Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paardenhyve schreef:Al racen ze die pony af en dat soort dingen. Dan moeten die pony's ff doorbijten, maar daarna krijgen ze misschien een heel lief baasje, die respect voor de pony's heeft.
bloempjess schreef:Ik vind het al een stukken beter dat er bitloos word gereden. Scheelt de pony's een hoop ellende, geen getrek in mond waardoor pijnlijke plekken kunnen ontstaan etc. Als ze nou nog iedere pony een bitloze optoming aanmeten zou het helemaal te gek zijn, vind ik.
Maar waar zijn die halsbanden voor dan? Lijkt me niet voor luchtzuigen, dat doen ze niet allemaal lijkt mij
Lous schreef:Grotere pony's is helemaal vragen om ongelukken. Daar is het concept ook niet naar gemaakt.
Anders ga je op een gewoon ponykamp of op een andere paardenvakantie.
Gowlan schreef:Zo loopt dit topic nog joh.. eigenlijk best slecht want er zijn inderdaad meningen verdeeld over PPC en ik ben er nooit geweest maar ben ook niet echt er over te spreken..
Maar het is niet zo netjes om PPC hierdoor zwart te maken.. Als je er wat tegen wilt doen, waarom is nu dan al maandenlang die brief niet verzonden aan het park die voor verbetering moet zorgen?
Sjors493 schreef:en op ponykamp kost meestal netzoveel als naar PPC dus dan gaan ze toch maar naar PPC
Sjors493 schreef:elke week stuur ik nog een brief!
Arisca schreef:PPC is niet duurder omdat je dan voor het hele gezin een huisje en vakantie hebt hebij ponykamp alleen voor de gene die op ponykamp gaat. hangt er wel vanaf wel kamp natuurlijk
Maytee schreef:Ben er al 6x geweest ( ik ben er geweest tot mijn 10 jaar)
Ik vond het er altijd wel gezellig maar inderdaad, zo zielig voor die pony'tjes !
Er zijn echt meiden van 16 jaar die nog op zo'n shettie's rijden :/
Ondanks het verboden is boven je 12 jaar nog op een shet te rijden, zie ik toch nog veel oudere kinderen erop rijden hoor.
Maar qua verzorging van de pony's vind ik het wel oke hoor