Wat zeggen mensen als jullie buiten rijden??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 16:34

pas reed ik langs iemand en die riep glijk héé mag ik zo ook een rondjee
(maar wijs genegeert :+ )

bibi1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:39

Ik reed wel eens buiten met mijn verzorgpony(Tinker) bij de vorige stalling en die heeft een hele rare manier van rollen en af en toe (vooral in de winter/herfst met modderig weer) is haar ene bil helemaal vies en toch wil ik graag naar buiten en ik heb mensen wel eens horen zeggen toen ik voorbij hen rijd 'kijk wat een vieze vlek' Haha:+ en ook als ik kindjes zie, zeggen ze altijd wat een leuk paardje, of paardjes! heel schattig :P

Groetjes

femmelke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:27

er zeggen vaak grootouders tegen hun keileinkinderen van kijk daar wat een mooi paard wil jij later ook niet zo goed kunnen rijden of wauw wat een pracht van een paard ofzo :D

Misslolliex

Re: Wat zeggen mensen als jullie buiten rijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:38

Mijn verzorgpony (welsh)

Zeggen ze van: Afgekeurde Zebra.
Of, Die hebben ze geverft...

xMaud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:46

Ik heb vandaag ook buitengereden met mijn verzorpony
en dan kom ik altijd langs de manege waar ik eerst reed
en toen stond net zo'n hele groep kleine meisjes langs de weg.
zeggen ze zo tegen mijn pony ''wat leuk een haflinger!''
Nou ik zweer dat mijn pony echt een welsh is met een
flinke scheut arabisch bloed en dat ze echt niet op een haflinger lijkt.
Met uitzondering van haar dikke buik en kleur dan.

xxiloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:53

Als ik over de boulevard loop gaan mensen vaak foto's maken en ik hoor ook vaak van ''Hebben jullie wel zakjes bij je?

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:56

pernill schreef:
pas reed ik langs iemand en die riep glijk héé mag ik zo ook een rondjee
(maar wijs genegeert :+ )

Heb ik ook eens gehad, stel jonge gasten die dachten dat zo even te doen, wel op ingegaan maar ze uiteraard er niet op gelaten!

Verder krijg ik meestal wel leuke positieve reacties, of hoor ik mensen wat tegen elkaar zeggen.

Pasgeleden reed ik op het industrieterrein moerdijk (op zondag is het heerlijk om daar te rijden, lekker rustig aangezien er dan geen autos mogen komen), zeiden een paar wandelaars tegen elkaar:
'Dat zijn we nou nog nooit tegengekomen', die keken we een beetje raar op van een paard,maar was wel leuk :P

tissusam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 20:58

Mariskatw schreef:
toen ik met een vriendin van mij op vakantie was met onze beide paarden zei iemand:
Kijk, die daar dát is nou een paard en die andere is een pony (waarbij mijn paard dus de pony was :( , het andere paard is 1.73 ongeveer en die van mij 1.59/1.60 ofzo, net een PAARD dus :D)

DAT MAAKT TOXH NIET UIT ZIJN BIJDE MOOIE WEZENS

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 11:12

Kijk het paard van sinterklaas! en sommige kindjes geloven het ook nog!

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 11:24

Afgelopen weekend wilde mijn moeder lopend boodschappen doen, mijn 3 nichtjes logeerden bij ons en 1 ervan wilde op dat moment een buitenritje maken een van de Shetlanders.

Dus ik dacht, we slaan twee vliegen in 1 klap en rijden mee met mams naar het dorp! Daar netjes op de parkeerplaats (vrij klein en mooi overzichtelijk) geparkeerd, voor de ingang. Even later kwam de directeur naar buiten en zei: 'Zo zie je maar, onze parkeerplaatsen zijn heel breed in gebruik!' :=

De foto:

http://94.100.118.85/870950001-871000000/870964401-870964500/870964446_5_TtUg.jpeg

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:41

'Mooi paard'
'Knap dat je zo bitloos rijd'

En allemaal van die standaart dingetjes :))

Overigens ook nog andere dingen hoor, maar dat is het eerste wat zo 1,2,3 in me op komt :+!

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:30

als ik met me haf buitenrijd:

woowww die is mooi!!
mag ik hem aaien!
(mensen die er verstand van hebben) zo dat is een mooie arabohaf, die zie je niet veel.
wat een lief koppie:D.

(en van die rotjongens) kijk een ezel, wat een stinkbeest :(

arosafreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:33

Jee, das een lekker stukkie biefstuk op pootjes!

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:49

Ik reed een keer met mijn 3/4 arabier in het bos en een wandelaar vroeg me waarom ik op een veulentje reed? (merrie was toen 8 jaar uit en zag er echt niet uit als een veulen.....)

Een andere keer reed ik met mijn KWPN-er richting bos. Ze was 1.68 en kon best imposant lijken. Ik moest door een smal steegje dat in een flauwe bocht liep. Ze wilde kostte wat het kost niet voorbij de bocht. (Stel je voor dat er een bocht-kabouter uit de bosjes springt!!!) Aan de andere kant was een diepe sloot afgezet met zo'n dun ijzerdraadje. Niet echt prettig dus. Ik probeerde haar op alle manieren erlangs te krijgen, maar nee, madam had geen zin. Er stond wel een ouder echtpaar te wachten en te kijken en op een gegeven moment hoorde ik de man bloedserieus tegen zijn vrouw zeggen... Kijk Anna, dat is nou hoge dressuur! _O- _O- _O-
Leuk detail: toen het oudere echtpaar genoeg had gezien van de 'dressuur' liepen ze verder in dezelfde richting waarin ik wilde gaan. Loopt mijn paard dus gewoon als een sukkel achter ze aan!!!!!!!! :(

En toen ik nog een heel stuk jonger was, had ik een verzorgpony. Ik reed een keer op zondag ochtend in het bos en had net een lekker stukje gegaloppeerd en de pony was een klein beetje bezweet. (dikke wintervacht) Kom ik een echtpaar tegen, hij heel mager met een dun wind jack(je) aan en zij moddervet met een jas van zeehondenbont!!!!!!!! Gaat ze mij voor dierenbeul uitmaken omdat de pony een beetje bezweet was rond de schouders en boeg. Heb haar wel even verteld wat ik vond van haar jas! Mevrouw was daar natuurlijk niet blij mee, maar ik zag haar man, die half achter haar verscholen stond, stiekem gniffelen en mij een knipoog geven. Sommige mensen...... _-:(

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:44

Uuhm vandaag gingen we wandelen met 2 fell pony's en een zwarte shet.
Toen zei een verhuizingsman die ergens bezig was ; jullie hebben erg mooie paarden!XD
Een keer over mijn vriendin haar pony die is dik XD pony was ook dik:p
En een keer met een wit paard (die speelt daar sinterklaaspaart) kijk het paard van sinterklaas.

oo mijn pony bleek ook black beauty te zijn :Y)

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:01

Ze zeggen altijd 'wat een ukie ' :D

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:03

Aangezien dit een ouder topic is, zet ik hier een slotje.