Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lolove schreef:Nou, altijd als ik er ben zie ik altijd mensen die dat doen hoor.. En niemand die er iets van zegt, zelfs de cowboys laten het gewoon gebeuren, mijn hele week was toen helemaal verpest omdat ik eerst Mango wel gwn kon krijgen, er stond niemand voor me die der wilde, dus ik blij.. Op een gegeven moment komen er steeds meer mensen bij die mensen in de rij staan, en ja hoor.. Iemand die pas om 12 uur aankwam wilde Mango, en ik stond er al 8 uur ofzo.. Gelukkig mocht ik mango die midweek overnemen

drenterxx schreef:Het was een héle leuke dag!
Caitlin had een lieve lp met een band maar zonder naam,
ze noemde hem Kiki.
Ik had eerst Khio, maar later mocht ik van Sandra Whisper meenemen.
Dat was echt een schatje!
Ajax had een heel lief baasje, ik heb nog heel lang met hem geknuffeld en die mensen vroegen of ik er even op wou rijden, ik was zo blij!
ik heb spirr niet gehad, maar ik ben allang blij dat ze het goed had. Natuurlijk in de bak lekker met d'r geknuffeld en in de gs!
Caitlin heeft Bibi nog 10 minuutjes gekregen, dankzij m'n moeder haar geweldige Duits
En in de GS gingen Ajax en Spirrit naast elkaar staan,
dus ik heb echt geweldig afscheid kunnen nemen.
gelukkig snel weer!!!!
De raws komen straks, ook het filmpje en evt. bloopers. zal zo hieronder nog wat foto's zetten.
Oja, ik heb wel foto's gemaakt van pony's, maar niet heel veel. haast alle pony's hadden het goed. sommige iets minder, maar ach
raws zijn bijna geupload
Soofjesuper schreef:love_horse1 schreef:
heel erg vroeg.
6 uur/7 uur in de ochtend ongeveer
Nou het wordt de laatste tijd steeds gekker, als je een pony zoals bibi wil moet je er uiterlijk 5 uur s'ochtens gaan om een kans te hebben
Ik vindt dat ze strenger mogen worden , labels jatten 5 uur er staan en dagjesmensen die de mensen die op vakantie zijn storen voor een bepaalde pony. Jullie haten me vast maar het loopt uit de hand , je betaald genoeg en toch je kan niet genieten ervan.. Je wordt uitgemaakt voor afracer , en je slot knippen ze om die en die pony te hebben. Als ze nou de optie van reserveren weg laten dan is het al minder oorlog