleren (vrijheidsdressuur)

Je gaat toch geen VD met die beesten doen?
Dat kunnen ze alleen maar gaan misbruiken :n

annnneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:02

ik snap ook niet wat het leuke ervan is om die pony´s kunstjes te gaan aanleren. het heeft geen nut, steigeren misbruiken ze al sowieso en voetjes geven ook. buiging is veel te zwaar voor die pony´s!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:05

Sjors493 schreef:

haha een ponykamp is volgens mij zelfs nog voordeliger en veel meer paardenvakantie gevoel dan daar denk ik hoor! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:18

naja.. hebben jullie weer gelijk in.

Qilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:02

Ik vind ppc nog steeds erg leuk helaas te oud aan worden, haha.

Zowiezo vind ik het ook wle zielig voor die pony's ja, maarja..

Voor de rest staan ze wel lekker ine en grote kudde enso..

Maarja niks aan te doen

Maytee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 16:24

Ben er al 6x geweest ( ik ben er geweest tot mijn 10 jaar) :D
Ik vond het er altijd wel gezellig maar inderdaad, zo zielig voor die pony'tjes !
Er zijn echt meiden van 16 jaar die nog op zo'n shettie's rijden :/
Ondanks het verboden is boven je 12 jaar nog op een shet te rijden, zie ik toch nog veel oudere kinderen erop rijden hoor.
Maar qua verzorging van de pony's vind ik het wel oke hoor :P

manoukjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 17:22

Maytee schreef:
Ben er al 6x geweest ( ik ben er geweest tot mijn 10 jaar) :D
Ik vond het er altijd wel gezellig maar inderdaad, zo zielig voor die pony'tjes !
Er zijn echt meiden van 16 jaar die nog op zo'n shettie's rijden :/
Ondanks het verboden is boven je 12 jaar nog op een shet te rijden, zie ik toch nog veel oudere kinderen erop rijden hoor.
Maar qua verzorging van de pony's vind ik het wel oke hoor :P

Wie/ was je liefeling??

ja het is ook zo mmaar als er mensen van 16 op rijden stappen ze meestal ook alleen he ;)