wie is je lievelings shet uit Ponyparkcity

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 18:22

sammyvriend schreef:
:j

Nou, volgens mij vallen mijn spelfouten wel mee ;)

rLOVESed

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 21:44

Mister Ed is echt de alleraller beste daar <3
& daarna Split :o

Helaas ga ik niet meer naar hem toe |(

Femke___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 02:18

Igoor en lady <3

Femke___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 02:21

stephblacky schreef:
Snowy! ookal was ze mega sloom, ze was een schatje < 3
alleen ben ik het er wel mee eens dat de paarden daar niet goed behandelt worden, erg zonde

haha ik moest daar een pony uitkiezen en ze gaven me snowy en ik kruip er op voor tot aan het huisje rustig te stappen en in het baantje lei ze haar neer en we kregen haar niet meer voruit >.< terug brengen maar :s maar wel een schatje

Isabelliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:29

Heey,,

Ik ga naar ponyparkcity <3 Heileuugg _/-\o_
Maar me vriendin zei dat je daar neit mag galoperen :( !
Is dat echt zoow

Mister edjee lijkt me wel leuwk ^^

Isabelliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:39

beckje12345 schreef:
Ik ben nu 2x naar ponyparkcity geweest en heb al op veel pony`s gereden mijn lieverlings pony`s zijn Mister Ed en Peertje2,
peertje1 is ook heel lief netzo als Sunny alleen ben ik te groot voor sunny geworden |( peertje1 zou nog wel willen maar liver niet :o peertje2 en Mister Ed zijn allebei groot genoeg alleen is Mister Ed nog ietsje beter ;)

Ik ga er naar toe ! <3

Maar moet je een halster meenemen ??

Ik heb al :

-borstels (alleuzz wat je kan bedenken)
-Paardrij set : broek sokken t-shirt bodywarmer
-cap
-Zweep

Ik zit op paardrij dus dat heb ik al *D

En ik beloof dat ze elke keer lange poetsbeurt krijgen lekker lang instappen en ik zal ze niet mishandelen ;)
HET WORD VAST SUPER :j

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:28

Omg wat zielig,
ik ben er zo'n 6 jaar geleden geweest.
Was toen 6 jaar en niet groot, had Vasco.

vind dat ze een lengte limiet moeten instellen. 1,45 maximaal!

Majken

Re: wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:30

ik vind het maar zielig sorry.

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:38

Het is ook zielig, kijk die foto's hier in het topic, een 16 jarige op een shetlander van 90 cm?
als je 16 bent moet je het goeie voorbeeld geven, niet een shetlander verpesten..

Isabelliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:29

Ik ben er nog nooit geweest maar ik ga er binnekort naartoe <3

En trouwenzzz ...

1. de stal waar ze in staan heet de Giant stal ofzoow xD ! Het is super groot en je mag ze pas vanaf 10 uur ophalen

2 ik beloof dat ik ze goed behandel en ze mogen heel vaak in het tuintje van mijn huisje lopen :j

3.Weet je wat die kleine boefjes doen als ze je niet mogen ?? Ze geven een bokje en die kleine kindjes rennen bang weg !!

4.en naja de zweepjes die je daar kunt kopen .. Heb je toch ook op een manege 0.o ???

5.Als je er voor kiest om les te krijgen (kiezen alle ouders met kleine kinderen voor) Wordt er uitgebreid vertelt wat je moet doen.

6. Je kunt best voor jezelf bepalen of je te groot bent of niet ik denk dat ik wel wat belastent ben voor zo'n kleintje dus ik ga er maar een half uurtje op rijden en mijn vriendin ook dus dan lekker poetsen en knuffelen

Dus drm is het niet zo vreselijk als het lijkt !
xx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:34

Isabelliee schreef:
Ik ben er nog nooit geweest maar ik ga er binnekort naartoe <3

En trouwenzzz ...

1. de stal waar ze in staan heet de Giant stal ofzoow xD ! Het is super groot en je mag ze pas vanaf 10 uur ophalen

2 ik beloof dat ik ze goed behandel en ze mogen heel vaak in het tuintje van mijn huisje lopen :j

3.Weet je wat die kleine boefjes doen als ze je niet mogen ?? Ze geven een bokje en die kleine kindjes rennen bang weg !!

4.en naja de zweepjes die je daar kunt kopen .. Heb je toch ook op een manege 0.o ???

5.Als je er voor kiest om les te krijgen (kiezen alle ouders met kleine kinderen voor) Wordt er uitgebreid vertelt wat je moet doen.

6. Je kunt best voor jezelf bepalen of je te groot bent of niet ik denk dat ik wel wat belastent ben voor zo'n kleintje dus ik ga er maar een half uurtje op rijden en mijn vriendin ook dus dan lekker poetsen en knuffelen

Dus drm is het niet zo vreselijk als het lijkt !
xx

als je er nog nooit bent geweest, hoe kan je dit dan allemaal beoordelen vraag ik me af...?

breg_JORS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 02:07

mijn lievelingetje heet Okke <3
de meeste mensen die hem hebben gehad vinden hem nietzo leuk hihi :D als hij jou niet aardig vind gaat hij gwn niet lopen & als je dan gaat slaan enzo dan gaat hij bokken, ja logisch toch }>
maar bij mij is hij dus wel heel lief & t is ook nietzo een probleem om hem te krijgen omdat bijna niemand hem wil en als een nieuw iemand hem heeft brengt die hem vaak ook weer heel snel terug ;)

maar wat een gezeur over dat ze slecht behandeld worden zeg! iedereen heeft t over zoeen 5 jaar geleden, toen werd er idd nog minder op gelet en reden ze nog met bit enzo maar het is nu allemaal heel erg verbeterd! Vroeger waren er nog wel een paar cowboys die soms chaggie deden tegen de mensen & de pony's maar het is nu allemaal echt veel beter!
overal in t park staan drinkbakjes.
er wordt goed op gelet of de mensen wel goed met hun pony's omgaan.
er is elke dag gratis ponyrijles.
iedereen rijdt bitloos & zonder zadel, alleen voor de kleintjes zijn er wel van houvast steuntjes met een singel.
de meeste mensen zijn echt lief voor hun pony's.
buiten het seizoen, in de wintermaanden staan ze met de helft van de hele kudde op t weiland, dat wordt dan op de helft van hun vakantie omgewisseld.
als een pony niet zo lekker is krijgt hij zo een weekje of langer vrij.
ze staan met zn allen in een enorme inloopstal.
ze krijgen elke avond een enorme berg hooi, kuilgras of in de zomer gras. Soms zitten daar ook nog wat brokken door. En vaak krijgen ze van de mensen ook nog wel het benodigde voedsel ;)
Je mag in het park wel draven en galopperen, maar er wordt op gelet dat ze het niet te veel doen.
Sinds kort is er ook een buitenrit, wel stapvoets uiteraard, anders zouden de kleintjes niet meekunnen.

en wat die vieze huisjes betreft; mijn vriendin en ik zijn er al heel vaak geweest en hebben nog nooit een vies huisje gehad?

en veel mensen die eigenlijk te groot & te oud zijn (ik ook :o) wandelen vooral met de pony's, ernaast dus. De cowboys/cowgirls weten dat ook en ze weten ook dat we echt om de pony's geven. Daarom krijgen we ze waarschijnlijk ook nog mee, terwijl ze meestal wel weten dat we geen 12 meer zijn.

Afbeelding

lieftmelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 17:05

Helemaal met Bregje eens 8-)

Het is echt niet meer als voor 2008 ;)

Naima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 18:50

Droppie <3
Tijd geleden geweest...Maar het is wel zielig;;
Er gingen soms paarden van mijn oude manege daar naartoe, zoals Ellie <3
Ellie was samen met Sprite de laatste die ernaar toe waren gegaan want Ellie
was door een trap tegen haar hoofd dood gegaan en er was iets met Sprite's been en
daar aan is zij ook overleden...
Daarom gaan er nu gene paarden meer heen...
Het is best zielig daar enzo...
Ze staan tedicht bij elkaar en zo...

breg_JORS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 21:17

te dicht bij elkaar? weet je hoe groot die stal is :O of bedoel je in de ophaalstal want daar staan ze idd best dicht bij elkaar maar dat duurt ook maar een kwartiertje, totdat iedereen zn pony heeft.
in de doorgang van de giant stable naar de ophaalstan is t ook behoorlijk dicht op elkaar maar dat is ook maar een kort weggetje....

annlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 21:27

rockythebest schreef:
Sommige zijn niet zo heel goed verzorgt, maar die zijn dan ook heel vervelend.
:o

Nee want als ze vervelend zijn verdienen ze het namelijk niet om goed verzorgt te worden.
Waar slaat dat op! Als dat de mentaliteit van heel ppc is dan wil ik niet weten hoe die "vervelende ponies" behandelt worden. :(

sammyvriend schreef:
Het valt me wel op dat degene die vóór ppc zijn niet zo goed zijn in spellen.

_O- _O- _O-

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 16:48

annlin schreef:
rockythebest schreef:
Sommige zijn niet zo heel goed verzorgt, maar die zijn dan ook heel vervelend.
:o

Nee want als ze vervelend zijn verdienen ze het namelijk niet om goed verzorgt te worden.
Waar slaat dat op! Als dat de mentaliteit van heel ppc is dan wil ik niet weten hoe die "vervelende ponies" behandelt worden. :(

sammyvriend schreef:
Het valt me wel op dat degene die vóór ppc zijn niet zo goed zijn in spellen.

_O- _O- _O-

Dat is zeker niet de mentaliteit van ppc, de 'vervelende' pony's worden ook gewoon goed behandeld. Ze krijgen gewoon netjes eten, drinken, hoefjes worden goed gedaan. Ze worden goed ontwormt enz. het enige is dat de 'vervelende' pony's misschien wat minder in handen van de mensen zijn.

En nog een keer over dat spellen, dat valt bij mij volgens mij wel mee?

bonikaodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 22:04

ik ben ook ooit een keer in ponypark city geweest ik denk 5 terug, ik was 10 jaar:p
en naja ik had nooit echt goede rijles dus ik was er niet zo goed in, naja stappen en draven ging best. en mijn favoriet was mickey, en naja ik ben toen ook van een ander paardje afgevallen. maar dat was een bruin paardje geloof ik:p

maar of ze slecht verzorgd worden? ik denk het niet ze waren niet te mager en ze waren gewoon schoon, maarja iedereen kon volgensmij de eigen poetsspulletjes meenemen dus dat is wel weer een beetje slecht.
en ja ze staan in 1 groote stal maar ik denk wel dat ze genoeg ruimte hadden daar dat is dat andere paardje.http://www.mijnalbum.nl/Album=X4GV3O38

natas_rakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 22:27

welke shetlandertjes zijn lief?
want ik ga er binnenkort heen en ik wil als ik weet welke leuk zijn die reserveren dus.
en ze moeten ook een beetje groot zijn want ik ben er anders te groot voor.
dus ik hoor het graag. :)

natas_rakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 22:51

als je 13 bent mag je er dan niet meer op zitte?
ook niet als ze groot zijn?

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 18:14

@natas_rakker
hoe groot ben je? en hoe zwaar?
alleen zo kan ik een beetje beoordelen of je te zwaar ben, niet dat ik dat heel goed kan inschatten ofzo.Maar de een van 13 is 1.70 en 65 kilo en de ander is 1.50 en 45 kilo bijvoorbeeld. Maar er zijn wel redelijk wat grotere pony's. En er zijn heel veel lieve, maar als je een beetje een grote pony wil, moet je wel vroeg in de rij staan de eerste dag, zeker als je in een vakantie gaat. Anders zijn ze allemaal weg, en dat gaat echt heel snel. En je kan je er het beste eentje laten geven. Dan vraag je aan de cowboy gewoon een lieve :)

natas_rakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 19:30

@xJess
ik ben 1.72 en 67kg, maar ik heb ook een klein zusje dus als ik te groot&zwaar ben laat ik alleen haar erop rijden. en over een lieve pony je kan ze toch ook reserveren ?

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 19:35

natas_rakker schreef:
@xJess
ik ben 1.72 en 67kg, maar ik heb ook een klein zusje dus als ik te groot&zwaar ben laat ik alleen haar erop rijden. en over een lieve pony je kan ze toch ook reserveren ?

oh, dan ben je wel te groot... :o
maar dan ben jij ook groot voor je leeftijd! Maar dat is eigenlijk wel te groot voor die pony's, maar je kan er ook mee wandelen en dan er naast rennen, dat doe ik ook altijd :) En inderdaad je zusje erop laten rijden. ja je kan ze reserveren, dan is de pony de rest van de tijd dat je er bent van jou :)
Wanneer ga je?

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:19

mijne is balck beoty en nartuurlijk sunny en okke. het was heel leuk daar

natas_rakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:39

in juni een weekendje van vrijdag tot zondag(niet in de vakantie ervoor.
kan je ze niet alleen voor een dagje reserveren?
hoe lang ben jij dan? jij bent dus ook te groot?