sammyvriend schreef:
Nou, volgens mij vallen mijn spelfouten wel mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stephblacky schreef:Snowy! ookal was ze mega sloom, ze was een schatje < 3
alleen ben ik het er wel mee eens dat de paarden daar niet goed behandelt worden, erg zonde
beckje12345 schreef:Ik ben nu 2x naar ponyparkcity geweest en heb al op veel pony`s gereden mijn lieverlings pony`s zijn Mister Ed en Peertje2,
peertje1 is ook heel lief netzo als Sunny alleen ben ik te groot voor sunny gewordenpeertje1 zou nog wel willen maar liver niet
peertje2 en Mister Ed zijn allebei groot genoeg alleen is Mister Ed nog ietsje beter
Isabelliee schreef:Ik ben er nog nooit geweest maar ik ga er binnekort naartoe![]()
En trouwenzzz ...
1. de stal waar ze in staan heet de Giant stal ofzoow xD ! Het is super groot en je mag ze pas vanaf 10 uur ophalen
2 ik beloof dat ik ze goed behandel en ze mogen heel vaak in het tuintje van mijn huisje lopen![]()
3.Weet je wat die kleine boefjes doen als ze je niet mogen ?? Ze geven een bokje en die kleine kindjes rennen bang weg !!
4.en naja de zweepjes die je daar kunt kopen .. Heb je toch ook op een manege 0.o ???
5.Als je er voor kiest om les te krijgen (kiezen alle ouders met kleine kinderen voor) Wordt er uitgebreid vertelt wat je moet doen.
6. Je kunt best voor jezelf bepalen of je te groot bent of niet ik denk dat ik wel wat belastent ben voor zo'n kleintje dus ik ga er maar een half uurtje op rijden en mijn vriendin ook dus dan lekker poetsen en knuffelen
Dus drm is het niet zo vreselijk als het lijkt !
xx
rockythebest schreef:Sommige zijn niet zo heel goed verzorgt, maar die zijn dan ook heel vervelend.
sammyvriend schreef:Het valt me wel op dat degene die vóór ppc zijn niet zo goed zijn in spellen.
annlin schreef:rockythebest schreef:Sommige zijn niet zo heel goed verzorgt, maar die zijn dan ook heel vervelend.
Nee want als ze vervelend zijn verdienen ze het namelijk niet om goed verzorgt te worden.
Waar slaat dat op! Als dat de mentaliteit van heel ppc is dan wil ik niet weten hoe die "vervelende ponies" behandelt worden.
sammyvriend schreef:Het valt me wel op dat degene die vóór ppc zijn niet zo goed zijn in spellen.
![]()
![]()
natas_rakker schreef:@xJess
ik ben 1.72 en 67kg, maar ik heb ook een klein zusje dus als ik te groot&zwaar ben laat ik alleen haar erop rijden. en over een lieve pony je kan ze toch ook reserveren ?